3.7

68.4K 3.6K 1.4K
                                    

Burak: günaydın kuzucum

Defne: güno

Burak: güno ne amk

Defne: günaydının kısaltılmışı???

Burak: günaydının yandan yemişi

Defne: 

Burak: mal ocğfürihisicüğf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Burak: mal ocğfürihisicüğf

Burak: neyse

Burak: bugün boş musun ;;)))

Defne: hayır kuaföre gitcem

Burak: hm ben de buluşalım dicektim

Defne: gönülden inananlar 1 desin hemen çabuk

Burak: lcirübüriüdğd

Burak: niye kuaföre gidiyon

Defne: saçımı boyatıcam

Burak: hangi renge

Defne: bundan 3-4 ton daha koyu yapabilirim

Burak: saçmalama

Burak: sakın yapma öyle bir şey

Defne: bekle ve gör ;)

Telefonu yatağıma koyup mutfağa ilerlemeye başladım. Dün akşamki notu odamda, asla bulunamayacak bir yere saklamıştım. Sonra da telefon değiştirmiştim. Telefon değiştirmek cidden çok hoş, hiçbir fotoğraf yok. Yeniden bomboş telefona uygulama yüklüyorsun falan. Hoşuma gidiyor.

Evden çıkıp annemin bahsettiği kuaförüm Yıldız Abla'nın yanına doğru ilerlemeye başladım. Ne sandınız olum, tabi ki mahalle kuaföründe yaptırıyorum saçımı. Instagram fenomeni değiliz malesef, saçımızı beleşe yapan bir yer yok.

Kuaföre gelince Yıldız ablaya gülümseyip koltuğa oturdum. "Hoşgeldin Defnecim,"

"Hoşbuldum Yıldız Abla." Böyle dediğime bakmayın, kadını hatırlamıyorum bile. "Saçımı boyatmaya gelmiştim," dedim gülümseyerek. Yıldız Abla şaşırmışçasına bana bakıyordu.

"Sana renk örneklerini getireyim, ordan seç istersen." Dolaba ilerlerken konuşmaya devam ediyordu. "Hem, neden saçını boyatıyorsun? Çok güzel işte, sapsarı saçların var." Başımı sağa sola salladım.

"Çok sıkıldım sarışınlıktan." Eee, sarışın olmasaymışız. Herkes saçını sarıya boyatır, ben bıkarım. Böyle de garip biriyim.

Önüme getirdiği renk örneklerinden gözüme en cazip gelen saç rengini seçtikten sonra Yıldız Abla saçımı boyamaya başladı. Kokusu mükemmeldi. Keşim ben galiba. Oje kokusu, benzin kokusu, aseton kokusu falan da hoşuma gidiyor. Bıraksalar koklarım, kafa bulurum herhalde.

Gizli Numara (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin