4.3

58.3K 3.3K 202
                                    

"Hazal, ben eve gidiyorum," dedim Hazal'a bir şey çaktırmadan. Hazal'ın yüzü düşmüştü.

"Ne oldu ya?" Ayağa kalkarken Hazal kolum tutunca birden çektim. "Bana. Dokunma."

Kafeden hızlı adımlarla çıktım. Eve gidecektim, sonra kafamı dağıtmaya çalışacaktım. Hazal arkamdan sesleniyordu ama umurumda olduğu söylenemezdi. "Defne, bekle!"

Birden arkamı dönüp Hazal'a baktım. "Defne bipolar mısın? Yine ne oldu?" Güldüm. Hazal'a sokağın ortasında bağırmak istemiyordum ama o kadar sinirlenmiştim ki ağlayacak duruma gelmiştim.

"Burak'ı tanıyordun, değil mi? En başından beri." Hazal 'anlamadım' bakışı atarken tekrar güldüm. "Salak ayağına yatma! Tanıyordun."

"Defne, bunu burada konuşmasak mı? Gel, size gidelim. Orada konuşuruz."

"Sıçarım böyle işe!" dediğimde bütün sokak dönüp bana baktı. "Sana inanamıyorum Hazal ya! Ben burada Burak'ı bulmak için gecemi gündüzüme katarken, sen onu tanıyordun!"

"Defne öyle değil!"

"Ne öyle değil, ha? Ne öyle değil? Başka bir şekilde açıklayabilir misin numarasının olmasını?" dediğimde başını aşağı yukarı salladı.

"Defne, o yılbaşı gecesi Burak sana yazmadan önce instagram'dan bir fake hesaptan bana yazdı. Numarasını da ben almadım. Yemin ederim ki." Gözlerim duyduğum şeyle fal taşı gibi açıldı. Hazal, seni en iyi arkadaşım bilirdim. Kaan konusunda ve daha birçok konuda sana yardımcı oldum. Ama yazık... Sana verdiğim değer kadar değerli değilmişim senin için. Sana aynısı olsa, ben koşarak söylerdim. O kişiyi bulman için her şeyi yapardım.

"Ne yazdı?" dedim sakinliğimi koruyarak. Hazal bu sırada beni ara sokağa çekiştiriyordu. Zaten yeterince insanların dikkatini üstümüze çekmiştik.

"Konuşmalar duruyor. İstersen sana vereyim, sen bak." Başımı aşağı yukarı salladım ve Hazal'ın telefonunu alıp instagram'a girdim.

cafune: sen defne'nin arkadaşısın, değil mi?

Bir saniye.

Kullanıcı adı?

Bunun anlamı, sevdiğinin saçlarının arasında ellerini gezdirmek, gibi bir şeydi sanırım.

hazzzy: sen kimsin?

cafune: önemsiz biri

cafune: aslında, yakında öğreneceksin.

cafune: defne sana anlatır

cafune: defne sana, kendini gizli numaradan arayan biri hakkında bir şeyler anlatırsa, büyük ihtimalle o benimdir.

cafune: senden isteğim şu

cafune: defne hakkımda ne diyorsa gelip bana söylemeni istiyorum

cafune: çünkü... defne uzun zamandır beni tanımıyor

cafune: ben de onu unutmuş olabilirim

Gizli Numara (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin