"Defne..." Hazal'ın sesini duymamla başımı masadan kaldırdım. "Ne var?"
"Kızım, biraz kibar ol ya! Şimdi anlıyorum neden kimsenin senden hoşlanmadığını." Başımı aşağı yukarı salladım ve diyeceği şeyi bekledim. Canım sıra arkadaşım sanırım yine bir erkekten hoşlanmıştı, ondan bahsedecekti.
"Az önce Yılmaz Hoca sınıfa girdi." Tek kaşımı kaldırıp cümlesini devam ettirmesini istedim. "Erkek voleybol takımlarının maçları yarın başlıyormuş. Sen bana anlatmıştın ya, şu Burak denen çocuk voleybol takımında olabilir mi? Bence bir sor." Hazal'ın bu dahice fikrine karşılık alnından öptüm. "Seni yerim ben!"
"Tamam Defne ya, hemen sevgi pıtırcığına dönüşüyorsun. Telefonunu çıkar da Burak'a sor." deyince başımı aşağı yukarı salladım ve telefonumu çıkartıp whatsappa girdim. Burak yine günaydın mesajı atmıştı.
"Günaydın sarışınım!"
"Günaydın, n'aber?"
"Hayret, sen benim nasıl olduğumu umursar mısın?" yazdığında ofladım.
"Of, şunun şurasında ilk defa halini hatrını soruyorum. Bozmak zorunda mısın?" Burak, mesajıma cevap vermeyince sonunda amacımı belli eden o mesajı attım. "Herhangi bir voleybol takımında oynuyor musun?"
"Nereden çıktı şimdi bu?"
"Demiştin ya voleybol oynamaktan hoşlanıyorum diye, merak ettim. Mesela ben de bizim okulun voleybol takımındayım!"
"Biliyorum, sana beni bulman için bir ipucu!" Heyecanla yazacağı mesajı bekledim. "Ben de bizim okulun voleybol takımındayım."
Yanımda mesajları okuyan Hazal'ın gülümsediğini gördüm. Bana dönüp 'Bulduk,' der gibi baktı.
"Haftaya voleybol maçları başlıyormuş."
"Haberim var, ama maçlara çıkmayacağım."
Yazdığı mesajı okuyunca kaşlarımı çattım. Ya ben seni bulacaktım Burak Bey, ne yapıyorsunuz?
"Aa, neden?" yazdım yapmacık bir şaşkınlıkla.
"Ders çalışacağım."
"Voleybolu ders için bıraktın, valla pes!"
"Senin annen seni ders konusunda bu kadar sıkmasına rağmen ne yapıp edip ders çalışmıyorsun, valla pes!" O huydu bir kere! Ne zaman ders çalışmak istesem annem 'Defne, ders!' diyordu ve içimdeki o isteği berbat ediyordu.
"Hangi bölümü istiyorsun?"
"Kalbinin bir bölümü yeter," yazdığında gülümsedim.
"Harbiden soruyorum! Hangi bölümü istiyorsun?"
"Ev adamlığı," yazdığında ağzım bir karış açık bir şekilde ekrana baktım. "İleride doğacak çocuklarımıza ben bakacağım!" Israrla hangi bölümü istediğini söylemiyordu.
"Biliyor musun? Çok tatlısın," yazdım hemen. Hazal yazdığım şeyi görünce gözlerini büyüttü.
Mesajıma görüldü attığında yeniden yazdım.
"Keşke karşıma çıksan."
"Güzelim, bu konuyu artık kapatsak mı?"
"İyi be, of!" yazdım trip atarcasına.
"Oflayışlarını bile seviyorum ya," yazdığında kalbimin bir kuş olup havalandığını hissettim.
"Hadi ya?"
Son attığı mesajı okuduğumdaysa kalbimin gerçekten yerinden çıkacağını düşünüyordum.
"Aşığım ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Numara (Düzenleniyor)
HumorSerinin ilk kitabıdır. 16.08.2018 - Mizah'ta 1. - Kitap düzenleniyor. Defne, hayatının yeni yılda da aynı mükemmel sıkıcılıkla ilerleyeceğini düşünüyordu. Ama bilebilir miydi bir gizli numara tarafından aranacağını? Kim olduğunu bilmiyordu, ama b...