2.2

63.4K 3.6K 155
                                    

"Sana çok ama çok teşekkür ederim. Yine." Burak 2 dakika sonra fotoğraf attı.

"Cidden şu an ne demeliyim bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Cidden şu an ne demeliyim bilmiyorum. Biraz üzgünüm, biraz da mutluyum. Mutlu olmamın sebebi şu ki artık notum 100 ve bu senin sayende. Zaten cevapları kaydırmamış olsaydım da alacağım not senin sayende olacaktı. Üzgün olmamın tarafı da hem suç işlemiş olmam, hem de sana hep yük olmam. Bilmiyorum, belki de o yılbaşı gecesi bana mesaj attığına şu an pişman olmuşsundur çünkü sana her konuda yük oluyorum. Biyoloji testimi de sen yaptın, beni Umut'tan da sen kurtardın. Senin sayende ilk kez 14 Şubat'ta yalnız kalmadım." Daha sonra aklıma ilk gelen şeyi ekledim. "Kurabiyelerin de güzeldi bu arada." Mesaj yazmaya devam ettim.

"Her neyse işte. Her şey çok hızlı gelişiyor ve ben hiçbirine engel olamıyorum. Hep başına bir dert açıyorum. Benim yüzümden üniversite sınavına bile doğru düzgün hazırlanamadığına eminim. Her şey için özür dilerim. Hiçbir şeye engel olamadığım için, hep sana yük olduğum için, seni hep dertten derde sürüklediğim için, sana bir şeylerimi yaptırdığım için özür dilerim."

Yazdıklarımdan sonra Burak tam 9 dakika cevap vermedi.

"Güzelim, böyle düşünmen beni cidden çok üzüyor. Bir daha yük kelimesini kullandığını görmek istemiyorum. Hayatım kötü değil, aksine senden sonra çok güzelleşti. Hayatımı sen güzelleştirdin benim. Senden önce Burak mıydım hiç bilmiyorum! Ben şu anki Burak'sam, bu senin sayendedir. Sen, senin karşına hiç çıkmayacağımı sanıyorsun, öyle değil mi? Küçüğüm, ben senin karşına çıkmak için yanıp tutuşuyorum. O ellerini tutmak için, kokunu içime çekmek için çıldırıyorum."

Beklemeden cevap yazdım. "O zaman yap Burak! Çık karşıma!"

"Olmaz Defne! Olmaz. Ama günü geldiğinde karşına çıkacağım. Sadece, sana yılbaşı gecesi yazan bir anonim olarak kalmayacağım."

"Söz mü?"

yazıyor... Derin bir nefes aldım.

"Söz."

Gizli Numara (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin