The kiss full of lies

109 6 0
                                    

„Víš, kde přesně Mason bydlí?" optala jsem se Bethany, která se nejistě rozhlížela kolem sebe. Bethany sice byla u Masona na party několikrát, ovšem tenhle rok se se svým otcem stěhoval do modernějšího domu a Betahny se podle jejího zmateného výrazu zapomněla zeptat na správnou adresu.

„Úplně přesně ne, ale prostě půjdeme tam, kde hraje hudba," odvětila s pokrčením ramen a nevinně se uculila. Její oblečení se vůbec nepodobalo tomu, co nosí normálně, ale i tak je dost výstřední. Měla na sobě boyfriend rifle, černé flitrované tričko a přes to přehozenou bundičku stříbrné barvy s níž ladily její tenisky. Já na sobě měla svoje rifle s dírami na kolenou a k nim mi Bethany vnutila černé tričko s hlubokým véčkovým výstřihem a s flitrovaným chockerem, který je zezadu na knoflíky. Okolo nás projel kabriolet plný veselých a dost hlasitých teenagerů, který záhy zahnul do Monroe Lane.

„Tak už vím, kde bydlí," zapěla vesele Bethany a následně přidala do kroku. Také jsem zrychlila, načež jsme po chvíli uslyšely hudbu. Ocitly jsme se před podobným domem, jako mají Brownovi, z něhož se ta hlasitá muzika linula a vlezly jsme dovnitř. Všimla jsem si několika už dávno opilých spolužáků, kteří jen nepřítomně seděli na gauči, nebo dokonce i pár z nich leželo pod stolem. Pobaveně jsem se ušklíbla, prodírajíc se dál mezi tančícími těly, abych neztratila mojí nejlepší kamarádku z dohledu. Bethany zastavila u pultu s alkoholem, načež okamžitě uchopila červený kelímek a se slovy: „Ze začátku musím jen zlehka," si namíchala vodku s pomerančovým džusem, ač té vodky tam bylo víc než oranžové tekutiny. „Dáš si taky?" optala se, svírajíc mezi jejími hubenými prsty kelímek s drinkem.

„Já si to namíchám sama," odpověděla jsem s úsměvem, natahujíc se po rudým kelímku. Nechci riskovat, že bych po prvním drinku skončila jako ti chudáci, co jsem při příchodu viděla. Bethany ochutnala svůj výtvor, přičemž souhlasně přikývla. „Půjdu támhle za holkama!" křikla po mě, protože začala hrát písnička, přes kterou nebylo nic slyšet a začala se brodit směrem, kterým ukázala. Sledovala jsem její vzdalující se záda a když už mi zmizela z dohledu, otočila jsem se zpět ke stolku s pestrým výběrem nápojů. Rozhodla jsem se pro pivo, které jsem si natočila z velkého sudu. Ochutnala jsem a se zjištěním, že není nijak moc hořké, jsem se spokojeně usmála. Někdo se dotkl mého ramene, což mě donutilo se otočit k osobě za mnou. Stál přede mnou Cole, který v ruce svíral flašku od piva a s jeho klasickým rozverným výrazem, si mě prohlížel.

„Ahoj," pozdravila jsem ho jako první, jelikož jeho pohled mě značně znervózňoval. Pozdrav mi s mírným úsměvem oplatil a pohledem sjel k mé ruce, ve které jsem držela kelímek. „Ty piješ pivo?"

Sklopila jsem zrak ke zlatavé tekutině s trochou pěny a nato souhlasně přikývla.

„Zkus tohle." Natáhl ke mně ruku s hnědou flaškou a pobízivě pokynul hlavou. S nakrčeným obočím jsem těkla k jeho ruce. „Nic v tom není, pokud se bojíš tohohle... Nejsem debil," ujistil mě klidným hlasem. Vzhlédla jsem do jeho obličeje, s čímž Cole přesvědčivě nadzvedl pravé obočí a upřímně se usmál. Volnou rukou jsem tedy chňapla po nabízeném pivu a ihned si hrdlo flašky přiložila ke rtům. Zamyšleně jsem našpulila rty a flašku mu vtiskla zpět do ruky. „Víc mi chutná tohle, je sladší." Zvedla jsem kelímek a mírně s ním zakývala, což zapříčinilo pohyb zlatavé tekutiny.

Chápavě přikývl a nespouštějíc ze mě svůj pronikavý pohled, vypil celý obsah. Prázdnou flašku vyměnil za plnou. Z kapsy vytáhl zelený zapalovač, díky němuž pivo otevřel. Překvapeně jsem přimhouřila své modré oči, které jsem měla zvýrazněné tmavým líčením. Cole si mého pohledu očividně všiml a já i přes hlasitou hudbu uslyšela uchechtnutí. „Chceš to naučit?"

Mrtvá dívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat