New home

166 7 0
                                    

Můj nový domov byl úplně jiný. Nikdy mi moc nezáleželo na věcech, jako jsou hezké polštáře, které ladí s postelí, se závěsy a případně i se stěnami. Tady ale vše perfektně ladilo. Dokonale sladěný nábytek černobílé barvy a obrovské zrcadlo s pozlaceným rámem, před které by se vešlo snad deset lidí. Obrovská vysoká postel se skleněnými a zlatými detaily. Stěny byly světle šedé a okolo okna byly dva černé pruhy naprosto úžasné tapety se zlatými květinami. Naproti posteli byla obrovská skříň. Podívala jsem se na svůj kufr s pár věcmi a bylo mi naprosto jasné, že s takovým nezaplním ani třetinu skříně.

Dlouho jsem neodolala a hned vyzkoušela postel. Spokojeně jsem se usmála, když jsem zjistila, že to je snad nejpohodlnější věc, na které jsem kdy ležela. Po nějaké době jsem slezla a rozepnula kufr, který jsem ale ještě předtím položila na postel, abych se nemusela ohýbat. Vyhrabala jsem černé legíny, obyčejné tričko bílé barvy a konečně se převlékla z těch otravných šatů. Naprosto úžasný pocit byl, když jsem z nepohodlných lodiček vplula do mých oblíbených čistě bílých tenisek. Když jsem si konečně vybavila, zjistila jsem, že jsem se nemýlila. Vůbec nechápu, k čemu někdo potřebuje tak obrovskou skříň. Kufr jsem dala také do skříně.

Unaveně jsem spadla do postele a po dlouhém dni konečně vzala do ruky svůj mobil, na který jsem si minulé prázdniny vydělala na brigádě. Není to nic světoborného, ale alespoň to má wifi, na rozdíl od mobilu, který jsem vlastnila předtím. Otevřela jsem Facebook, kde na mě vyběhlo hned několik upozornění. Přišlo mi několik zpráv se stejným obsahem 'Upřímnou soustrast' od lidí ze školy. Mně osobně to přijde dost nevhodné, to psát takhle přes sociální síť, ale snaha se cení. Také se mi na Facebookové zdi objevilo video, které obsahovalo fotky a videa s Miou, zatímco v pozadí hrála smutná písnička s názvem I'll see you again. Přidala to tam její kamarádka, která k tomu připsala 'Vzpomínáme' a označila tam Mii facebookový profil, který ještě nikdo za tu dobu nesmazal. Celé video jsem zhlédla. Vehnalo mi to slzy do očí... Na těch fotkách byla tak šťastná a plná života. Uslyšela jsem tiché zaklepání, načež jsem si utřela hřbetem ruky slzu, která mi tekla po tváři a vyzvala osobu za dveřmi ke vstupu.

„Už jsi se zabydlela?" optala se paní Brownová ihned, co otevřela.

„Ano, je to tu strašně hezký. Ještě jednou děkuju, paní Bro..." zastavila jsem se, když jsem si všimla, jak její pravé obočí vystřelilo nahoru. „Lily," opravila jsem se.

„To je úplná maličkost, Megan." Najednou její zrak sjel k mým nohám. Boty v posteli, já vím... Posadila jsem se a nohy přehodila přes okraj postele. Je vidět, po kom to Bethany má.

„Za nějakou chvíli bude večeře, za celý den jsi určitě nic nejedla, musíš mít pořádný hlad. Pak na vás zavolám," oznámila mi a vydala se po schodech dolů. Je pravda, že jsem nic za celý den nesnědla, ale hlad jsem nepociťovala. Bylo mi pořád těžko, ale večeří nepohrdnu, něco do sebe musím dostat. Slezla jsem z postele a přešla k sousedním dveřím. Zaťukala jsem a ihned vzala za kliku. „Už to máš hotové?" zeptala jsem se Bethany, která seděla u stolu, držíc v ruce  svůj mobil.

„Budeš se muset naučit počkat na vyzvání ke vstupu," pokárala mě, aniž by spustila zrak od displeje. Přešla jsem ke křeslu, do kterého jsem následně zapadla a pozorovala Bethany, která něco ťuká do mobilu, zatímco v druhé ruce drží tužku. „A ne, ještě to hotové nemám. Nejde to," řekla nabručeně, přičemž odhodila tužku na stůl. Pobaveně jsem protočila očima, je roztomilé, když se skřítek jako je Bethany vzteká.

„Ukaž mi to, podívám se ti na to," nabídla jsem se. Bethany se ke mně odrazila na kolečkové židli a do rukou mi vrazila blok s tužkou. S mírně povytaženým obočím jsem si úkol prohlédla, načež jsem zavrtěla hlavou. „To je jednoduchý, koukej." Uchopila jsem tužku a začala počítat. Po chvíli jsem odložila roztomilou pentilku s bambulkou na konci a tu jí s blokem podala. Celé mé dílo si prohlédla a nechápavě se podrbala na hlavě. „Nechápu, jak to děláš," prozradila, načež se odšoupla zpět ke stolu. Blok dala do kabelky od Michael Kors, kterou následně zapnula.

Mrtvá dívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat