„Chceš nějak pomoct?" křikla jsem na Bethany skrz dveře od koupelny.
„Ne," odpověděla chraplavým hlasem, načež jsem uslyšela zvracení doprovázené dávivým kašlem. Sedla jsem si na zem a opřela si hlavu o zeď, jelikož jsem tak nějak tušila, že Bethany tam nějakou dobu pobude.
Když už jsem opravdu potřebovala čůrat, zaťukala jsem na bílé dveře. „Bethany, já se asi počůrám!" Člověk by řekl, že v tomhle obrovském domě bude alespoň deset koupelen se záchodem, ale jsou tu jenom dvě, z nichž v jedné je zvracící Bethany a ve druhé se nepřiměřeně dlouho sprchuje pan Brown.
Uslyšela jsem spláchnutí a následné otevření dveří, z nichž vykoukla zelená Bethany s tmavými kruhy pod očima a rozcuchanými blonďatými vlasy. Vyzvedla jsem se na nohy a urychleně zaběhla do koupelny, abych předešla blížící se katastrofě.
„Proč mě je blbě a tobě ne?" postěžovala si blondýnka, která měla stejnou pleť jako Gamora z Guardians of the Galaxy, zatímco přežvykovala suchý rohlík.
S pusou plnou cereálií jsem nakrčila čelo. „Protože já na rozdíl od tebe skoro vůbec nepila."
„Já už nepiju," zaskučela Bethany, podpírajíc si svojí hlavu.
„To říkáš vždycky," pronesl pobavený pan Brown, načež nám oběma popřál dobré ráno. Souhlasně jsem přikývla a pozdrav mu oplatila. Pozorovala jsem pana Browna, který z vysoké skříňky v kuchyni vyndal lékárničku, z níž vytáhl platíčko s růžovými pilulkami. Přešel ke stolu, u kterého jsme seděly, před Bethany položil skleničku s vodou, do které ještě předem hodil šumivou tabletku a prášek jí vtiskl do volné ruky.
„Jak je tobě?" optal se a podíval se mým směrem.
„Dobře, já měla jen dvě piva," odpověděla jsem s úsměvem a starostlivě se opět podívala na trpící Bethany. Myšlenkami jsem zabloudila na včerejší párty a v hlavě si promítla Colova slova. Bethany jsem se ještě nesvěřila, ale to napravím hned, co jí bude lépe.
„Beth?" vyrušila jsem ji od jejího projíždění sociálních sítí, zatímco na břichu ležela ve své posteli a do rytmu písniček, pohupovala nohama. Posadila jsem se vedle ní, načež se Bethany převalila na bok a se zájmem se mi zahleděla do očí.
„Musím ti říct něco, co se stalo na párty," začala jsem, prohlížejíc si její nový polštářek, který jsem si položila do klína. „Na party se objevil Dustin..." Periferně jsem zahlédla, jak se její zájem ještě více prohloubil. „a já mu řekla, že chodím s Colem a abych ho v mojí lži přesvědčila, musela jsem ho políbit." Bethany překvapeně pozvedla své světlé obočí. „Proč jsi mu to řekla?"
S povzdechem jsem pokrčila rameny. „Rozčiloval mě ten jeho povýšený tón, kterým se mnou mluvil."
„A kvůli sobě jsi postavila Cola do takovéhle situace?" Zamručela trochu podrážděně. S Colem bývali dost dobří kamarádi, ovšem dnes se už tolik nebaví, kvůli neopětovaný citům ze strany Cola. Bethany se tvářila, že jí to neublížilo, ale stejně se mu začala vyhýbat.
„Jemu to nevadilo!" namítla jsem na svojí obranu a ruce zvedla do vzduchu.
„Jasně, že mu nevadilo se s tebou vykousnout, když tě chce. Měla by sis s ním o tom promluvit," řekla vážně, přičemž po mě hodila přísný pohled. Měla pravdu. Neměla jsem si něco takového vymýšlet, není to správné a ani vůči jedné straně fér. Souhlasně jsem přikývla, s čímž jsem vstala z měkké postele a vydala se do mého pokoje. „Kam jdeš?"
„Ke mně. Jdu se podívat na učení a potom budu zpytovat své svědomí," odpověděla jsem rozhodně a zavřela za sebou dveře od jejího pokoje. I když jsem Bethany neviděla, i přes zavřené dveře jsem cítila její zavrtění hlavy.
---
Přemýšlela jsem, že bych se mohla vymluvit na nepřítomnost mých vzpomínek na sobotní večer, ovšem to by mi možná prošlo, kdybych byla Bethany, ale po dvou pivech se rozhodně na okno vymluvit nedá. Poté mě napadlo, že bych možná mohla dělat, že se nic nestalo, ale ani to mi nepřišlo jako nejvhodnější nápad. Proto jsem se rozhodla pro plán c), což znamenalo, se postavit následkům svých činů. Zamířila jsem za Colem, který měl okolo sebe své spoluhráče z fotbalového týmu Princetonské střední. Když si všiml, že mé kroky míří k němu, omluvil se u svých kamarádů a rozešel se mi naproti. Zastavila jsem se u venkovního stolu s lavičkami, kde se obvykle cucají nějaké páry, ale dnes tu na(ne)štěstí nikdo nebyl. Posadila jsem se na stůl a nohy položila na lavičku, která obyčejné slouží k sezení. Bethany by mě jistě zabila.
„Ahoj," pozdravil jako první, když ke mně došel a zůstal stát naproti mně.
„Ahoj," odpověděla jsem nazpět a podívala se na špičky mých černých tenisek. Poté jsem zaklonila hlavu, abych mu viděla do obličeje. Nebyla bych na tom o nic moc líp, i kdybych stála, jelikož s mými sto šedesáti třemi centimetry, jsem musela zaklánět hlavu pomalu u všech. Přivřela jsem oči, jelikož mi do tváře svítilo vycházející slunce. V tichu stál a s ústy zvlněnými do úšklebku mě pozoroval, takže hádám, že budu muset začít já.
„Myslela jsem... Že bychom si možná měli promluvit o tom, co se stalo," nervózně jsem si upravila popruh od batohu a zkoumavě jsem pozorovala jeho reakci.
„Jo... Umm, víš, že jsem to pro tebe udělal rád," zareagoval pohotově a udělal krok do strany, čímž zabránil paprskům, aby mi padaly přímo do očí. Vděčně jsem se na něj usmála. „Jen mi řekni... Co ti ten kluk udělal, že jsi mu takhle lhala?"
„Je to arogantní imbecil," odfrkla jsem na vysvětlenou, s čímž jsem pohlédla k budově školy, kde se hromadila spousta lidí. „Napadlo mě... Kdybych se ti za to nějak mohla odvděčit-"
„Mohla," skočil mi do řeči, přikyvujíc s úsměvem. Pobídla jsem ho pokynutím hlavy, aby mi jeho nápad sdělil. „Co takhle si někam vyjít?"
„To má být pozvání na rande?"
Laxně pokrčil rameny a nato se poťouchle usmál. „Netuším... Možná?"
Mohla jsem tušit, že to bude zrovna tohle, ale jeho nabídka mě, nepopírám, zaujala. Proto jsem souhlasně přikývla, načež se postavila na lavičku a následně z ní slezla na pevnou zem. Jeho typický rošťácký úsměv mi opětoval. „Tak si napíšeme?"
Procházejíc okolo něj, jsem ucítila jeho parfém, díky kterému jsem si opět vzpomněla na náš polibek, při kterém jsem jeho nádhernou vůni ucítila poprvé. Byla jsem už několik kroků před ním, když vtom jsem s úsměvem přikývla, i když jsem věděla, že mi Cole do obličeje nevidí.
Nahoře můžete vidět, jak zhruba vypadá Cole. Dost se podobá na Michaela Johnstona♥
ČTEŠ
Mrtvá dívka
RomanceVětšina příběhů smrtí končí, tenhle jí začíná. Romance plná zvratů, egocentrických blbečků a problémů jedné vyděděné dívky.