Dnešní kapitolka je opět z pohledu Dustina. Také bych chtěla podotknout, že nějakou dobu nevyjde další kapitolka, jelikož odjíždím pryč a nevím, jak na na tom budu s časem. Děkuji za pochopení a teď vzhůru na to! :)
DUSTIN BARBER
Věděl jsem, že má dnes Megan přijít a proto jsem se rozhodl jí dnes všechno o její povedené sestřičce říct. Napsal jsem Sebastianovi, aby přijel, což splnil a poté už jen stačilo jí se vším obeznámit. Když jsme přišli se Sebastianem k nám domů, uslyšel jsem v kuchyni nějaký šramot, takže hádám, že bude tam. V obýváku jela televize, ovšem toho jsem si nevšímal.
„Ahoj, Megan," pozdravil jsem jí radostně, což jí podle jejího zmateného výrazu, překvapilo. Také mě pozdravila, ač nepříjemně a bez jediného pohledu na mojí osobu. Zato byla fascinována Sebastianem, který měl na obličeji podobně připitomělý úšklebek, jako já. S nataženou rukou se vydal za ní. „Ahoj, my dva se už známe." Zastavil se před ní a vyčkával, až jeho ruku přijme, což po odložení příborního nože, udělala.
„Emm, jo." V jejích očích jsem si všiml zmatenosti, se kterou na Sebastiana pohlížela.
„Megan, že?"
„Správně, Sheldone." Bože, lepší vtip bys tam neměla? Obrátil jsem oči v sloup a opírajíc se o futra, jsem zapustil ruce hluboko do kapes. Sebastian se zatvářil překvapeně. Nechápu jak jí něco tak primitivního mohl sežrat. Už z jejího slabomyslného úsměvu bylo poznat, že si pouze dělá srandu. No, alespoň se snažila.
„Dělám si srandu, vím jak se jmenuješ. Sebastian, správně?" řekla nakonec. Sebatian přikývl.
„Jak vy dva se znáte?" Výborně! Kdybych mohl, tak radostí nad její zvědavostí, která se jí za moment vymstí, zatleskám. Alespoň se naučí, že nemá strkat nos do cizích věcí, jak má ve zvyku. Se Sebastianem jsem si vyměnili pohledy, načež jsem jednoduše odpověděl: „Chodili jsme na stejnou střední."
„Jo, jenže tohle pako pak vylili." Sebastian ke mně s úsměvem, jak nám to vše vychází, přešel zpět a pěstí mě bouchl do ramene.
„Proč vlastně?" ptala se dál. Teď bych si poskočil a zároveň i tleskl. Krásně se to vyvíjí tím směrem, kterým chci.
„Prodával," odpověděl šeptem světlovlasý kluk, který stál vedle mě. Megan se zaraženě otočila zpět na nás a oba si nás přejela pohledem. „To je vtip, že jo?"
Znovu jsme si vyměnili pohledy a následně s naprostou vážností zavrtěli hlavou. „A ty se s ním i přes tohle bavíš? Je to svinstvo!" Už začínala být nabubřelá, což jsem poznal podle její zvýšené intonace jejího už tak pisklavého hlasu a přimhouřených očí. Jak mě tohle baví!
„To svinstvo, jak to tím nazýváš, bylo moje," odpověděl s klidem Sebastian. A pomalu jdeme do finále.
„Kdyby to o tobě Mia věděla, v životě by se na tebe ani nepodívala," zasyčela nabroušeně a ještě více přimhouřila její modrozelené oči.
„Ne? A proč myslíš, že se se mnou kamarádila? Ne, kvůli tomu, že jsem hezkej... Teda vlastně kvůli tomu taky." Za tohle bych Sebastiana nejraději políbil. Megan začala rudnout a zrychleně se jí zvedal hrudník. Zvesela jsem se usmál, což drobnou brunetku ještě více naštvalo.
„To jsi vymyslel ty, že jo?! Tohle má být tvoje pomsta za to, že je na tebe Brooklyn naštvaná. Proto sis vymyslel takovou lež! Ona by nic takového neudělala!" křičela... a to dost. Už jsem jí chtěl vyčíst, aby do toho zase netahala Brooklyn, ovšem to by byla další zbytečná hádka navíc. Neříkám, že by mi vadilo jí ještě více naštvat.
„Ty seš taková naivní kravka, Megan. Tohle všechno, co jsme ti řekli, je pravda, koukej." Vytáhl jsem z kapsy od riflí mobil, na kterém se nacházel přímý důkaz v podobě videa, které natočil můj kamarád a on byl tak hodný a poslal mi ho. Přešel jsem k ní a displej na ní otočil. Celé to s hrůzou v očích sledovala. „Vypni to!" vykřikla zoufale, načež zavřela oči, ze kterých se jí už dávno rojily proudy slz. Spokojený s její reakcí jsem se usmál, načež si mobil zastrčil zpět do kapsy. Na patě jsem se otočil a vydal se pryč od zničené Megan. Procházejíc okolo Sebastiana, který stál ve dveřích, jsem zaslechl tupou ránu, jak se sypala k zemi a následný zdrcený výkřik: „Kdy už to skončí!"
--
„Nepřepískli jsme to trochu?" optal se Sebastian, který ležel v mé posteli, načež si k puse přiložil mnou ubalené brko.
„Seš debil? Ne, ta kráva si to zasloužila." Natáhl jsem se k jeho ruce, kterou měl ve vzduchu a z ní mu vytrhl zapálený joint, který jsem si následně spokojeně přiložil ke rtům. Opřel jsem se více do koženého křesla, které je stejné jako to v obýváku, a vydechl všechen kouř.
„Jo, ale vypadala dost na dně." Zvedl se do sedu, načež nohy, na kterých měl své nové Jordany, přehodil přes okraj.
„Já taky byl, když se se mnou Brooklyn přestala bavit," namítl jsem a podmračeně si svého kamaráda, který podupával pravou nohou, prohlédl.
„Jo, ale pokud sis nevšiml, tak její sestra je mrtvá. To je něco jinýho."
„Tak proč jsi mě do prdele pomáhal?" Vtáhl jsem do sebe další kouř.
„Protože jsem tvůj kámoš," odpověděl okamžitě, přičemž se natáhl po brku v mé ruce.
„Tak vidíš. Hele, ona se z toho vzpamatuje." Joint jsem mu podal a nad jeho přehnanou starostí zavrtěl hlavou.
--
„Můžete mi vysvětlit, co vy dva jste jí jako řekli?!" křikla po nás Brooklyn okamžitě, co vtrhla do mého pokoje. Děláte si srandu, že si ta mrcha stěžovala? Já jí do prdele snad něco řekl!
„Prosím?"
„Nedělej blbýho, Dustine. Megan dole sedí jako hromádka neštěstí. Nemluví a nevnímá!" vyčítavě si mě prohlédla a Sebastian mě sjel 'já ti to říkal' výrazem.
„My ji nic neudělali, nechápu, kde jsi to zase vzala." Snažil jsem se popřít vše, z čeho mě obvinila, ač marně.
„Řekl mi to děda. Zaslechl, jak se tam na něčem dohadujete. A když tam přišel, Megan seděla plná zoufalství schovaná za ostrůvkem a vy nikde." Tak tohle už asi neukecám. Ježiši! Kdyby tady ten dědek seschlej nebyl, nic by se nedozvěděla. Brooklyn na mě pohlédla stejným zklamaným pohledem, jako tenkrát před školou.
„Já jí jen řekl pravdu. Nemohl jsem tušit, že jí to tak sebere. Je mi to líto." Je čas si zahrát na nevinného, který nechtěně zranil city jedné slabé dívky. Brooklyn trošku obměkčila, ale stále nadále zaujímala její naštvaný postoj. Sebastian pouze mlčky všemu přihlížel.
„Tak proč jsi tam s ní nezůstal?"
„Protože mi řekla, ať odejdu." Dobře, nerad lžu mé sestře, ale pro mé vlastní dobro a hlavně pro udržení dobrých vztahů mezi námi, jedna milosrdná lež neuškodí.
„Jestli mi lžeš, Dustine," pronesla varovně, načež za sebou zabouchla dveře.
Nahoře máte gif, Daniela Sharmana, který se mi asi nejvíce hodí na Sebastiana!♥
ČTEŠ
Mrtvá dívka
RomanceVětšina příběhů smrtí končí, tenhle jí začíná. Romance plná zvratů, egocentrických blbečků a problémů jedné vyděděné dívky.