- Capítol 5 -

514 19 0
                                    

Passa l’hora de pati volant, l’Emma i jo no parem de parlar d’ell mentre ens anem trobant gent que ens venia a saludar.

Quan sona el timbre, tornem a classe emocionades pensat amb el Bradley.

- Tia però tu has vist com et mirava? –em pregunta l’Emma quan pujem les escales.

- Bua esquè m’he posat nerviosa jurat eh.- li confesso rient.

- Veus com et deia que aquest any seria diferent de tots els altres!

Arribem a classe on encara continuem parlant de les nostres coses, l’Emma i jo. Seiem mentre esperem a que arribi l’Olivia i el Bradley.

Venen a la taula el Taylor amb els seus dos millors amics, en Charlie i en Jack, i començem a comentar el que havia passat a la classe anterior.

Estavem rient molt i durant molta estona  per com havia reaccionat en aquell moment.

Finalment, per fi, entren per la porta, em callo de seguida i somric.

- Nois ara el que farem serà anar un per un a parlar amb en Bradley una estoneta a l’aula de ciències ja que la biblioteca esta ocupada.- diu la professora amb un full en blanc a les mans.

- Qui vol començar? – diu el Bradley obrint-se de mans amb un riure a la cara un tant interessant.

- La Cecilia!!! Ella ella si que vol començar! – diu el Taylor assenyalant-me amb el dit i fent-me un tic d’ull.

Em començao a riure com abans, poso els braços encreuats sobre la taula i deixo caure el cap, així no em veia com em posava vermella.

- Cecilia t’ha tocat. – diu en Bradley intentant no riure.

Ell, "l'ajudant de conversa" Where stories live. Discover now