- Capítol 30 -

379 14 18
                                    

Surto del lavabo amb un somriure i les galtes rosades mentre caminava mirant el terra, anant amb compte de no ensopegar-me amb ningú.

Quan he sortit d’allà, he deixat el Bradley amb les ganes, ell reia sol sense creure’s que l’hagués deixat a res de llençar-me a ell. Abans de tancar la porta del lavabo, l’he mirat, em mirava desafiant amb un petit somriure sota el nas.

He arribat a la taula, tots els plats ja eren a sobre.

- Escolta, m’encanta! – em diu girant-se de cop la Cristina molt contenta.- La meva cançó preferida aaahg!

Esta sonant la cançó de “Kiss and make up” de Dua Lipa i les BlackPink de fons com animació del restaurant. La veritat, van fer bon treball amb aquesta, és molt additiva.

No para de taral·lejant-la i movent el braços motivada.

- Cristina, comporta’t que estem en un restaurant no a una discoteca – li diu la seva mare.

- Mama, que m’encanta aquesta conçó, no puc evitar-ho! – diu sense parar de moure el braços d’un canto a l’altre. – Val si, ja paro – diu de sobte mirant al fons del passadís.

En Bradley havia sortit per fi del lavabo, caminava mentre es tocava el cabell i es recol·locava ve la camisa. Buf, m’arrepenteixo i alhora no, de no haver-me llançat, no portem tant com per liar-me amb ell, encara que no estaria malament. De fet, em faltava res perquè ho fes, em temptaven aquells llavis, entremig oberts...

- La baba nena – sento la Cristina quan em puja la barbeta que la tenia quasi per terra.

Poso els ulls en blanc i la miro sorpresa per tornar-me a quedar embovada.
El que havia dit, em costa molt dissimular...

- He parlat amb la teva mare ja, després de sopar els meus pares amb la teva aniran a fer coses avorrides, els he dit que nosaltres passàrem de anar amb ells, anirem a la disco! Yuhuu! – diu encara més emocionada.

Esta clar que te ganes de festa, jo...jo també, si, es dissabte per la nit i em venen ganes de passar-ho bé ballant o ves a saber que!

- Ole! Genial, millor pla per començar bé l’insti – dic rient junt amb la Cristina.

Durant tot el sopar, no he parat de llançar-li miradetes en Bradley, igual que ell a mi. Hem tardat dues hores entre parlar, menjar, mirar, més parlar i més menjar,... En Bradley ja feia estona que parlava amb el seu germà que ha arribat uns minuts després de que ens hagin portat el sopar a la nostre taula.

Em decidit marxar ja del restaurant, demanem el conte al cambrer, paguem, i ens aixequem per marxar ja. La Rose li ha dit adéu amb la mà des de la nostre taula, jo en canvi, m’he esperat en sortir l’ultima. M’he girat cap en Bradley un cop estaven tots els altres anant direcció a la porta, li he dedicat un somriure d’uns segons i amb la mà li he dit adéu. Ell m’ha tornat el somriure i el salut amb la mà afegint-li un tic sexy a l’ull.

Per fi som fora del local, fa una mica de fred, no es per tant però es nota.

- Bueeeeno, espero que us ho passeu super bé amb les vostres taaaaaaaant indiscutibles avorrides coses... – comença la Cristina que és al meu costat volent marxar ja.

- Tia, però si son les onze – li dic.

- Tant és, serem les primeres – diu mentre riu.

- No vull que beguis, entesos? Estàs a punt de fer els 16, no agafis el vici, i ves amb compte, hi ha molta gent que no hi toca i et podrien fer mal, d’acord? – diu la meva mare amb la cara més seria del mon mundial.

- Que si mamaaa, vaig amb la Cristina! A més, aquí a Los Angeles hi ha gent molt mes petita que jo que hi va i tot... per què jo no? – li dic.

- Tant mes el que facin els altres, si t’ofereixen alguna cosa, els hi dius que no, ves a saber que et volen donar, també ves amb

- Mama, ja vale, ja t’he entès joe! – dic fent-la parar, m’està posant nerviosa ja.

- Va marxem ja... – dic fluixet a la Cristina.

- En fi, el dit, em faig càrrec d’ella tranquil·la Rochelle! – li diu amb un somriure a la meva mare, ella però, no li canvia la cara. – Fins després!!!

Comencem a caminar sense parar de riure de tonteries, anem molt emocionades per anar-hi. Fa bastant temps que no vaig a discoteques, des de lo del meu ex... li he agafat fàstic podria dir. Total, anem molt a poc a poc, volem arribar a temps, però no tant d’hora, no volem ser les típiques frikies que esperen a que obrin amb ànsies.

Tarden 40 minuts en arribar-hi, em tardat bastant, per coses tant estupides que ens anavem trobat pel camí que ens feien entretenir, com una cagarada de gos enorme, ens hem posat a riure i observar-la com unes gilipolles, o també, una dentadura d’avi que ens em trobat per allà... tot molt turbi, però massa divertit.

Hi ha molta gent ja, quasi son les 12 de la nit, la festa ja ha començat. Hem anat a la “millor” discoteca que hi ha a prop de la ciutat. El lloc on esta situada, no hi ha res literal, uns arbres per aquí, uns altres per allà, però res més, només l’edifici gran.

Tothom es jove, la majoria son fora fumant, bevent, liant-se, follant?? Déu me.

Finalment entrem. Molts ens miren per les pintes de com anem, la Cristina provocativa com sempre, amb un vestit negre d’espatlla oberta, i jo, amb el meu vestit vermell tant arrapat al cos que se’m marca tot.

Intentem passar per tota la multitud que hi ha per arribar al centre. La música va pujant mica mica que ens endinsem més. Sona la cançó més provocativa que conegui, potser? A tota pastilla sona “Tmm Tmm” de Summer Cem. Les llums de la discoteca es tornen bojes, nomes veus colors i moltes persones.

Per fi hem pogut arribar al centre. He vist molta gent de l’institut, m’han saludat tots els que he vist, de moment. La Cristina ha començat a moure's, a saltar i somriure mentre m’agafava de la mà perquè la seguis. M’ha vingut un “subidon” i he començat a ballar sensualment, aquesta musica em fa moure’m així, moc la cintura d’un canto a l’altre, els braços ben amunt i gaudint de la música.

He notat que molta gent posava les mans sobre meu, jo les evitava, i seguia ballant. Portem minuts dins i la Cristina ja m’ha portat un vas amb alcohol, l’he negat amb al cap però ella ha insistit.

- NOMÉS UNA TIA, PASSAT-HO BÉ VAA!! – crida la Cristina entre tot el soroll.

He acabat agafat el vas i donant-li glops a la beguda.

Han anat canviant de cançons, cada cop molt més “fortes”, les típiques que les sents i ets sents la millor i vols moure’t tant sexy que no aguantes i ho fas.

Començo a notar l’afecte que em fa l’alcohol, em fa ballar més. He perdut de vista a la Cristina, no pateixo per això, segueixo ballant.

- Quina casualitat, ens tornem a veure guapíssima. – sento a la meva orella i una mà envoltant la meva cintura i ballar al ritme de la música amb mi, enganxat rere meu.

Ell, "l'ajudant de conversa" Where stories live. Discover now