-Cecilia... – deia sol dins la dutxa després de la conversació amb al Cecilia.
No deixava de pensar amb ella. L’aigua calenta m’estava caient pel cos mentre li donava voltes a la Cecilia pensant, pensant,... la veia en els meus pensament asseguda, amb el mocador tapant-li els ulls i jo davant seu sense fer res, simplement observant-la...
Són les 16:24 quan amb poso la tovallola a la cintura, m’eixugo els cabells a lo natural, em rento les dents i em poso roba d’estar “còmode”.
20 minuts més tard m’assec a la cadira i obro la carpeta. A poc a poc agafo el escrit de la Cecilia que estava al primer i l’observo sense llegir.
A dalt de tot del full “Cecilia Hill”. Començo a llegir... “Estic als núvols, no puc baixar. Per què...”. La llegeixo dos o tres cops encara sense creu-me si era realment de que havia escrit allò. Passant 10 minutis i jo encara segueixo mirant el paper desitjant la Cecilia.
De cop, giro el paper per curiositat i veig molta mes lletra. Començo a llegir, m’estava entrant calor, molta calor...
“No ser el per què no ens em menjat els dos dintre l’aula quan ningú ens veia... Bradley ho necessitava, i ho saps, em pregunto com hagués sigut aquell moment. No deixo de pensar-hi. No ser com ho fas en serio però saps que em deixes allà a dalt tirant-me una de les teves mirades series perverties... Prefereixo ser sincera abans de mentir... Bradley uf”
Així acaba l’escrit. Ja em veus a mi sense saber com posar-me a la cadira després de llegir el que posava...
-Ceciliaaa cecilia...- repeteixo rient sense creu-me que el que sentia per ella, ella també ho sentia per mi...
Estava excitat, massa excitat. No volia dir res a la Cecilia per Instagram, volia fer-ho tot cara a cara. No em parava de sonar el telèfon. Missatges de la Cecilia com “Bradley bua no la llegeixis, sis plau”.
Ser perfectament que si escrius tal cosa com ha escrit la Cecilia, et sentis avergonyit/da per tal de no saber que pensarà l’altre persona. Però a mi aquell escrit i els missatges que no paraven de sonar al mòbil m’agradava. Desitjo amb ganes que sigui divendres ja, a lo millor passa alguna cosa...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ell, "l'ajudant de conversa"
RomanceCecilia, una noia interesant, popular, guapíssima, intel·ligent,... Està a punt de començar l'últim curs de l'ESO, 4rt. La seva millor amiga, Emma, no para de repetir-li que aquest curs té el presentiment que la Cecila trobarà algu que li marcarà pe...