-Val. D'acord. Sí. Però està bé? Què se sap d'ella? -escolto la veu del Bradley seguit amb passes ràpides per l'habitació. Entre obro els ulls a poc a poc, i m'imagino amb qui podria estar parlant. -I el tiquet? -fa una pausa mirant per la finestra. -Està bé, la portaré jo. A les onze sortirà d'aquí.M'incorporo al llit, quedant asseguda d'esquena a la capçalera blanca amb els peus encreuats sota la manta. Veig com el Bradley es recolza al vidre de la finestra que dona al balcó de l'hotel i bufa mirant al no res, d'esquena a mi.
-Qui era? -pregunto amb un fil de veu mentre em frego els ulls.
Em mira trist, decepcionat per alguna cosa. Entre obra la boca per parlar-me quan es gira de cop al sentir la meva veu, però es manté callat. S'acosta al llit i seu just al costat de les meves cames. Les acaricia amb delicadesa mentre les mira.
-Bradley? -li dic al veure que no té intenció de dir-me res. -Què està passant? -pregunto fluix, amb un to de preocupació, mirant-lo als ulls.
Fa una pausa una mica més llarga del que m'imaginava. Continua mirant-me com si fos algun objecte al que es pogués trencar en un moment, i com que el que em volgués dir, podria fer-lo trencar de debò.
-Has de tornar a Los Angeles. -diu en sec.
-Com? -pregunto confosa i sentint com el pols se m'accelera a passos gegants.
M'agafa les meves mans i les ajunta amb les seves.
-M'acaben de trucar. Has d'anar-te'n.
-Bradley necessito més informació. Expliquem que cony està passant? Per què he de marxar?
-Has de tornar amb la teva mare.
-Bradley, que estàs dient? Ahir mateix la vaig veure i no em va dir pas que havia de tornar el dia següent.
-Cecilia, ha passat una cosa i has de tornar.
-Què? Què ha passat? Explica'm-ho! -dic rascant el límit de perdre els meus nervis i explotar.
-Te mare t'ho dirà en quan estiguis allà.
-Mira, ja m'estic cansant d'aquest joc. N'estic farta de que ningú em digui les coses clares, tal i com són! -dic amb la intenció d'aixecar-me del llit i fer alguna altre cosa, que quedar-me aquí deixant què jugui amb mi.
-Espera't. -m'atura ell abans de que posi un peu a terra. -T'ho diré.
-Bradley, tan és.
-És la teva mare.
Em quedo parada, pensant en lo pitjor.
-Aquesta nit han entrat a casa teva, i la teva mare... Doncs que la teva mare, estava allà. Sola. I que ara està...és a l'hospital.
-Què? És una broma, no? -pregunto amb incredulitat, desitjant que ho sigui.
-No.
-Bradley però, però què? Per què? Què... q-què em passa? No... -tartamudeigo.
-Te mare ara està bé. No m'han dit res més. Només que quan abans hi siguis amb ella, millor.
ESTÁS LEYENDO
Ell, "l'ajudant de conversa"
RomanceCecilia, una noia interesant, popular, guapíssima, intel·ligent,... Està a punt de començar l'últim curs de l'ESO, 4rt. La seva millor amiga, Emma, no para de repetir-li que aquest curs té el presentiment que la Cecila trobarà algu que li marcarà pe...