Tenia masses sentimets, emoció, por, vergonya,... "com reaccionarà en Bradley?" "i si algú veu que l'estic seguint?" m'invaïen tot de pensaments com aquests, era horroros pero també dolç.
Ha tocat la campana ara mateix i l'Emma i jo no paravem de emocionarnos com fa tothom quan passa algo que ens agrada. Arribo a la classe pensant que em trobaria en Bradley, pero no, no hi era. Més tard però quan ja era al meu lloc, posant el mode avió al mòbil una notificació diu "@bradley94x ha començat a seguir-te".
Salto d'emoció abans que l'Olivia entres per la porta.- Emmaaaaa no t'ho creuràs!!! - estava contenta.
- Et segueix!!!!??? - diu mirant el mobil de seguida.
- Aaaahhhhhh tiaaa em moruuu - em va dir posant-se les mans a la boca.
Les mans ens tremolaven de l'emoció quan sentim la veu de l'Olivia:
- Vingaaa que ja no es pati... Només queden 2 horetes va i ja tots a casa!-
Durant la classe estavem parlant de on voliem anar de viatge de final de curs, uns deien "Londres" altres "America".... Així tota l'estona mentres l'Emma i jo no paravem de mirar-nos somrient pel simple fet de que en Bradley em seguis.
De cop se sent un "Tiliing"
- Merdaaa el meu mòbil - dic super espantada sabent que si em pillen haurà de venir els meus pares a buscar-lo.
Vaig obrir el la pantalla del mòbil i veig un missatge del Bradley:"Em pensava que........."
De cop sense voler crido i miro a l'Emma i li dic "El Bradley m'ha escrit"
gesticulant amb la boca sense dir-ho en veu alta perque ningú ho sentis.- REAAAL?? - diu l'Emma movent els llabis sense parlar.
- Cecilia saps perfectament que el mòbil a classe no el vui veure, em sap greu pero les normes són les normes, així que sisplau surt un momentet a fora amb mi.
Em va fer sortir de calsse on em va dir que aquest cop m'he la deixava passar pero que a la propera ja sabia qui l'haurien de venir a buscar.
Aprofitant que ja era fora, em va dir que anes a buscar un paper al seu despatx que esta al pis de dalt que s'havia descuidat.
Jo sense cap problema, vaig cap al despatx.
Passo per devant de l'aula de ciències i miro a poc a poc per la porta desitjant trobar el Bradley.
Efectivament hi era, i sol.
Estava rient quan se n'adona que era jo.- Cecilia! Que fas aqui?? - em diu somrien acostant-se a la porta.
- Doncs que per culpa teva m'han fet fora de classe. - li dic rient sense importar-me el motiu de perquè m'han fet fora.
- Hahahaha i tu que fas amb el mòbil a classe, em pensava que ho veuries després. - diu en Bradley mirant-me els ulls sense apartar la mirada.
- Saps que no paro de penar amb tu... Tot el que ha passat abans... - li dic posant-me seria.
No volia pas mentir, prefereixo dir tot el que penso a tothom.
Es va quedar mirant-me uns segons quan em diu:
- Jo tampoc paro de pensar-hi Cecilia. -
أنت تقرأ
Ell, "l'ajudant de conversa"
عاطفيةCecilia, una noia interesant, popular, guapíssima, intel·ligent,... Està a punt de començar l'últim curs de l'ESO, 4rt. La seva millor amiga, Emma, no para de repetir-li que aquest curs té el presentiment que la Cecila trobarà algu que li marcarà pe...