סוף סוף קמתי בשמונה ולא בשבע. עכשיו אני איהיה ערנית לקראת ההופעה.
החלטתי לשלוח לורוניקה את התמונה שלי עם הארי, תוך דקה היא התקשרה אליי.
"מה זה הדבר הזה ששלחת לי עכשיו?"
"פגשתי את הארי ביום שבת וראשון"
"איך? למה ? ו.." ורוניקה התחילה בחקירה כפי שג'ן עשתה. וסיפרתי לה. "אני לא מאמינה! יש לך את המספר שלו? "
"לא ורוניקה, אני לא אתן לך לאמלל חיים של אדם בגלל שאת חברה שלי." אמרתי מצחקקת.
" רגע אחד... אז בגלל זה רוצה לבוא להופעה שלו היום נכון? כדי להפתיע אותו! "
"אני מניחה שכן..." אמרתי לה וחיוך נמרח על פניי.
השעה שש בערב ואנחנו כבר בדרך לאולם. לבשתי ג'ינס כחול וחולצה אדומה ונעלי סטן סמית אדומות. ורוניקה לבשה מכנס אפור עם קן שחור לאורכו וחולצה שחורה ונעליי ספורט שחורות של נייק. הגענו די מוקדם ותפסנו מקום די קרוב לבמה, להערכתי 6 מטרים ממנה.
ורוניקה צדקה, חצי שעה זמר חימום חימם את הקהל וכשהוא ירד מהבמה נתלה מהתקרה וילון ורדרד עם פרחים עליו וכשהוא נפל ראינו את הארי, הארי סטיילס.
הגבר בעל העיניים הירוקות לבש חליפה כחולה וחולצה לבנה מבד שקוף שדרכו יכולתי לראות את קעקועיו."ערב טוב לוס אנג'לס! איך אתם מרגישים היום? " הוא אמר והקל צרח במשך 3 דקות רצופות. הוא התחיל לשיר את השיר only angel ומדי פעם דיבר עם הקהל וזרק חולצות וקפוצ'ונים של הסיבוב הופעות שלו. כשהוא סיים עם רוב השירים מהאלבום שמתי לב שאני ידעתי את רובם כבר בעל פה, טוב נו... אולי לא את הכל...
הוא התחיל לשיר שיר שקוראים לו 'תסמונת שטוקולום' והקהל התחיל לשיר איתו, חוץ ממני כי לא למדתי אותו בגלל שהוא לא חלק מאלבום הסולו שלו. שמתי לב עד כמה הארי מוכשר במהלך הערב הזה, הוא מיוחד, לא כמו שאר האמנים.
כשהגיע החלק השקט בשיר ורוניקה צרחה "הארי הנה ליב ! ליב מרטין !" והיא הצביעה עליי . הוא הסתכל עליי קרץ וחייך באותו זמן וכל האולם הסתכל עליי ותהה מה הקשר שלי להארי. האולם הזה די קטן לדעתי...
לאחר עוד כמה שניות אחרי שהשיר נגמר הארי אמר.
"ליב מרטין, לא ציפיתי שתגיעי לכאן הערב." החיוך שלו נמרח על פניו והוא הוריד את הז'קט הכחול. לרגע מבטנו הצטלבו והיה נדמה שרק אני והוא נמצאים באולם, ללא ורוניקה ושאר הקהל. חייכתי חיוך נבוך אליו. "אם את כבר פה יש עוד שיר אחד שלא שרתי עוד. קוראים לו 'יצור מתוק' מוכר לך ליביה? " הוא פנה אליי ולקח את הגיטרה והתחיל לשיר.Sweet creature
Had another talk about where it's going wrong
But we're still young
We don't know where we're going
But we know where we belong
Oh, we started
Two hearts in one home
It's hard when we argue
We're both stubborn
I know, but oh
Sweet creature, sweet creature
Wherever I go, you bring me home
Sweet creature, sweet creature
When I run out of road, you bring me home
הוא סיים לשיר. " הייתם קהל נפלא, תודה רבה לכם! תנהגו בזהירות הביתה." הוא זרק נשיקות מהבמה וירד ממנה במהירות. חבורת בנות שעמדו לידי לחששו ותההו מה הקשר שלי ושל הארי. כשהארי עמד להיעלם אל תוך מאחורי הקלעים הוא הסתכל לכיווני וסימן לי עם ידו 'תתקשרי אליי' חבורת הבנות צרחו והסתכלו עליי וכך גם ורוניקה עשתה.
"הוא דיבר איתך ליב! והוא אפילו קרא לך 'ליביה' הולי שיט! תמיד את היית זאת עם המזל בין שתינו." ורוניקה אמרה בזמן שהיא ירדה מהאוטו שלי בדרכה לביתה.
"לילה טוב." אמרתי לה והיא סימנה לי עם ידה לשלום. חזרתי הביתה והלכתי להתקלח , ליאו וג'ן כבר ישנים ושמעתי את הוריי מתווכחים.
"אני לא מבין על מה כל הרעש! את תמיד עושה מנמלה פיל! את לא סומכת עליי יותר? " שמעתי את אבי צועק.
"אתה יודע מה ? אני אשן היום בחדר של לוקאס. אני לא צריכה ממך טובות !" אמי צעקה עליו בחזרה.
מה קורה פה?
" אולי תנמיכי את הטונים שלך ?! הילדים עלולים להתעורר!" אבי אמר בקול נמוך. קשה לי לשמוע אותם מתווכחים, אפילו אם זה על דברים מטופשים וחסרי משמעות. יצאתי מהמקלחת אחרי כמה דקות בדרך למטבח לקחת קורנפלקס.
ראיתי את אבי קורא עיתון ואמא מפנה את המדיח. הם לא דיברו ביניהם, "אז אבא... איך היה בווגאס? לא היית אמור לחזור מחר?" שאלתי אותו.
"כן, אבל סיימו את העבודה על הסט מוקדם מהצפוי אז לקחתי טיסה בחזרה אליכם." הוא קם וחיבק אותי כשהוא בדרכו לחדר למעלה.
"מה זה היה עכשיו?" שאלתי את אמא.
"כלום. לכי לישון יש לך מחר יום חשוב." אמא אמרה לי בחיוך שנראה מאולץ. ונזכרתי שאני נפגשת מחר עם הארי.
וכךנענתי לדברייה, עליתי לחדרי אחרי שאכלתי את הקורנפלקס ונרדמתי.
_________
אני משתדלת להעלות בינתיים שני פרקים ברצף כדי לקדם את העלילה.
שבוע טוב ומוצלח💕
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...