פרק 86

907 43 6
                                    

המצב של ג'סי מדרדר מיום ליום, קשה לי לראות אותה ככה ולהארי קשה לראות אותי כך. מצב הרוח הטוב שלי יורד ברגע שאני רואה את ג'סי.
מסתבר שמאז שצ'אד גילה על המחלה של ג'סי הוא התחיל לבגוד בה. הוא כזה אידיוט !

דווקא כשאדם צריך את העזרה מהאהוב שלו, ברגעים הכי קשים שלו, פתאום נתקע לו חץ בלב, סכין בגב, כדור לראש. הוא התחיל במאבק משמורת קשוח על בנם עם עורכי דין. לג'סי אין זמן וכוח פיזי ונפשי לכל הדברים האלה.

ג'סי הודתה לי ולהארי על כך שאירחנו אותה ואמרה שהיא תעבור להיות עם ההורים שלה. אתמול רופא ביקר אותה והיא לא אמרה לי עדיין מה הוא אמר. היום בבוקר היא נסעה יחד עם הורייה כדי לראות את ג'וני.

אני והארי בדרך לקניות לקראת התינוק שלנו, בגלל שאמא שלי הייתה כל כך עסוקה בזמן האחרון היא דרשה לבוא יחד איתנו. והבטיחה שהיא תשלם על הכל, אמרנו לה שאין צורך, אבל היא התעקשה ואמרה שזה תמיד היה החלום שלה, ללכת לקניות לקראת הלידה הראשונה של בתה.

"מתוקים שלי! " אימי אמרה כשפגשה אותי ואת הארי בחנות. הארי התקרב אלייה וחיבק אותה בחוזקה. הם ממש אוהבים אחד את השני.

"מרי, התגעגעתי אליך ! " אמר לה.

"אמא, תודה שבאת. " אמרתי לה כשהיא חיבקה אותי. אחר כך עדכנו אותה במה אנחנו מחפשים. עגלות, בגדים לשבועות הראשונים, צעצועים ומוצצים ועוד אביזרים שנצטרך. הארי כבר סידר עם לואי וליאם את החדר שמיועד לתינוק שלנו. צבע כחול בהיר שצבוע על הקירות, פינת החתלה ועריסה. בנוסף , הם איבטחו כל מקום עם דברים חדים בבית, כמו מגירות ושולחנות.

"אני אוהבת את החליפה הזאת. " אימי לקחה מקולב סט פי'גמה בצבע לבן עם פנדה שמצויירת על הישבן.

"אמא, יש לנו די הרבה פי'גמות, בואי נעבור לאזור של הצעצועים. " אמרתי בחיוך ואחזתי בבטן שלי.

הארי היה אחראי על העגלה ושם את הפיג'מה בתוכה. "כמה שיותר, יותר טוב. " תירץ.

אחר כך בחרנו שתי עגלות. אחת בצבע שחור עם אפור והשנייה בצבעים בהירים ומוצצים מכל סוג.

"מה לגביי ברית? אתם תעשו לו ? " אימי שאלה כשהכניסה יחד עם הארי את הקניות לבאגז'. הארי נעצר לרגע והסתכל עליי. אני עמדתי לצידם והשתתקתי מהשאלה. לא חשבנו על זה .

"לא חשבנו על זה עדיין מרי, אבל ..."

"אבל מה? האמא של הילד יהודייה, אז הוא יהודי. " המשיכה להכניס את הקניות.

"אמא, הוא גם נוצרי..."
אני רוצה לעשות ברית, בגלל שזו המסורת אבל אני לא יודעת מה דעתו של הארי תיהיה. הסתכלתי לעבר האספלט של החנייה.

"תודה על כל העזרה שלך מרי, נדבר מאוחר יותר. " הארי נשק ללחי שלה , סגר את הבאגז' ונכנס למושב הנהג. היא חיבקה אותי לשלום ונכנסתי גם.

"אנחנו הולכים לדבר על זה או להתעלם מזה? " הארי שאל תוך כדי נסיעה. הוא לבש חולצה כחולה עם פרחים ומשקפי שמש שחורים.

"ברור שאנחנו נדבר על זה, " אמרתי לו והנחתי את ידי על ירכו. " כשנגיע לבית." אני לא רוצה שהויכוח שהיה לנו אחרי האירוסים יחזור על עצמו שוב בגלל פערי הדת.

"את יודעת מה? " התחיל לומר ואני הנהנתי. "אני באמת אוהב את אמא שלך אבל אני לא מבין אותה. פעם אחת היא אוהבת אותי ופעם אחרת לא. כלומר, היא זאת שרצתה שנחזור להיות ביחד ואז רבה איתנו כשהודענו לה על החתונה. ועכשיו היא שואלת את השאלה הזאת ! מפריע לה שאני נוצרי?!"

ידיו אחזו בחוזקה בהגה.

"היא בכלל אוהבת אותי? היא מקבלת אותי כבעלך או שזאת הצגה ? " הוא המשיך.

"הארי ברור שהיא אוהבת אותך, אתה אדם מדהים ואי אפשר שלא לאהוב אותך." הרגעתי אותו. "תשכח לרגע ממנה. תחשוב על השאלה שלה, היינו צריכים לחשוב עלייה. "

"הו, את באמת רוצה שמישהו יחתוך לבן שלנו את הזין שלו? "

"הארי, אל תציג את זה ככה. " הורדתי את ידי ממנו.

"אז איך? זאת עובדה! את יודעת מה? את רוצה שרב יחתוך לבן שלנו את הפין שלו? כשהוא עוד לא בן חודש? "

"כן, זה בריא . בבית המלוכה הבריטי עושים את זה וגם באפריקה וגם בדת היהודית." הגענו לבית. שער החנייה נפתח ולאחר מכן יצאנו מהאוטו.

"נו באמת ליב, הזין שלי שלם ואני בריא כמו שור. את רוצה לקחת מהבן שלנו את זכות הבחירה? " הארי פתח את דלת הבאגז' והתחלנו להוציא משם דברים. הוא עצר אותי בטענה שלא כדי שאני אתכופף והמשיך לבדו.

"הארי, אנחנו לא נשאל אותו לאיזה גן הוא ילך או אם הוא ירצה שניתן לו חיסונים! תעשה לי טובה. "

"אני באמת מצטער שאני לא רוצה לראות את הבן שלי בוכה מכאבים כשהוא בן 8 ימים. "

"זה דבר נורמלי ולא מסוכן קאפקייק שלי, תראה את לוקאס וליאו. גם להם עשו ברית מילה, זה יכול לעשות לו רק טוב. "

"ואם תישהי תדחה אותו כשהוא יגיע למצב אינטימי? את יודעת איך הוא יפגע?" הוא עצר לרגע והסתכל עליי.

"אם מישהי באמת תדחה אותו בגלל זה אז עדיף שהמצב האינטימי הזה לא יתרחש. מי שבאמת תאהב אותו, תאהב אותו כפי שהוא. " התקרבתי אליו וחיבקתי אותו. "כמו שאני אוהבת אותך כפי שאתה, אהבה ללא תנאים. " נישקתי את שפתיו והרגשתי בעיטה בבטני. הבטן שלי מצליחה להפריד בינינו כבר וניהיה קשה להתנשק כרגיל. "הוא בעט הרגע. " אמרתי והגומה של הארי הופיעה.

"את יודעת מה? אני מסכים. "

"יש! " אמרתי בשמחה.

"אבל אל תחשבי שזה יהיה לי קל לראות אותו בוכה ככה. " המשיך להוציא את הקניות.

"גם לי לא יקירי. " נשקתי לו שוב, אבל הפעם על לחיו. "אני אביא לך כוס מים." הלכתי כדי לדאוג שהארי שלי לא יתייבש.

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now