"הארי-" עיניי הכחולות נפתחו.
"ברוקלין בקהאם? יש לך טעם טוב." נשך את שפתיו, הוא גידל שפם.
"בריטים גבוהים עושים לי את זה ... אתה יודע." חייכתי כדי לשבור את הקרח. עבר יותר מידי זמן...
"אבל?"
"רק ידידים." שילבתי את ידיי "בכל אופן מגיע לך מזל טוב." המשכתי את שיחתנו.
"על? החיוך שכל כך אהבתי עלה על פניו.
"האלבום החדש, אמרו לי שהוא טוב. והמועמדות לפרס והחברה שלך, מה השם שלה ? "
"קמיל." ענה וכחכח בגרונו.
"הארי ! ליב ! חיוך ! " צלם משוטט צילם אותנו ביחד ואנחנו מתוך הרגל התחבקנו חיבוק צדדי וידידותי עם חיוך מרוח על הפנים, אבל הכל מזויף. לא ליב.
"תודה" אמר והסתלק."אז מה איתך?"
"אני בסדר, נגמלתי מהחומרים. תודה ששאלת."
"אין על מה." אמר והתחלנו ללכת ביחד לעבר האולם שבו מתכנסים. "התגעגעתי אליך ליב. " אמר ומבטי ניהיה מבולבל.
"מה?" נעצרתי במקומי.
"חשבתי ש... אולי ניהיה בקשר כידידים את יודעת..." הוא היסס "מה את אומרת? "
"כן, זה יהיה נחמד להתעדכן אחד עם השני."
"מגניב." הוא חייך.
זה הרגיש מוזר לעמוד אחד ליד השניה, כמעט זרים. חלפה שנה וכל כך הרבה השתנה.
אבל עכשיו אני לא יכולה לחבק אותו כמו שחיבקתי.אני מתגעגעת למגע שלו בעור שלי.
מוזר לי שאנחנו...
ככה.
"הארי ?" שמעתי קול נשי בעל מבטא צרפתי. בחורה בלונדינית באה לעברנו.
"קמיל, תכירי זאת אוליביה, אוליביה זאת קמיל." הארי ערך בינינו היכרות, שנאתי לשמוע אותו משתמש בשמי המלא.
"היי." לחצה בידי "כדאי שניכנס פנימה, שלא יגמרו המשקאות." פנתה להארי ונישקה אותו, הסתכלתי עלייה במבט מלא בשנאה. הארי לא היה נינוח.
ראיתי את ברוקלין מתקרב עם המשקה שלו וסימנתי לו שיחזור אחר כך."תמשיכי בלעדיי, אני כבר בא." אמר לה . חיכינו שהיא תתרחק כדי שנוכל לדבר עוד.
"הטעם שלך לא כל כך השתנה הארי." התקדמנו ביחד לעבר האולם.
"מה זאת אומרת?"
"דוגמניות של ויקטוריה סיקרט הארי."
" את צודקת, את היית שינוי עבורי." הסתכלתי על הפרופיל שלו. איך הוא יכול להיות כל כך מושלם.
והשלמות הזאת לא שייכת שלי.
"שינוי לטובה או לרעה?" שאלתי.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...