פרק 48

983 39 0
                                    

נקודת מבט הארי

קמתי עם כאב ראש חזק, שכבתי במסדרון ובן היה מולי, לבוש בתחתונים והמילה "מיונז" כתובה על מצחו וליאם ללא חולצה. נכנסתי לחדר שלי ולראשונה הסתכלתי בחדר האמבטיה, מישהו התקלח.

"נייל?" שמעתי אותו שר.

"איפה השמפו שלך?" זה הוא ללא ספק.

"קח." הוצאתי מתיק הרחצה שלי והסטתי את הוילון, לא היה אכפת לי שהוא ערום. שטפתי את פניי והלכתי אל שאר החדר, לואי ישן במיטה המבולגנת.

נכנסתי בחזרה לחדר האמבטיה "איפה ליב ?" שאלתי את נייל.

"אמורה להיות פה בחדר או בלובי."

"היא התעוררה כבר?"

"לא יודע, תביא לי את המגבת." הוא ביקש.

"בבקשה." הגשתי לו את המגבת הראשונה שמצאתי והלכתי אל הלובי אבל קודם נכנסתי לחדר של בן ואלה.

"אני מחפש את ליב, ראית אותה ? " שאלתי את אלה הלבושה בהלבשה תחתונה המתרוצצת בדאגה בחדרה , ראיתי שבמיטה שוכב השושבין הראשי של מייקל. איזה קלאסי... השושבין הראשי של החתן והשושבינה הראשית של הכלה שוכבים.

"ראית את הטלפון שלי? " היא שאלה וחיפשה במזוודה שלה.

"לא." עניתי.

"אז אותה תשובה בשבילך! " היא צעקה וסימנה לי לצאת מהחדר. בעודי יורד במעלית מקומה 3 ללובי היא נעצרת בקומה 2, שרון נכנסה למעלית.

"שרון! " שמחתי לראות אותה, היא היחידה שלא יכלה לשתות אלכוהול אתמול וכנראה היחידה שזוכרת מה קרה ואיפה נמצאת ליב.

"הארי." היא נכנסה.

"ראית את ליב? אני מחפש אותה."

"כן, היא נראה לי בלובי עם ג'מה."

ירדנו בקומת הלובי והתפצלנו. ראיתי את ג'מה שוכבת על ספה עם השמלה שלה, מוכתמת בצבע אדום.

"ג'מי ! את בסדר? זה דם? " ניגשתי אליה והיא התעוררה.

"תירגע הארי, זה רק פונץ' עם וודקה." היא קמה "אני הולכת לחדר שלי." היא אמרה וכמעט נפלה, תפסתי אותה ועזבתי את ידה כשראיתי שהיא הולכת ישר.

"ליב ! " צעקתי ברחבי הלובי ועברתי ליד דלפק הקבלה, הנה היא ! שרועה על הרצפה ללא חולצה, מזל שיש לה חזייה. קפצתי מעל הדלפק.

"ליביה, תתעוררי בייבי. " התיישבתי לצידה וניערתי אותה חלש "ליב." קראתי שוב והעברתי את אצבעותיי בשיערה החלק. רכנתי אליה ונישקתי אותה על השפתיים הוורודות שלה "ליביה."

היא התעוררה בבהלה והבהילה גם אותי וקפצתי אחורנית. "אוי הארי, זה אתה." היא הניחה את ידה על החזה שלה, איפה שהלב ממוקם וגילתה שהיא ללא חולצה.

"קחי את שלי." הורדתי את החולצה הלבנה שלי והגשתי לה אותה.

"תודה." היא התרוממה ושמה אותה על גופה. קמתי ונמתחתי "מה קרה אתמול?" הבאתי לה את ידי כדי לעזור לה לקום.

"לא יודע... כולנו השתכרנו וכנראה ששרון היא היחידה שזוכרת משהו." אמרתי והלכנו בחזרה לחדר.

נכנסנו בחזרה לחדר ועכשיו לואי מתקלח, אני לא יודע למה הם לא מתקלחים בחדרים שלהם אבל שיהיה...

"תתחילו ל- לואי ! יקירי! איך אתה?" אמי נכנסה לחדר וראתה את לואי עם מגבת סביב גופו.

"מצויין, נראה לי. בוקר אור אן." לואי קד בפנייה. הוא תמיד התיייחס לאמא שלי כאילו שהייתה אמו.

"מה התחלת לומר אמא?" פניתי אליה.

"תתחילו לארוז ולהתארגן, צריך לפנות את החדרים עד אחד בצהריים." היא אמרה ונשקה לראשי ונופפה לליב לשלום.

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now