נ.מ הארי
הצמדתי את שפתיי לשלה.
"אני""אוהב" ידי חפנה את ישבנה.
"או- " וידי השנייה הורידה את החזייה שלה "אותך!" התפרצה והובילה אותי למיטה. התיישבתי עליה ומשכתי את הבחורה שלי אליי והושבתי אותה על ברכיי, היא נשקה בקלות לצוואר שלי ויצאה ממני אנחה.
לקחתי את שפתייה ונשכתי אותן קלות, סובבתי אותה כך שהיא שוכבת מתחתיי. "האם יורשה לי להוריד את תחתונייך?" שאלתי בנימוס. היא כל כך יפה האישה שלי, ליב.
גמרתי בתוך הקונדום ויצאתי באיטיות מהאהובה שלי, בהיתי באיברי יוצא מאיברה ופשוט נהנתי מכל שנייה איתה.
"אני אוהבת שינויים בתנוחות. " היא פלטה בזמן שאנחנו שכובים בתנוחת הכפיות.
"ואני אוהב אותך." סובבתי אותה כך שפנייה יהיו מול פניי.
"סיבוב שני?" היא צחקה.
"את חושבת שאני מכונה? "
"אולי כן ואולי לא, הייתי צריכה את זה הארי." היא ליפפה את ידה סביב מותניי.
"גם אני" נישקתי את שדייה. "בייב?" היא הנהנה."יש לי שאלה אליך." התרוממתי וכתוצאה מכך הייתי ישוב על המיטה שהקפיצים שלה זקוקים לחידוש.
"ומהי?"
"אני יודע שאת כבר שבוע מתאמנת על התופים ואת נשמעת מדהים, אז... חשבתי שאולי תחליפי את מיטשל בינתיים בזמן שהוא בהחלמה." היא התרוממה וישבה כמוני, השמיכה כבר לא הסתירה את הגוף שאני כל כך אוהב.
"אני אשמח לכך הארי." התלהבה והשכיבה אותי בעזרת חיבוק דוב. " דרך אגב... מה קרה למיטשל שהוא זקוק להחלמה?"
"נטרקה דלת על האצבעות שלו." הנחתי את ידייה על ישבנה ועיסיתי אותו.
"איזה מסכן! מה שלומו? "
"אני ממש לא רוצה לדבר על מיטשל כשאת שכובה מעליי." היא חייכה ולקחה את ידה והעבירה אותו עליי, כנראה שאני מוכן לסיבוב שני.
נ.מ כללית
הארי יצא עם ליב ובן ושאר הצוות שלו לסיבוב באסיה. הם כבר היו בפיליפינים, תאילנד, סין, הודו. כרגע נשארו עוד הופעה אחת ביפן ועוד 4 הופעות באוסטרליה וניו זינלנד.
נ.מ ליב
אחרי שהארי קנה לי את מערכת התופים התאמנתי עלייה כמעט כל הזמן הפנוי שהיה לי, בשאר הזמן הפנוי התעסקתי בהארי ובחברים שלי והמשפחה.
החלטתי לקחת הפסקה קצרה לחצי שנה מתעשיית הסרטים והסדרות. כבר יש לי הצעות עבודה אבל אני מסרבת.
רוב יצר איתי קשר כשהוא שמע שאני איהיה ביפן לשלושה ימים, אז היום, כמה שעות לפני ההופעה של הארי אני אפגוש אותו בלובי הבניין שלו.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...