פרק 67

949 39 1
                                    

 "מה? " אמר כלא מבין.

"זה לא פייר! " פתחתי את תיקי.

" אוליביה." קרא בשמי המלא וקולו היה מבולבל.

"אני רציתי להציע לך , כאן ועכשיו! אפילו יש עליי את הטבעת! " ירדתי לברכיי והסרתי את מבטו המבולבל של הארי. הוא התנשם בכבדות ושם את ידו על ליבו.

"אז הארי אדוארד סטיילס, אני אוהבת אותך כל כך ואני רוצה להיות זאת שתקרא לה 'אשתי' . אני רוצה להיות זאת שתיהיה איתך לנצח. בזכותך אני מאושרת, אתה הדבר הכי טוב שקרה לי." הוצאתי את הקופסה האדומה שלי וידיי רועדות. "האם תינשא לי? "

"את נוראית ליביה," השפיל את מבטו ולאחר מכן חייך אליי. "עשית לי התקף לב." הסתכלנו אחד לשנייה בעיניים. "אז תעני לי קודם, האם תייהי לי לאישה ליב?" שאל שוב.

"כן." עניתי בחיוך והוא רכן כדי לנשק אותי ושם את הטבעת עליי.

"ולגביי זה גם כן? "

"ברור שכן אהובה שלי! תראי לי את הטבעת שלי." אמר ושמתי את הטבעת עליו. התרוממנו מרצפת העץ של המזח ביחד.

"אני אוהבת אותך." ידיו כרוכות סביב גבי וידיי אוחזות בצווארו. "אתה אוהב את הטבעת?"

"כן." נישק שוב בפראות. "אבל אני לא בטוח שאני רוצה להתחתן איתך אחרי שאמרת לי ואני מצטט! "לא לא לא " . אמר בצחוק .

"אתה כן רוצה להתחתן איתי! ועכשיו בוא נחזור למלון לעשות קצת אהבה. "

"קצת? אני הולך לגרום לך לצלוע כל השבוע! " חייך כמוני. אני כל כך מאושרת איתו.

חזרנו לחדר המרווח שלנו במלון. הארי תופס את מותניי מאחור ונצמד לישבני .

"יש לי רעיון גאוני." ניסיתי לגעת בגופו.

"ומהו?" הוא מוצץ את עור צווארי וגורם לי להתנשם .

"בוא נמלא אמבטיית קצף ! "

"אני על זה! "הארי עזב אותי והלך למלא מים וסבון בתוך האמבטיה. בינתיים פשטתי את בגדיי ונכנסתי לחדר האמבטיה.

"לא חיכית לי ? " הארי כבר נכנס לאמבטיה וחיכה שאני אתיישב בתוכו.

"בדקתי את הטמפרטורה של המים עבורך." חייך בשובבות והושיט לי את ידו. נשכבתי במים וראשי נח על חזהו. "אני אוהב קצף." אמר והבריש את ידיו על שדיי החשופות כדי לכסות אותן עם קצף. רגליו מכופלות ושלי שלובות זו בזו. "תני לי נשיקה." הרכין את ראשו וכיווץ את שפתיו לשלי ואני הפנתי את ראשי אל תוך צווארו ושפתיי התכווצו לבואו כך שהתנשקנו הפוך. ידיו חיבקו את צווארי ואני ליטפתי את ברכיו הכפופות.

"ליביה?" הארי הפר את השקט.

"מה אהובי?" חייכתי אל הדבר שאני הכי אוהבת.

"את מוכנה להקים משפחה? וילדים? " אוי לא. הסתובבתי כדי לראות את הבעת פניו.

"אני חושבת ש... כן. אבל לא עכשיו, אני רוצה עוד לחוות איתך עוד דברים לפני שיהיו לנו ילדים." היה לו מבט מרוצה.

"אני אוהב אותך." אמר וקירב את גופי אליו כך ששדיי היו קרובות לשפתיו וראשי נח על ראשו. הוא החל לנשק אותם.

"אתה מוכן לילדים? "שאלתי אותו מתוך התעניינות.

"אני איהיה מוכן מתי שאת תייהי. ובינתיים תני לי קצת זמן להיות מאורס! " טרפתי אותו בנשיקה פרועה.

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now