פרק 35*

1.3K 44 3
                                    


"בירות ובשר? זה מה שאתם תאכלו?" הוצאתי את הבירות מהמקרר.

"כן" הארי ענה והתקרב אליי.

"ומה תעשו? " נישקתי אותו.

"נשלים פערים." הוא חייך וחיבק אותי.

"אתה בטח מתגעגע אליהם... " אמרתי והארי הנהן.

נקודת מבט הארי

"כן, בכל זאת לא נפרדנו במשך חמש שנים... מה את עושה היום? "

"ורוניקה תאסוף אותי ונלך לסרט, אחר כך אני אבוא לשמור על האחים שלי. לא יצא לי לראות אותם הרבה זמן." היא נהייתה עצובה.

"מה באמת עם ההורים שלך? יש משהו חדש ?" התעניינתי והובלתי אותה לשבת עליי בספה.

"אבא שלי עבר השבוע לדירה שכורה ליד האולפנים ואמא שלי בבית עם ג'ן וליאו. " היא אמרה ופתאום נשמע צלצול בפעמון , הסתכלתי בנייד שלי ונייל השאיר הודעה שאפתח את השער למכונית. יצאתי החוצה וליב בעקבותיי, נייל יצא עם ליאם מאותה מכונית.

" בנים! " קראתי להם וליב הסתתרה מאחוריי. אחריהם לואי נכנס בשער עם מכונית ספורט לבנה.
"בואו פנימה ! " התחבקנו והתיישבנו בסלון, ליב באה לשבת לידי.

"אז מה מביא אתכם לעיר? " ליביה שאלה.

"אני נמצא פה בעיקר כדי לגדל את פרדי וגם לעבוד על שירים לאלבום, בחורה נהדרת תפסת הארי." לואי אמר והחמיא לשנינו, וליב חיבקה אותי וחייכה.

"אני מתחיל כבר סיבוב הופעות בניגוד לשני אלו." נייל התכוון ללואי וליאם.
"צילמתי קליפ אתמול מחוץ לעיר, והמלון שלי פה.. אז אחלה טיימינג היה לך הארי."

"אל תודה לי, ליב זאת שאמרה שכדי שניפגש." זקפתי את הקרדיט לזכותה.

"ומה איתך ליאם?" ליביה שאלה אותו וקמה לשתות מים.

"המרחק הזה משריל ובייר מקשה על המערכת יחסים שלנו, אבל אני אוהב את העבודה שלי. " ליאם התרווח על הספה ואני פתחתי בקבוק  בירה ולגמתי. 

"בואו אני רוצה לצלם אותכם למעריצות ..." ליב אמרה וקרצה, כולנו עשינו פרצופים מוזרים וליאם ולואי העלו את התמונות לרשתות החבריות.

"ליב אני חושב שיש לך טלפון מ.... ניקה טומלינסון? " לואי יידע את ליב מכיוון שהטלפון שלה היה לידו, הוא הביא לה אותו.

קצת מביך לדעתי...

" תודה לואי, זאת חברה שלי....  היא ממש אוהבת אותכם, ואותך לואי במיוחד." היא אמרה ופתחה את הדלת ושם נתגלתה ורוניקה בפניי לואי, אהבת נעוריה. "שנזוז ורוניקה ?" ליב שאלה אותה וורוניקה רק הסתכלה עלינו, על האיחוד המרגש.

"מה ?! " היא צעקה וכיסתה את פיה ביידיה.

"שלום , אני נייל." נייל קם ממקומו והציג את עצמו בפנייה ומייד לאחר מכן ליאם והאחרון היה לואי שנישק את ידה והיא הסמיקה, אין פלא... יכול להיות שלואי פילרטט עם ורוניקה?

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now