פרק 12

1.4K 63 14
                                    


נקודת מבט הארי

נכנסנו לרחוב מגוריה של ליב. "הארי תוכל להקפיץ אותי למקום כלשהו? פשוט אני לא בטוחה אם תיהיה חניה לאוטו שלי." ליב שאלה.

" ברור שכן. " עצרתי ליד ביתה של ליב והיא יצאה במהירות מהאוטו. כעבור עשר דקות היא יצאה עם טייץ' שחור וז'קט בצבע אדום שמשך את תשומת ליבי ונעלי ספורט של אדידס . היא נעלה את הבית ונכנסה לג'יפ. שמה ג'י פי אס למקום.

"אדום יפה לך, הוא מבליט לך את העיניים. " אמרתי בזמן שהיא חוגרת את עצמה וכשאני בוחן את תנועותייה.

"תודה הארי, גם לך יפה ירוק זית." היא הסמיקה והחזירה לי במחמאה.

היא פתחה את הרדיו ונשמע של ג'סטין, ג'סטין ביבר. היא התחילה לדקלם את כל השיר ואני רק חייכתי לעצמי , מכיר בעובדה שליב בילתה איתי בוקר שלם. התחבקנו והחזקנו ידיים כבר, צחקנו ושיתפנו אחד את השנייה בפרטים. כשהשיר הסתיים הרשתי לעצמי לשאול אותה. "אני או ג'סטין?"

"מאיזו בחינה?" היא הייתה נראית מבוהלת ומופתעת.

"מוזיקלית." עניתי לה.

היא הייתה נראית לא בנוח. "הארי.. אתם סגנונות שונים, אי אפשר לעשות השוואה. כל אחד ממכם מיוחד בדרכו שלו." היא ניסתה להתחמק אז אפשרתי לה.

"ומבחינה חברית? כלומר, עם מי היה לך כיף היום?" ניסיתי בפעם השנייה.

"זה לא ברור? אתה לקחת אותי הבוקר, ביקשת ממני להיפגש איתך באמצע הלילה ו .." היא רמזה לי, אבל רציתי לשמוע אותה אומרת את זה. "היה לי מאוד כיף איתך הארי , תודה רבה." בסוף המשפט היא נגעה בכתפי. "אל תבקש ממני לעשות השוואות בינך לבין אחרים, אתה תמיד תיהיה יותר נעלה מהם ואולי הם יעלבו..." ליב ביקשה .

"צודקת. את משהו מיוחד ליביה." אמרתי והגנבתי אליה מבט.

"גם אתה הארי, תעצור לי פה. תודה רבה על הבוקר הזה, באמת" היא הסתכלה עליי ואני עליה, התקרבתי אל פניה והיא פתחה את זרועותיה בפניי וחיבקה אותי.

"מתי ניפגש שוב?" שאלתי אותה תוך כדי החיבוק .

"מתי שמתחשק לך, אני פנויה כמעט כל יום." היא התנתקה מהחיבוק ויצאה מהאוטו. הסתכלתי עליה הולכת ומתרחקת, כיביתי את המנוע ויצאתי מהאוטו והלכתי במהירות אחריה.

"ליב ! " קראתי בשמה והיא הסתובבה אחורה.

"מ..." עצרתי אותה ונישקתי אותה נשיקה רכה על השפתיים שארכה כמה שניות. זה אחד מהרגעים האלו שאתה מרגיש שיש ניצוצות באויר ושכל העולם עוצר לדקה.

"הארי " ליב אמרה את שמי וחייכה חיוך מובך היא הסמיקה.

"מה? " החזרתי לה גם כן מבט מחוייך.

"אנ..אני .. אמ..." היא התחילה לגמגם אז הנחתי את האצבע שלי על פייה.

"שש.... מה זה המקום הזה? " הובלתי אותה פנימה אל תוך המבנה.

"הסטודיו של ידיד שלי. הוא מאמן כושר." היא ענתה לשאלתי.

"טוב לדעת... מה השם שלו?" אני לא מעוניין שמישהו אחר יאמן אותה כל עוד שהיא בטייץ' הזה, אבל אני לא יכול לומר לה מה לעשות.

" קוראים לו דן. אני חייבת להיכנס... הוא די אכזרי באימון אם מאחרים אליו." היא אמרה במהירות.

"את צריכה שאני אחזיר אותך ? " קירבתי אותה לחיבוק אחרון לפני שהיא תיכנס לאימון.

"אני אחזור עם חברה. אני אדבר איתך כשאני אסיים." היא התנתקה מהחיבוק שנית ורצה לכיוון הסטודיו.

"תהני !" אמרתי לעברה ונופפתי לשלום והיא החזירה לי בנשיקה באויר.
היא נהדרת.


Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now