"אני לא בטוח. היא לא את."
נ.מ ליב
"אתה אוהב.... אותה?" קולי מהוסס. אני לא רוצה לשמוע שום תשובה, אם היא חיובית ואם היא שלילית. אני לא יודעת למה שאלתי אותו את זה מלחתחילה.
"אני לא בטוח." אמר והבריש את ידו בתוך שערו. אני כל כך רוצה לגעת ולהרגיש אותו , את השיער שלו . אפילו אם זאת פעם אחרונה. "היא לא את." אמר ודופק הלב שלי עלה במהירות.
"אני ממש מצטערת הארי, אני חייבת ללכת. תודה שהזמנת אותי." קמתי מהכיסא במהירות ולקחתי את התיק שלי.
"חכי רגע! מה עם המנות ?" שמעתי אותו אומר בקול מאחור וכל מה שרציתי באותו רגע הוא לחזור אליו, אבל לא.
הוא במערכת יחסים ואני נלחצת מכל משפט שהוא מוציא מהפה שלו, השפתיים הוורודות האלו שאני רוצה שיהיו שייכות לי, לא למישהי אחרת.
קמתי באמצע הלילה מצליל של הודעה בטלפון שלי. אני לא מאמינה שלא מחקתי את המספר שלו..
הארי סטיילס:
אני בטוח שעזבת בגלל שאמרתי משהו, סליחה.
בבקשה תני לי לפצות אותך בהמשך השבוע.
לילה טוב, הארי.
אני אוהבת את האישיות הבריטית והמנומסת של הארי. זה אחד ממיליון הדברים שאני אוהבת בו.
אני: אין בעיה, לילה טוב גם לך.
מצד אחד הראש שלי אומר לי לא לחזור לקשר עם הארי אבל מצד שני הלב שלי שולט בידיים שלי ושולח לו את ההודעה.
לחזור להיות עם הארי בקשר.נ.מ הארי
עבר שבוע מאז שחזרנו להיות בקשר. ליב שלחה לי סרטון פספוסים של חתולים. התחלתי לצחוק בקול רם ברחבי הבית שלי, היא תמיד ידעה שחתולים שנכשלים בקציפות תמיד מצחיקים אותי. במהלך השבוע נפגשנו עוד כמה פעמים והקרח שהיה בינינו מתחיל להישבר. נחמד שחזרנו להיות בקשר.
"הארי." הבחורה הבלונדינית נכנסה ולקחה את תשומת הלב שלי.
"מה? " אמרתי אחרי שנרגעתי מפרץ הצחוק הזה
"אני רוצה שתנתק את הקשר שלך עם אוליביה."
"מה זאת אומרת ? את מקנאה ? "
"כן הארי! אני לא אוהבת לראות תמונות פפראצי שלכם במסעדות וברים ופארקים בזמן שאני לא בסביבה. "
~לאחר חצי שנה~
נ.מ ליב
אני והארי חזרנו לקשר, קשר חברי בלבד למשך שבוע בלבד עד שלקמילה נמאס ממני וקינאה בי. הארי לא רצה לנתק איתי את הקשר סופית ולכן אנחנו מדברים פעם אחת בשבוע ונפגשים אצלי בדירה פעם בחודש. הארי משקיע בה והיא לא מעריכה כלום. אבל עדיין אני מרגישה שהוא מתרחק.
אני התחלתי לצאת עם השחקן טום פלטשר כבר ארבע חודשים. הוא שחקן בסרטי אימה וידוע באופיו הקשוח. הוא לא מוצא חן בעיניי הארי, אבל מי שואל אותו בכלל. העיקר שאני אוהבת אותו.
לואי הוציא את האלבום הראשון שלו ונמצא באמצע סיבוב ההופעות העולמי שלו. כשורוניקה נוסעת אליו אני שומרת על ג'וי בביתם ומדי פעם גם על פרדי.
ליאם ושריל קול נפרדו וחולקים משמורת משותפת על בנם בר. ליאם הוציא כבר שני אלבומים ומתחיל בימים הקרובים סיבוב הופעות וצפוי להתארח בכמה הופעות של לואי.
הארי הוציא לפני שבוע את האלבום השלישי ועוד לא יצא לי לשמוע אותו. הוא ממש מכונה בניגוד לנייל שדווקא לוקח את הזמן בנוגע לאלבום שני. רצות שמועות שנייל והשחקנית והזמרת היילי סטיינפלד יוצאים ביחד כבר חודשיים.
אחי לוקאס התארס לחברה שלו סטייסי והם עברו לגור יחדיו.
לאחותי ג'ין יש חבר חדש, שאבא שלו הוא אחד מהקולגות שלי באולפנים.
אחי הקטן עלה לכיתה ראשונה ואמי בשיא ההצלחה שלה בנוגע לבוטיק שלה. היא לא מעוניינת בעוד מערכת יחסים מאז הגירושים מאבי שמאז התברר שהוא בגד בה.
אני עדיין בקשר טוב איתו .אני נמצאת בבית של טום, שנינו בדיוק סיימנו לראות את הסרט החדש שלו. השעה היא 23:56 ויש לי עבודה מחר מוקדם.
"בייבי." התרומם מהמיטה והנמיך את המוזיקה שנלוותה לכתוביות שבסוף הסרט.
"אני יודעת מה אתה עומד לשאול. " פיהקתי מרוב עייפות. "היית מדהים וחתיך." אמרתי והוא נישק אותי על השפתיים. הכנסתי את לשוני בזמן שהוא מתמקם בין רגליי.
"מה דעתך שננסה משהו אחר?""מה זאת אומרת משהו אחר?" הצלחתי להשחיל משפט בין כל הנשיקות שלו.
"תנוחה אחרת. די נמאס לי מהרגילה." הרים את קולו וגם את גופי. הורדתי מגופו את הבוקסר האפור כאישור והוא סובב אותי כך שפניי פונות לכיון המיטה ואני כנועה על ברכיי בזמן שהוא מאחורי. הוא מכופף אותי יותר וסוטר לישבני. "תיהיה זהיר." סובבתי את ראשי אליו "סליחה בייבי." נשק לשפתיי . אני נעזרת בידיי הנאחזות בסדיני המיטה וידיו תופסות בשיערי בחוזקה.אמא שלי הזמינה אותי, את טום ואת ורוניקה לארוחת ערב יחד עם אחיי. אני יודעת שהיא לא אוהבת את טום אבל היא תצטרך ללמוד להסתדר איתו. השעה די מאוחרת וג'ין וליאו עלו לחדריהם כדי לישון.
אנחנו יושבים בסלון, צופים בתוכנית ריאלטי. אני יושבת ליד טום ואמי ליד לוקאס המרוכז בטלפון שלו. הוא גם לא מתלהב מנוכחות טום וורוניקה נחה על הכורסא הגדולה ומתלוננת על מצב המתחרים. סטייסי מנקה את הכלים.
"את יודעת שאני אוהב אותך." טום הסתכל עליי ואמר בפתאומיות ובקול רם, הנהנתי בחיוב. וקלטתי שאמי מסתכלת עלינו. הוא תפס בפניי בחוזקה. "עכשיו לכי לעשות לי קפה, את לא רוצה שארדם בנהיגה נכון?" שוב הנהנתי בחיוב. "מעולה." הוא קירב את שפתינו ובנשיקה פצע את שפתי.
קמתי למטבח כדי להכין עבורו קפה והרגשתי מבטים נעוצים בגבי.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...