פרק 77*

1.1K 40 10
                                    

נ.מ ליב


"אני רוצה ילדים ממך ליב, לא משנה לי מתי, איך ואיפה. אני רוצה שאנחנו נצא לטייל עם התינוק שלנו בפארק, לעזאזל אני רוצה לקום באמצע הלילה כדי להחליף חיתול. אני רוצה להאכיל אותו עם כפית כחולה ולשחק איתו ולשמח אותו. אני רוצה ליצור אותו ולגדל אותו לדאוג לו. אני מדמיין את זה כבר שבועות." הוא אמר והניח את ראשו על כתפתי. ישבנו עדיין על הספסל.

"הארי..." דמעות עלו בעיניי.

"אל תקראי לי הארי, תקראי לי דאדי... " הוא אמר בחושניות וגרם לי לצחוק.

"אני מבטיחה לך שבעוד שנה, אנחנו נהיה הורים. לעזאזל עם העבודות התובעניות שלנו! יש לנו כסף ואהבה ואת כל מה שצריך כדי לגדל ילדים! " שמתי את מיה הקטנה בעגלה וחיבקתי אותו חזק.

"הו... איזה נהדר, פפארצי." הארי אמר והלכנו בחזרה לדירה של ג'מה ומייקל.

כשחזרנו למלון התפשטנו במהירות עד שגיליתי ששוב אני במחזור, אז כדי להרגיע את הריגוש שהיה להארי,  וגרמתי לו להרגיש כמו מלך העולם. אני אוהבת לראות את גונח בהנאה. כשיצרנו קשר עין הארי אמר לי לעלות בחזרה אליו ונישק אותי.



~אחרי שבוע~



חבר טוב של הארי, ג'יימס קורדן חגג יום הולדת והזמין אותנו לחגוג איתו בוילה שכורה בקאבו שבמקסיקו. הוא הזמין את ניקולס גרימשואו, חבר משותף ששלו ושל הארי, חבר שמעולם לא יצא לי לפגוש, גם לא בחתונה. אני לבשתי שמלה אדומה יומיומית שהארי בחר והוא לבש מכנס צהוב וחולצה לבנה, השיער שלו ארך אז הוא עשה גולגול קטן שממש אהבתי. בנוסף לכל, על ראשו נחו משקפי שמש לבנים.

הארי פתח עבורי את דלת המכונית שהסיעה אותנו משדה התעופה לכאן. לפי מה שהארי שמע מג'יימס גם נייל והיילי, לואי וורוניקה וגם ליאם יבואו, ככה שאני לא אהיה בודדה. "ג'יימס! " הארי קרא לו כשהוא יצא לקראתנו מדלת הכניסה וילה. "מזל טוב, חבר. " אמר והם התחבקו.

"הו.. וליב הנהדרת! " ג'יימס עבר אליי וחיבק אותי. על צווארו הייתה שרשרת הוואי מגרדת. הבן אדם הזה כל כך מצחיק!

"מזל טוב ג'יימס." איחלתי לו.

"תודה יקירה, עכשיו בואו ניקח את המזוודות שלכם ואני אראה לכם איפה אתם תישנו." אמר במבטא שלו ונכנסנו לוילה. אחרי ששמנו את המזוודות בחדר, ירדנו יחד לסלון. הארי ניגש אל אישה בעלת שיער בלונדיני שמשחקת עם תינוקת. "ליב זאת ג'וליה אשתי והבת הצעירה שלנו שרלוט." התחבקנו ואמרנו שלום אחת לשנייה, הבת שלהם כל כך יפה.

אני והארי הלכנו אחרי ג'יימס לכיוון הבריכה. "זוכרת שהחלפתי את ג'יימס בתוכנית? " הארי שאל אותי.

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now