קמתי בבוקר כרגיל בשבע. לקחתי את ג'ן שלא דיברה כל הנסיעה והסתכלה על הדרך ואת ליאו ששמע שירים מהטלפון של ג'ן. לבשתי מכנס טרנינג אדום וחולצה שחורה, אחרי שהורדתי אותם נסעתי לסטודיו. חיכו בכניסה שני צלמי פפראצי שכבר זיהו אותי אבל לא את שמי. התעלמתי מהם ונכנסתי במהרה. ראיתי קודם את בן.
"מזל טוב ליבי , ראיתי את התמונות" בן אמר בחיוך מתפקע מצחוק ומחבק אותי.
"תודה בנצ'וק , הארי כבר פה? " אמרתי בזמן שהתנתקתי מהחיבוק מרוגשת לראות את הארי.
"כן, הוא שותה תה ליד הספה. את יודעת.. לחמם את הקול..." עזבתי את בן והלכתי לעבר הארי.
"ליביה! " הארי הסתובב וקטע את שיחתו עם המפיק שלו ג'ף, "התגעגעתי אלייך." אמר בלחש לאוזני, גורם לי לצמרמורת.
" גם אני אלייך. "החזרתי לו בלחש.
"יש צלמים בחוץ, ראית אותם?מ" הוא לקח את ידו והחזיק בידי.
"איך אפשר לפספס? " אמרתי בציניות.
"ליב, נעים להכיר אותך. הארי ואני בדיוק דיברנו עליך" ג'ף אמר לי. הארי עשה בנינו היכרות.
הארי ועוד שני צלמים ושאר הנגנים כולל בן נכנסו לסטודיו ואני וג'ף ועוד שלושה אנשים נשארנו באולפן. זיהיתי את המילים של השיר 'kiwi' . בן ניגן בגיטריה , והארי היה נראה מלא אנרגיות ומידי פעם הסתכל עליי ומגניב לי חיוך. מילות השיר הצחיקו אותי, אני צריכה לומר להארי שיספר לי מה עומד מאחוריהן . כשהגיע הפזמון האורות בסטודיו התעממו והוארו. לקראת סוף השיר הורידים של הארי כמעט יצאו ממנו ואני חושבת שהוא אפילו אולי הזיע, הוא היה נראה כל כך טוב וכל השיר הסתכלתי רק עליו ובחנתי את גופו.
"אז... איך הייתי ?"הארי אמר מתיישב לידי כשהוא מתנשף.
"מעולה, החולצה הזאת ממש מתאימה לך." אמרתי לו בחיוך.
"זהו זה ? הסתכלת רק על החולצה שלי? שאר הגוף שלי לא עניין אותך? " שאל אותי הארי והניח את ידו על כתפי, מין כזה חצי חיבוק.
"ברור שעניין אותי אבל לא יפה לשתף בפומבי את מחשבותיי... " אמרתי לוחשת לאוזנו.
"לא שומרים סודות בחברה ליבי." בן אמר וצילם את שנינו. "אני כל כך הולך לשלוח את זה לאחות שלך." מילמל.
"תשלח." אמרתי לבן בעודי מסתכלת על הארי ולא מזיזה את מבטי מהפרופיל הימני שלו.
"בן, תאמין לי שסודות כאלה לא היית רוצה לשמוע מבת דודה שלך." הארי אמר בגיחוח ואני הרבצתי לו קלות כדי שישתוק. "מה? אני לא הייתי רוצה לשמוע את בת דודה שלי כפי שאת דיברת. זה מלוכלך." שובב הארי.
"שתוק! לא אמרתי שום דבר, באמת עדיף שתשיר... " ניסיתי להישמע נעלבת אבל לא הצלחתי ועדיין מבטי לא זז מהפרופיל של הארי. כעבור חצי ג'ף חזר אלינו ואמר שהם סיימו להיום ושינוחו לקראת ההופעה מחר.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fiksi Penggemarליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...