"הרכבת. אף פעם לא אהבתי את המקום הזה." הוא מילמל.
ישבנו בתא די מרופד כיוון שזאת הייתה רכבת אקספרס אבל הארי החסיר את התואר הזה ממנה. נשענתי על חזהו של הארי והוא צייר קווים שקופים על גב ידי. היה קר ברכבת אבל הקרבה אל גופו של הארי חיממה אותי. "היה נחמד להכיר את המשפחה שלך." שברתי את השתיקה בינינו,"את מי עוד אני הולכת לפגוש?"
" לריסה, בת הדודה שלי היחידה מצד אבא, ההורים שלה וסבא וסבתא שלי ואבא כמובן. דודה שלי, אמנדה תכין לנו ארוחה ביחד. " הוא אמר והביט אל תוך עיניי ואני אל עיניו הירוקות.
"תפסיק." אמרתי וחייכתי.
"להפסיק את מה?" הוא עשה את החיוך המטופש שאהבתי.
"את הבהייה הזאת, זה מביך."
"את התחלת, אני רק המשכתי אותך." הוא אמר וקירב אותי עוד יותר אל גופו.
ירדנו מהרכבת ולקחנו מונית לביתם של דודיו של הארי, כשנכנסנו בדלת אל תוך הבית היו אורות נעימים וריחות מהמטבח שהלוואי שהיו נמצאים גם בבית שלי. סבא של הארי ,ק'ית ישב בראש השולחן ליד סבתו של הארי אליזבת. מולם ישב אביו של הארי, דזמונד "דס" ובת דודתו לריסה שהסבירה לו על הטלפון החדש שקנה. דודיו אמנדה וריצ'ארד הגישו את האוכל . שמתי לב לאווירה של הצד הזה במשפחה, פחות קולני מהצד של אן.
"תודה רבה, היה ממש טעים." הודיתי לדודים.
"איזו חמודה החברה של הארי, מזכירה לי אותך בצעירותך." שמעתי את ק'ית אומר לסבתא אליזבת שהנהנה בחיוב, איזה כיף! הם כבר מחבבים אותי.
"איפה ג'מה?" דס שאל את הארי כשאמנדה פינתה את הצלחות.
"היא...בעבודה, לא יכלה להגיע. " הארי אמר לו.
"אוקי... ומה עם מייקל? יש משהו חדש עם החתונה?" דס המשיך לשאול על בתו הבכורה. ראיתי שהארי קצת נלחץ מהשאלות ואפילו התחיל קצת להזיע.
"תתקשר אליה." לריסה חילצה את הארי. דס קם מהשולחן והתקשר אליה, תחילה הטון שלו היה עצבני אך ככל שדיבר עימה הוא התרכך. הוא חזר אל השולחן בחיוך.
"החתונה ב10 באפריל בלונדון, היא שכחה להביא להארי את ההזמנות." שאר יושבי השולחן חייכו ושמחו בשבילה.
במהלך הערב ק'ית ואליזבת סיפרו לי את הסיפור ההיכרות שלהם. שניהם חוו אהבות כוזבות והם נפגשו בפארק ציבורי במקרה ומאז לא נפרדו. בנוסך לזה ק'ית סיפר גם את הפדיחות שאליזבת צברה לאורך השנים. לריסה נפתחה בפניי וסיפרה שהיא נמשכת לבנים וגם לבנות והיא אמרה שאולי זה השפיע על הארי בילדותם בצחוק והארי הכחיש. אמנדה אמרה שהיא גם יצאה בעברה עם כוכב רוק כדי לעשות עליי רושם, והמשפחה הכחישה בכל מקרה. בלילה הגענו אל המלון וחיכו לנו שם המוני מעריצות.
"איזה יום מתיש! "נאנחתי והנחתי את הז'קט על המיטה.
"מסכים." הארי הגיח מאחוריי וידיו עטפו את בטני ונישק את צווארי.
"אני שמחה שסוף סוף יצא לפגוש את כל המשפחה שלך, ק'ית ואליזבת ממש מצחיקים." הסתובבתי אליו וידיי עטפו את צווארו.
הוא נישק אותי ברכות על השפתיים והתחיל להוריד את חולצתי ואני פתחתי את רוכסן הג'ינס שלו. "תרצי להתקלח איתי ליב מרטין?" הוא שאל וחייך בשובבות.
"אשמח לכך הארי סטיילס." כיוונתי את הברז באמבטיה ופתחתי אותו. התפשטתי עד תחתוניי, הארי הגיע לחדר המקלחת כבר עירום, מוכן ומזומן. מניח נשיקות זעירות על הכתף שלי תוך כדי שהוא מוריד את תחתוניי, אדים הצטברו בחדר במהירות וידיו נכנכו סביב מותניי כשנכנסנו תחת המים גבי הוצמד עוד יותר אל גופו, שערותיו נצמדו לעורי הרטוב מהמים . ניגשתי לקחת שמפו והוא סיבן את ראשי במקצועניות כפי שהספר עושה ללקחותיו. נשיקה קצרה בנינו ומייד לקחתי מידיו חלק מועט מהשמפו והתחלתי לקרצף את ראשו ופלג גופו העליון.
"תסתובבי." הוא ביקש וסיבן גם את רגליי זו אחר זו ולא פסח על שום מקום.
"אני אוהבת את הריח הזה, מהו?" אמרתי ובמהירות ותפסתי בישבנו של הארי ופרצופו ניהיה מופתע ממני.
"דבש." הוא אמר בבישנות ולחיו קיבלו צבע אדמדם, הוא החל לשטוף ממני את השמפו ששימש גם כתחליב רחצה. הוא החל לשטוף ולגעת בשדיי, מלטף בזעירות את הפטמות ואני חוזרת על אותה פעולה, רק שלו יש ארבע כאלו. "תפסיקי, אני רוצה לגעת בך." הוא גיחח וסובב אותי כשגבי פונה אליו. ידיו ירדו למטה למותניי ועוברות על הירכיים והישבן, הוא מישש אותו כפי שממששים בצק!
אצבעותיו הגיעו לאמצע ירכיי, קצות אצבעותיו שיחקו בין רגליי. יצאה ממני אנחה, פישקתי את רגליי יותר כדי לתת לו גישה. ידיי החזיקו בראשו והוא נישק את צווארי. איברו מלטף את אחוריי.
"הארי-" ייבבתי.
"תני לזה לקרות." והנה זה קרה, גמרתי במקלחת בזכות אצבעותיו המבורכות של הארי, נשארנו מחובקים כך למשך כמה דקות.
"עכשיו אני צריכה להוריד ממך את השמפו ולהשים עליי גם מרכך. "
"מרכך? זה כבר יותר מידי בשבילי." הוא צחק והגיש אליי את הבקבוקון של המרכך.
"המקלחת הכי טובה שהייתה לי בחיים!" הארי נשכב על המיטה ושם את ידיו מעל בטנו המקועקעת. זרקתי לכיוונו תחתונים אפורים ולבשתי בעצמי את הפיגמה הקצרה שלא הותאמה למזג האוויר. הוא שם את התחתונים ואני ישבתי מעליו, כך שכל ברך שלי בצד אחר של גופו והוא הניח את ידיו על מותניי והתחלתי להתנוענע באיטיות מעליו. תוך כדי שאני מנשקת אותו בצווארו הוא התחיל לגנוח וכך הלילה שלנו התחיל.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fiksi Penggemarליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...