פרק 73

1K 41 0
                                    

"יהיה לנו כל כך כיף... " הארי זימר בזמן שירדנו מהמטוס. נחתנו בשדה התעופה של אינסטנבול בגלל טיסת ביניים שיש לנו למאלה, עיר הבירה של המלדיביים. "בואי לויקטוריה סיקרט, אני רוצה לפנק את אשתי הטרייה." אמר בחיוך.

"אשתך הטרייה מעדיפה קוראסון עם שוקולד לפני." הובלתי אותו לדוכן נישנושים שהיה ליד החנות של ויקטוריה. הטיסה הזאת הייתה נסבלת אבל לא אכלתי או שתיתי רוב הזמן, היו לי בחילות והארי כל הזמן ניסה לגרום לי להרגיש טוב.
אני ברת מזל.

קנינו קוראסון עבורי וקפה עבור הארי והמוכר בדוכן זיהה אותנו וביקש תמונה. אכלתי את הקוראסון במהירות והארי צילם אותי ושלח לורוניקה. נאנחתי בהנאה.

"הייתי צריכה את הסוכר הזה." אמרתי והארי נישק את צווארי שוב. נכנסנו לחנות של ויקטוריה והארי התחיל לגעת בכל מיני סוגים של תחתונים עבורי ושאר הנשים שהיו בחנות התפעלו ממנו. הוא אמר שיהיה לתחתונים האלה שימוש. לפני שהלכנו לקופה רציתי קרם גוף חדש. בחנו כל מיני קרמים עד שהרחנו אחד שקוראים לו 'מלאך סקסי'.

"אני אוהב את זה, יש לו ריח טרופי." הריח את הניחוח מהאריזה.

"הוא לא קצת חזק? "

"אוי ליביה... מתי תביני שאני זה שצריך להריח אותך? " הבנתי שהוא רוצה את הריח הזה על הגוף שלי והלכנו לקופה.

הטיסה מאינסטנבול למאלה ערכה כתשע שעות שבמהלכן אני והארי מיזמזנו אחד את השני מתחת לשמיכות שחולקו במהלך הטיסה. זה היה שובב...

אחרי הנחיתה, חיכה לנו אדם עם שלט שעליו היה רשום
מר וגברת סטיילס
אני כל כך התרגשתי וצילמתי את זה והארי צחק ואמר שכדאי לי להתרגל לזה.

לקחו אותנו בסירה למלון. גילינו שעל כל אי שוכן בית מלון. להארי הייתה בחילה כששטנו לשם אז הוא העדיף להניח את ראשו עליי מאשר על המושב.

בזמן שהארי קיבל מהבחור שבלובי את המפתחות לחדר אני סימסתי למשפחה ולחברים שהגענו בבטחה ושייתכן שלא ניהיה זמינים.

"רציתי שנקבל בקתה על המים אבל אין להם אחת זמינה." הארי הסביר לי.

"אז איפה החדר שלנו? " עלינו על קולנועית והסיעו אותנו לחדר.

"החדר על החוף וכשתיהיה אפשרות אז נעבור לבקתה על המים . יש בחדר שנקבל מקלחת מתחת לכיפת השמיים."

"לא הבנתי."

"אין גג בחדר האמבטיה, אז השירותים והמקלחת הם-"

"זה כל כך לוהט." אמרתי ורכנתי לשפתיו.

כשנכנסנו לחדר היו בו נגיעות כחולות ברהיטים ואור חלש שעושה אוירה רומנטית. הארי הפיל את גופי למיטה הזוגית ועלה מעליי.

"את מוכנה עבורי גברת סטיילס? " שאל והוריד את ידו לעבר מכנסי והוריד אותו. שילבתי את ידיי סביב צווארו.

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now