למחרת קמתי הבוקר וגיליתי שהארי לא לצידי. הלכתי לסלון וראיתי את ג'וי משחקת בצעצוע על הספה והארי שומר עליה תוך כדי שהוא מדבר עם מישהו בטלפון. הלכתי למטבח והכנתי לשנינו קפה.
"חדשות טובות ! " ניתק את הטלפון.
"תודה. " נישק את לחיי כהוקרה למחוות הבוקר."מהן ?" פיהקתי והתמתחתי.
"ג'מה בהריון ! "
"באמת ?! "
"כן! סופסוף הזרע של מייקל נקלט בתוכה. " הוסיף וגרם לי לצחוק עד שג'וי התחילה לבכות משום מה.
עברו שבועות מאז שהארי סיפר לי על כך שאחותו בהריון. "אני רוצה כבר להתחתן איתו ורוניקה! אני רוצה ללדת לו ילדים ולהיות זאת שהוא קורא לה אשתי! " אמרתי בנואשות.
"אז תציעי לו, תשברי את חוקי הנורמה." אמרה בזמן הכנת ארוחת הערב לנו. וכשאני אומרת לנו הכוונה לי לה ולג'וי. לואי כמו הארי, נמצאים בעיצומו של סיבוב ההופעות.
"אני לא בטוחה שהוא ירצה." היססתי. אני בטוחה במה שאני מרגישה כלפי הארי וכלפי העתיד שלנו.
"ליב, הוא כבר מוכן להתמסד. אני רואה אתכם ביחד ואת ההתנהגות שלכם ליד ג'וי ופרדי. אתם נראים כמו משפחה." אמרה ומילמלתי כמה מילים לא ברורות "אני אשתול להארי רמזים, אל תדאגי! " אמרה ובילגנה את שיערי כפי שהארי אוהב לעשות.
הגעתי להופעה האחרונה של הארי לבינתיים. אני מודה לאל שהחודש הזה עבר, הארי היה כל הזמן עבוק בהופעות ועכשיו נוכל להתרכז בנו. "תודה רבה לכם על כך שליויתם אותי ואת הצוות שלי במהלך הסיבוב הזה. אני אוהב כל אחד ממכם."
הארי נפרד בחמימות מהקהל האחרון שלו, הוא ירד מהבמה הישר אל גופי וחיבק אותי.
"אתה הכי טוב הארי, אני אוהבת אותך כל כך! "
"ואני אוהב אותך אפילו יותר." לחש לאוזני וירדנו ביחד לחדר האמנים כדי לקחת את חפציו.
"עכשיו יש לי את כל הזמן שמוקדש רק לך ליביה. את הולכת לקבל כמויות לא מ- " השתקתי אותו בעזרת נשיקה על שפתיו.
וואן דיירקשן קבעו תאריך לאיחוד ולהמשכת פעילותם ביחד. הארי כבר סיים את החוזה שלו וחתם על החוזה החדש של הלהקה.
עד תאריך האיחוד הוא הבטיח לי שכל שנייה הוא יהיה מרוכז אך ורק בי . אפילו שמתי לב לרמזים שורוניקה שתלה אצלו לגבי חתונה."בוא נחזור הביתה." לקחתי את תיקו עליי כדי להקל עליו בכמויות חיבוקי הפרידה שהוא עומד לקבל בדרכנו החוצה.
"אני כל כך מותש." הארי נשכב על הספה בביתנו.
"אני יודעת בייבי, אתה רוצה שאכין לך תה?" בילגנתי את השיער שעל ראשו.
"כן בבקשה."
"יופי, רק תלך להתקלח ותשכב במיטה." נשקתי לראשו והלכתי לחמם מים. לדבריו ההופעות הם החלק הכי מהנה בעבודה אבל גם הכי מעייף.
"תודה ליביה."
הוא שכב חלקית על המיטה כשלגופו גופייה שחורה ומכנס אפור. הושטתי לו את ספל התה.
"אין על מה, אהובי." עכשיו אני מרגישה שזו התקופה הכי טובה ביחסים שלנו. החלפתי את בגדיי לפיג'מה.
"אין לך צורך בזה. בואי לידי." הארי מילמל והסתכל עליי תוך כדי. שמתי חולצה רחבה שלו ונשכבתי לצד גופו החם. עצמתי את עיניי וניסיתי לישון עד שהרגשתי את כף ידו של הארי מלטפת את בטני התחתונה.
"מה את חושב שאתה עושה? "
"תחשבי איזה מדהים זה יהיה שיום אחד הבטן שלך תגדל ותתעגל. " אמר והושיט את ידו דרומה יותר, משחק עם שיערי.
"הארי..." לחשתי.
"את נהיית רטובה כל כך מהר. " לחש לאוזני וגרם לי לרצות עוד.
"חשבתי.... שאתה... מותש." ניסיתי להוציא משפט שלם.
"אני משועמם." הוציא את ידו והניח אותה על ירכי.
"אתה לא יכול להתחיל ואז להפסיק, תחזיר את היד הרכה שלך לשם מיד! " ציוותי עליו ולקחתי את ידו והנחתי אותה מעל תחתוני. אני יודעת שהוא אוהב לשחק איתי משחקים כאלה. ואני תמיד אוהבת להשתתף בהם.
הוא קם ומיקם את ראשו בין רגליי המקופלות. בזמן שהוא שולח נשיקות חמימות בירכי אני מורידה במהירות את התחתונים ונותנת לו גישה מלאה לפעולה .
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanficליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...