"מי נסיכה קטנה של אמא? " אמרתי בקול תינוקי והאכלתי את לני בכפית סגולה. הלחיים שלה שמנמנות וכל רצוני הוא לצבוט אותה.
"אמא! משעמם לי ! " פלין רץ אליי וחיבק את רגלי.
"אני עסוקה עכשיו עם לני. " ליטפתי את ראשו וחזרתי לטבל בילדה שיושבת על הכיסא הגבוה. פלין עשה פרצוף חמוץ. "כשאבא יבוא הוא יקח אותך לכל מקום שתרצה. אני מבטיחה לך. "
פלין ישב על הספה לידנו ושיחק במכוניות מרוץ.
"אבא בבית ! " קול צהלה נשמע לפתע. פלין קם במהירות ורץ אל הארי, חייכתי ברגע שראיתי את הארי מרים אותו לחיבוק.
"שלום לנסיכות. " הוא נשק לשפתיי ואחך כך לראשה של לני.היא מילמלה כמה מילים ורצתה שהארי ירים אותה. נתתי לו, במילא היא כבר סיימה לאכול.
"אבא ! אני רוצה ללכת לטיול ! " פלין משך ברגלו על הארי.
"אתם יכולים ללכת להר הולייווד ולהצטלם ליד השלט. " הצעתי.
"אוקיי, פלין לך תתארגן בינתיים. "
הוא טפח על גבה ושר לה בזמן שאני הלכתי לבחור יחד עם פלין בגדים עבורו.
"אתה רוצה את החולצה הירוקה או האפורה ?"
"הירוקה. "
עזרתי לפלין להתלבש ונעלתי את נעליו. יצאתי מריכוז כששמעתי "לני! "
רצתי במהירות חזרה לסלון יחד עם פלין.
" מה קרה ? "
"הנסיכה הקיאה על האבא שלה ! "
פלין ואני צחקנו בקול רם.
"לני הקיאה על אבא ! " פלין נשכב על הרצפה.
"זה לא מצחיק פלין ! " הארי אמר בטון נוקשה. סימנתי לו שלא יהיה קשה עם פלין ויראה זאת כבדיחה. לקחתי את לני מידיו וניקיתי את פייה.
"תתנקה ותצא עם פלין ומרקו לטיול, הוא חיכה לך כמעט שעה. " נישקתי את צווארו והרגעתי אותו, כשהתנשקנו פלין נגעל. "איכס !!!"
הבנים יצאו לבסוף לטיול בשבילים של הר הוליווד, הם נהנו. עד שהם חזרו אני קילחתי את לני ושיחקנו יחדיו. כשהיא נימנמה עבדתי על כמה עבודות.
"אני מותש. " הארי לבש תחתון חדש אחרי המקלחת שעשה. הוא פיהק ונשכב במיטה לידי. "לפלין יש הרבה אנרגיה. ואני ומרקו בקושי עומדים בקצב שלו. "
"למזלי לני היא ישנונית אז אחרי ששיחקנו חצי שעה הלכתי לנמנם. " התרכבלתי לתוכו והוא עטף את ידו סביבי. האצבעות שלו עשו לי נעים וגרמו לי לצמרמורת.
~~~למחרת~~~
נ.מ הארי
ביקשנו מג'ן שתשמור על פלין ולני ליום. היום ליב רוצה לעשות קעקוע והיא עדיין לא יודעת מה. היא לא רוצה לעשות משהו "רגיל"
עלה לי רעיון ומצאתי עט באוטו וקבלה מחנות כלשהי והתחלתי לשרטט עליה."מה לגבי לביאה מכורבלת יחד עם הצאצאים שלה? " הראיתי לה את הציור.
"זה יפה. " עצרנו ברמזור אדום.
"את אוהבת את זה ? "
"כן" היא אמרה בחיוך. "אבל מה איתך? הקעקוע הזה מסמל אותי ואת הילדים. "
"אני אתאפק עד הקעקוע הבא שלך. " חייכתי אליה. "הילדים שלנו יותר חשובים. "
הגענו לחנות הקעקועים שבה אני הייתי נוהג להתקעקע. הבעלים הוא וולטר, יש לו זקן אדמוני והפעם האחרונה שראיתי אותו הייתה לפני כמה שנים טובות.
ליב נרתעה מהחזות של המקום אבל אמרתי לה שוולטר הוא אדם נחמד וידידותי. הסברנו לו איך ליב רוצה את הקעקוע.
"איפה את רוצה אותו? " וולטר שאל.
"בחלק הפנימי של היד. ליד המקום שעושים בו בדיקות דם. " היא ענתה לו ולפי קולה זיהיתי שהיא פוחדת.
"אז בואו ניגש לעבודה! "
כדי להנעים את זמנה של ליב וולטר שם לנו מוזיקה, ליב שכבה על המיטה והסתכלה עליי בזמן שוולטר קיעקע מצידה השני.
הרגעתי אותה בכך שאמרתי שאני סבלתי כך מספר פעמים, וכנראה שעוד אסבול. היא חייכה וליטפתי את שיערה. כעבור שעתיים וולטר סיים והתוצאה נראית מדהים! הוא הסביר לה כמה דברים על הקעקוע וסיימנו שם. ליב יצאה מאושרת ואני אוחז בידה.
"אני אוהבת אותך הארי. " אמרה כשנכנסנו למכונית.
"אני גאה בך, את לביאה אמיתית. "
כשחזרנו הביתה ג'ן התלהבה מהתוצאה, הילדים שיחקו בגינה ולא היו מרוכזים בנו.
"זה יפייפה אחותי! " ג'ן אמרה.
"תודה, זה היה רעיון של הארי. "
_____________
הסוף קרב...😊
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...