נ.מ הארי
"הארי. " ליב ניערה אותי והעירה אותי מהשינה. ישנתי טוב, אם פלין לא יעיר אותי אז ליב תעיר אותי.
"מה ליביה? " הסתובבתי אליה.
"איפה המשאבה? אני חייבת להוציא את זה ממני. " הורידה את הגופיה שאיתה ישנה. ראיתי שני עיגולים רטובים באזור החזה.
"את רצינית ? זה אמצע הלילה עכשיו. " לחצתי על מתג המנורה שליד הצד שלי במיטה.
"אני לא שולטת בזה הארי! תביא לי את המשאבה מהר ! כואב לי. " קמתי במהירות, נאנח. רצתי לחדר של פלין והוא ישן כמו מלאך, ניסיתי למצוא את המשאבה שם אבל היא לא הייתה שם. רצתי במהירות לסלון.
הנה היא!
כשירדתי במדרגות היא נפלה לי מהיד מרוב הלחץ שליב הפעילה עליי. הרמתי אותה וחזרתי לחדר השינה שלנו.
"הארי זה שבור ! " ליב ליילה בכאב. כשהביטה במשאבה.
"אז מה נעשה? " עמדתי לצידה.
"אני אניק אותך. " היא לקחה את ידי והושיבה אותי על המיטה.
"מה? "
"תמצוץ את זה כמו כשאנחנו עושים תמיד. תשתה את זה או שתירק את זה!" היא התעצבנה עליי.
אנחנו באמת צריכים חופשה.
"אבל זה - "
"זה לא משנה לי הארי! פלין סופסוף ישן ואנחנו לא נעיר אותו ונכריח אותו לשתות! " היא צודקת.
זה גם לא כזה מוזר.
לקחתי את השד הימני שלה וחיברתי את שפתיי לפטמה שלה. התחלתי לשאוב ולמצוץ, פתאום חלב הגיע לפי.
התחלתי לבלוע אותו."זה דווקא די טעים. " הפסקתי לרגע והסתכלתי עלייה בחיוך.
"אני שמחה... עכשיו תחזור למצוץ! " נשענה יותר על המיטה. הבטתי בה מלמטה. היא כל כך לוהטת עכשיו. במיוחד שהציצי שלה יותר גדול ורגיש.
"שיניים! " העירה לי והחזירה את מבטה אליי."סליחה. " נחספתי במחשבות שכבר שכחתי. בעודי אוחז בשד של ליב לקחתי את היד השמאלית ופילסתי את דרכי אל תחתוניה. אני יודע שזה לא הזמן לגרות אותה אבל אני חייב !
"הארי" אני המשכתי למצוץ ולהתעסק עם האיבר הרטוב שלה. חייכתי לעצמי כשליב הרחיקה את פניי מהחזה שלה ונישקה אותי בפראות. היא גנחה בקל רם והתגעגעתי לזה. כנראה שהיא שכחה מהחלב. "אני קרובה הארי, אל תפסיק. " אמרה בין הנשיקות שלנו. במהירות ירדתי ותוך כדי תנועת האצבעות שלי הוספתי את הלשון. "הארי! " צווחה והנוזל שלה יצא. התרוממתי בחזרה אלייה.
"את אוהבת אותי? " העברתי את ידי בשיערה.
"אני אוהבת אותך יותר מידי. " לחשה לי ותפסה לי בישבן. אני אוהב שהיא עושה את זה. היא הורידה את תחתוני הבוקסר שלי והפכה אותנו. האיבר שלי עמד מרוגש כמוני כשראיתי את ליב מתקרבת אליו בעודי יושב בפיסוק רגליים במיטה. היא הכניסה כמעט את כולו לתוך פייה ונעזרה ביד שלה. זה מרגיש מצוין. אספתי את שיערה בעזרת גומייה שהייתה בשידה הקטנה שבצד המיטה שלה.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...