~אחרי שלושה חודשים~
נ.מ הארי
הרבה קרה בזמן האחרון, וואן דיירקשן חזרו ובגדול וכרגע אנחנו בהפסקה של שבועיים מסיבוב ההופעות ונשאר לנו עוד חודש, אחותי ילדה בת יפייפה בשם מיה ואני וליב טסנו ללונדון כדי לבקר אותן .
ליב די עצובה מהעובדה שלא יוצא לנו להתראות אבל גם מתנחמת בעובדה שהיא וורוניקה באותה סירה. מייקל נורא חרדתי לגבי מיה ובודק שכל מי שיוצר איתה מגע, נקי. כלומר שטף את ידו.
דוקטור צ'אנג בדקה והסבירה לנו שהסיבה שלא הצלחנו זה כי אני הייתי לחוץ והמליצה לנו לקחת חופשה כדי לעבוד על זה , ליב גם כן הייתה עסוקה בעבודה וסיימה את עבודת הבימוי שלה בסדרה. במהלך החודש הזה היא אמורה לביים עוד שני קליפים עבור זמרת מפורסמת והיא משתפת אותי ברעיונות היצירתיים שלה. כשהיינו במהלך הטיסה מלוס אנג'לס ללונדון היא אמרה שהיא תיקח חופש בעתיד הקרוב כדי להתרכז בהרחבת התא המשפחתי שלנו.
הגענו לדירה של ג'מה ומייקל אחרי שישנו והתקלחנו במלון סוייר.
"מייקל הזה והחרדות שלו..." ליב מילמלה ושטפה את ידייה אחריי.
"תביני אותו ליביה, הוא אב דואג." גיביתי אותו והלכנו לחדר השינה שבו ג'מה נמצאת. מייקל עומד בפתח כמו שומר ונותן לנו להיכנס אחריו.
עיניי זהרו כשראיתי את האחיינית החדשה שלי ישנה בין ידייה של אחותי.
"היא כל כך חמודה! " אמרתי בלחש והתיישבתי על יד ג'מה במיטה. ליב ישבה על כיסא ההנקה שהיה קרוב לצד שבו ג'מה ישנה, החמיאה לג'מה ולמייקל ואמרה שבתם היא מלאך קטן. מיה פתחה את עינייה והתעוררה. ג'מה אמרה שזאת הפעם הראשונה שהיא קמה ללא בכי. לג'מה היו שקיות מתחת לעיניים והיא כמעט נרדמה. "שלום לך מיה, זה דוד הארי וזאת דודה ליב. " לחצתי על אפה הקטן והצבעתי עליי ועל ליב כשאמרתי את שמותינו. "יש לה את השפתיים שלנו ג'ם.""נכון." היא אמרה ועינייה נסגרו. "אולי תיקחו אותה לסלון ותיתנו לי ולמייקל קצת לישון? אנחנו בקושי-"
"אנחנו נדאג לה." ליב אמרה במהירות וג'מה הגישה לי את מיה בזהירות. הלכנו בזהירות ובשקט לסלון והתיישבנו על הספה.
"ליביה, תצלמי אותנו ותשלחי לאבא שלי." ביקשתי ממנה והיא הסכימה.
"היא כזאת שקטה וחמודה." ליב נחה על כתפי בזמן שאני מחזיק את מיה הישנונית בין זרועותיי.
"היא ממש דומה לג'מה כשהיא הייתה תינוקת. אני מסתכל בה ורואה את-"
"שלום! " אימי נכנסה בקולניות ואני וליב סימנו לה שתייהיה שקטה. ביידיה שקי מצרכים וליב ניגשה לעזור לה.
אחר כך, העברנו את מיה לעריסה שלה וישבנו בסלון ושוחחנו. בעיקר שאלות שמגיעות מאמא שלי על זה שגם אני וליב צריכים כבר להביא ילדים. אמרנו לה שזה יקרה בקרוב רק כדי להוריד אותה מהגב שלנו. בזמן שאמא שלי הכינה לנו תה, ליב נשכבה על חזהי ואני חיבקתי אותה, אני אוהב אותה קרובה אליי. סופסוף לגעת בה אחרי חודשים שלמים שלא התראנו. הרגשתי את נשימותיה עליי ואני ליטפתי את שיערה. הוא חזר להיות חלק אחרי תקופה שהיה לה שיער גלי.
"הארי." אמרה.
"ממ..?"
"יש לך הודעה מאבא שלך." התרוממה כדי להביא לי את הטלפון. הקלדתי את הסיסמא שלי ונכנסתי להודעות.
אבא: ערב טוב הארי, אני מתחת לבניין של ג'מה ואין לי את הקוד כניסה, אתה יכול בבקשה לרדת ולפתוח לי?
הארי: כמובן, מיד יורד אלייך.
"אבא למטה, אני יורד אליו." קמתי ממקומי וליב נשכבה על המקום בו ישבתי, היא אמרה שחיממתי אותו.
"הוא עולה? " אימי שאלה.
"כן אמא." יצאתי מהדירה וירדתי במעלית. מאז הגירושים שקרו לפני כמעט 20 שנה אימי משתדלת להתרחק מקרבתו. כמובן שבפעמים שהם נפגשים היא כן מדברת איתו אבל לא יותר מידי. כמו בחתונה וכשהזמנו אותם לארוחה כשבישרנו להם על הנישואים. הם ההפך מההורים של ליב. ההורים שלה היו בריב גדול בזמן התהליך אבל עכשיו הם כמו ידידים טובים ועדיין שומרים על קשר בכל יום.
"אבא!" פתחתי את דלת הבניין וקראתי בשמו בשמחה. מאז החתונה לא יצא לנו להתראות.
"הארי!" חיבק אותי בחוזקה ונשק ללחי.
"התגעגעתי אליך, אתה לא מבין עד כמה שמיה מדהימה, אני לא יכול לחכות עד שתראה אותה." אמרתי לו בזמן שעלינו במעלית.
כשנכנסנו לדירה ליב קמה במהירות וחיבקה אותו ושאלה לשלומו. אימי החזיקה את מיה שכנראה התעוררה והעבירה את מיה. היא הנכדה הראשונה שלהם.
נ.מ ליב
עבר יום מאז שהגענו. ג'מה ומייקל ניצלו את שהותנו בעיר והורו לנו לצאת לטייל בפארק עם מיה בזמן שהם בזמן איכות.
הארי לבש כובע עם פונפון בגלל שהיו קצת רוחות וגם בגלל שזה הצחיק אותי. הוא הוביל את העגלה הסגולה שבה מיה שכבה ואני הולכת לצידם, מצלמת אותם.
"אני חושב שזה מספיק." הארי אמר ולקח את הטלפון מידי לכיסו.
"אני רק יוצרת לכם זיכרונות."
"ותודה לך, אבל אני אשמח יותר אם תישעני עליי ותנשקי אותי."
"מול מיה ?"
"היא במילא לא תזכור את זה." אמר והושיט את ידו על סנטרי. "אני אוהב אותך." ונישק אותי באיטיות, הוא שלח את ידו וחפן את ישבני. שנינו לא היינו מודעים לכך שיש אנשים מסביבנו ולרגע אחד הרגשנו כמו זוג צעירים נורמליים עם תינוקת .
"גם אני." הסתכלתי על עיניו היפות.
אחרי שהלכנו זמן מה מיה התחילה לבכות והארי אמר שאני אקח אותה. ישבנו על ספסל ומיה חיפשה את החזה שלי בעזרת ידיה.
"אני חושב שהיא רוצה ממך חלב."
"אבל אין לי. תחפש אולי יש בקבוק שג'מה הכינה. " ביקשתי ממנו. הוא מצא ונתתי למיה לשתות.
"אני אוהב את זה." הארי אמר, בעודו בוהה בנו.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...