החלטתי ללת לאבי לעבור לגור איתי, לגבי עניין המעבר עם הארי אני לא בטוחה עדיין...
אבי עבר לדירה שלי לפני יומיים ומאז אני רוב הזמן אצל הארי, אי אפשר להתמזמז כשאבא שלי נמצא קיר צמוד אלינו."אבא אני הולכת עם ורוניקה לקניון, יכול להיות שלא איהיה זמינה בטלפון." הודעתי לו והרגשתי שחזרתי לגיל חמש עשרה.
"תהני ותשמרי על עצמך ! " הוא צעק לי מחדרו.
"יש חדש עם לואי?" שאלתי את ורוניקה שבטנה הלכה וטפחה.
" כן, נפגשנו עוד כמה פעמים אבל נראה לי שאני אחתוך ממנו למרות שאני מרגישה בחלום איתו." היא אמרה בעודה לוקחת שקיות שופינג כמוני.
"מה ?! למה ?! הוא אליל הנעורים שלך ! " נעצרתי באמצע ההליכה.
"הוא לא ירצה לקחת אחריות על ילד שבכלל לא שלו, אני לא בטוחה אם הייתי עושה את זה."
"הוא היה ועדיין במצב כמו שלך, הוא גם הכניס מישהי להריון, אולי את בטוחה שהוא לא ירצה אותך בגלל ההריון והוא לא בטוח שאת רוצה אותו בגלל פרדי, הבן שלו? אני חושבת שכדאי שתספרי לו."
"יש לי כבר כאב ראש!" היא אמרה והניפה את שערה. "בואי ניכנס לחנות הזאת ! אני צריכה חזיות גדולות יותר לציצים שלי ! ואת גם צריכה.... ללילות הפרועים שלך עם הארי !" היא חייכה וצחקה ומשכה אותי אל החנות.
"הסט הזה יפה." אמרתי והחזקתי סט בצבע שמנת.
"לעזאזל לא ! מה את סבתא בת שמונים? " בואי לאזור הזה.... תראי את זאת עם התחרה, וזאת צורחת 'הארי תעשה אותי על השיש במטבח! " היא הצביעה על מגוון חזיות ותחתונים. "וזאת בכלל 'דפוק אותי על השולחן." היא כמעט צעקה והשתקתי אותה.
"אוקי אוקי ! אני אמדוד אותן אבל אל תצרחי כמו משוגעת." לקחתי אותם ואותה לחדר מדידה. מדדתי סט ורוד בהיר עם פוש אפ וחיטטתי בתיק כדי לשלוח תמונה ולהפתיע את הארי. "ורוניקה? ראית את הטלפון שלי?" שאלתי אותה מתוך התא אבל לא הייתה תשובה, פתחתי מעט את הדלת ופלאש סינוור אותי "ורוניקה ! למי את שולחת את התמונה הזאת ?!"
"לחבר שלך, שיביע את דעתו. את חייבת לקחת את הסט הזה." היא צחקה.
"הייתה החלטה נבונה להזמין פיצה." הארי נשכב במיטה לצידי. "אז הלכת היום לקניות עם ורוניקה?"
"כן, והיה נחמד." הנחתי את הטלפון בצד.
"התמונה הייתה נחמדה." הוא משך אותי קרוב אליו וחייך.
"הארי...חשבתי על זה ו.... אתה באמת רוצה שנגור ביחד? אחרי חצי שנה ביחד? " ציירתי עיגולים קטנים על חזהו.
"לא, לא, לא, חצי שנה תעבור ב22 במרץ. וכן, אני באמת רוצה שנגור פה, ביחד." הוא חייך אליי "את מוכנה לזה?"
"כן." אמרתי בביטחון וקמתי לישיבה, אנחנו נגור ביחד, בבית אחד, חולקים חיים משותפים יחדיו.
חיוך על פניו וחיבקתי אותו בחוזקה. אחר כך הורדתי את חולצת הפיג'מה שלי וחשפתי בפני הארי את החזייה החדשה שורוניקה חייבה אותי לקנות."ליביה שלי התחדשה בבגדים חדשים היום! " הוא התלהב והגומה שלו בלחי שמאל נתגלתה.
"לא תרצה לחוש את הבד? לראות אם הוא איכותי?" הוא התרומם והסתער עליי.
נקודת מבט הארי
התנפלתי עלייה בנשיקה סוערת ומלאה בתשוקה, תוך כדי מיששתי את החזה שלה ואת הישבן העגול שלה. שמתי לב שהיא כבר התחילה להיות רטובה, הורדתי את מכנס הפיג'מה ונחשפתי לתחתון החדש שעיטר אותה.
הורדתי אותו בחוסר סבלנות וזרקתי אותו לקצה השני של החדר, היא כבר התחילה לגנוח בלחש. שילבתי את לשוני ביחד וליקקתי.
היא אחזה בסדינים ועצמה את עינייה , ללא התראה היא פלטה צווחה בהפתעה."תסתכלי עליי, עלינו." הפסקתי לרגע והיא הסתכלה על המאורע "אני עומדת לגמור הארי!"
הפסקתי הכל בבת אחת והורדתי את תחתוניי. הקדשתי תשומת לב גם לחלקה העליון , נישקתי את כל בטנה והכנסתי יד אחת לתוך החזייה, משחק עם כפתורייה ומייד מוריד לה את החזייה שגם נזרקה והתחלתי למצוץ כמו תינוק.
"איפה הקונדומים?" היא שאלה."המגירה השנייה." עניתי במהירות ונישקתי את צווארה. היא הלבישה אותו עליי במיומנות והכנסתי אותו לתוכה, יצאה ממני גניחה חזקה מה שגרם לליב גם לחזור על פעולתי. לפתע ליב החליטה להתהפך שהיא תייהיה מעליי.
נקודת מבט ליב
ישבתי על חיקיו של הארי, רגליי מונחות בצדדיו והוא החזיק במותניי ואני בבטנו התחתונה.
"ליביה אני כל כ..." ירדתי ממנו והתחלתי למצוץ לו וללקק. "כן, ליב, כן!" באותו רגע הצמיד אותי אליו וחיבק אותי חזק.
"לילה טוב, ליביה."
"לילה טוב גם לך , הארדי. " חייכתי אליו.
"בוקר." הארי פיהק ושמתי לב שנרדמנו ערומים, כשגופינו משולב אחד בשני ושהשמיכה בכלל במקום אחר.
"הארי, זוכר שאמרת שאתה רוצה לפני ה11 במרץ שאני אפגוש את המשפחה שלך?"
"כן." ידו עטפה אותי.
"חשבתי שאולי ניסע בסוף השבוע הזה לאנגליה." הערבתי את אצבעותיי על פניו היפות.
"כן?" הוא ליטף את שיערי.
"כן." עניתי לו.
"נהדר ! אני אתקשר לסוכן שלי שיארגן לנו טיסה ! וסופסוף תפגשי את הצד של אמא שלי! סבתא רוז וסבא בריאן והבני דודים שלי, מאט ,בן , אלה ודי ומייק הם ההורים שלהם והצד של אבא שלי ! אבא שלי ליב ! יש את סבא קית' ובת דודה שלי לריסה ואמא שלה אמנדה ואחותי! "
"גם לך יש בן דוד בשם בן ?" ניסיתי לעכל את כל המידע.
"כן, איזה צירוף מקרים! " הוא צחק.
"אני אוהבת שאתה מתרגש, אתה כל כך חמוד!" נישקתי אותו על קעקוע בתולת הים העירומה וקמתי לצחצח שיניים.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...