נקודת מבט הארי
אני וליב היינו על המיטה, הרגליים שלה נפוחות וגם האף שלה. בחודשים האחרונים קנינו הרבה חזיות מסוגים שונים כדי שיהיו רלוונטיות להיריון. עכשיו אני עושה לה מסא'ז בכפות הרגליים.
"קדימה ליביה, בואי נלך לטיילת ! את לא יכולה להישאר כל היום במיטה. " הפסקתי ומשכתי את השמיכה מגופה של אשתי. עבר חודש מאז פטירתה של ג'סי, וליב נמצאת כבר בשבוע 36 ומתקרבת עוד ועוד לרגע המיוחל שבו נהפוך להורים. היא ניהייתה עצובה והתייעצתי עם דוקטור ג'ונס, האישה שאמורה ליילד את ליב, והיא אמרה שמאוד לא כדאי שליב תיהיה שלילית. במיוחד בשלב מתקדם שכזה.
"התינוק שלך כל הזמן בועט בי, אין לי כוח לקום ! "היא נאנחה.
"זה התינוק שלך גם. הרופאה אמרה שזה יהיה טוב להוציא אותך מהבית ולשפר את מצב הרוח שלך. " משכתי את ידייה וגרמתי לה לקום.
"ופאפרצי ממש ישפרו לי אותו. " גילגלה את עינייה.
"אולי לא תייהי כל כך שלילית ? את נראית כל כך טוב שאני רוצה ברגע זה להכניס אותך להיריון שוב. " עטפתי את ידיי סביב בטנה העגולה.
"באמת? " היא שאלה במבט אוהב.
"כן"
"זה מחמיא לי... "
"וגם... אנחנו כבר צריכים לחשוב על שמות ליביה! "
אחרי חצי שעה הגענו למסעדה שבטיילת של חוף הים למרות שרשמית החורף כבר הגיע. ליב התעקשה ללבוש את הבגדים של קולקצית המארץ' שלי ואני לא התנגדתי. ג'מה נתנה לנו ספר עם פירושים לשמות שליב מחפשת בו כרגע ואני מחפש בטלפון.
"אני משתוקקת לסושי! "ליב נאנחה.
"עוד מעט תוכלי לאכול סושי, אני אוודא שברגע שאנחנו נגיע הביתה מבית החולים יהיה לך סושי מכל סוג שרק תרצי. "
"הו... תודה יקירי! " חייכה ורכנו אחד לשנייה והתנשקנו במהירות כי השולחן הפריד בינינו.
"מה לגביי 'מקס'? " היא אמרה והסתכלה על צלמי הפפארצי שצילמו אותנו מבחוץ ולאחר מכן אכלה מהסלט שהזמינה.
"זה לא שם של כלב? " אמרתי והיא גילגלה עיניים. כנראה מחוסר הטאקט שתקף אותי.
" זה נחמד אבל אני חשבתי על סגנון יותר...""בריטי. " נאנחה והשלימה אותי.
"כן. " לקחתי את ידי בשלה.
"ובכן.. כמו מה ? "
"פלין. " עניתי לה.
"מה הפירוש שלו?"
" זה שם אירי ויש דמות בדיסני שקוראים לה פלין. " שיננתי את המידע שהיה כתוב בטלפון.
"נכון! מהסרט פלונטר ! ראיתי אותו עם ג'ן ! " היא אמרה בהתלהבות.
"איך הוא? " שאלתי אותה. אני בטוח שג'ן וליב יותר מתמצאות בסרטי דיסני ממני.
"הסרט או הדמות? " שאלה.
"ברור שהדמות! "
"פלין היה פושע חתיך ובסוף התאהב והתחתן עם רפונזל. ממש אהבתי אותו."
"אז איך השם לדעתך? נקרא לבן שלנו על שם פושע מסרט אנימציה? "
"הוא נחמד מאוד. אני אוהבת את איך שהוא נשמע. " היא אמרה ואז חזרה על השם מספר פעמים.
כשחזרנו הביתה הכנו תיק שיהיה מוכן ברגע שיתחילו צירים ונצטרך לנסוע לבית חולים. שכרתי לנו חדר מוכן בבית החולים כדי שתיהיה לנו פרטיות בזמן הלידה.
נ.מ ליב
אחרי שנכנסנו לאוטו להארי היה חשק למיץ תפוזים, אז עצרנו בסופר וקנינו. בבית אני שיחקתי עם מרקו בסלון. הוא הגיש לי צעצוע שלו ורצה שאזרוק לו אותו למרחק. הרגשתי צמאה אז הלכתי למטבח, הארי חתך את התפוז באמצע לאורך, במקום לא רגיל. הוא עיסה את אצבעותיו בתוך התפוז והזכיר לי פעולת שהוא עושה לי. התחלתי לצחוק מזה.
"אני מקווה שאתה נהנה מלרדת לתפוז הזה אבל אני מעדיפה שתעשה את זה לי. ״ חיבקתי את והנחתי את ראש על כתפתו.
"מתי אני אעשה? אני כבר חודשים בתקופת יובש. " הוא הסתובב בחצי חיוך עצוב. אני יודעת שהארי אוהב את היצר שלו. וחייב לפרוק אותו.
"אתה יכול לעשות...אתה יודע..." הובכתי מהמילה הזאת. עדיין כנראה.
"מה אני יכול לעשות?"
"אתה יודע... מה שעשית אז במרפאה של דוקטור צ'אנג. "
"מה? " הוא אמר בחיוך.
"אתה כזה מעצבן , אתה יודע למה אני מתכוונת !"
"למה את מתכוונת ?"
"לאונן ! "
"אני אוהב אותך. " נישק את צווארי. "אבל זה לא כמו הדבר האמיתי איתך. " לחש באוזני והעביר את ידיו על צדדי גופי.
הלילה הגיע ונכנסנו למיטה, הארי התעקש למרוח עליי את הקרם נגד סימני המתיחה ואחר כך מרקו עלה על המיטה וליקק אותו ממני. זה היה מצחיק."את יודעת מה אנחנו צריכים עוד לעשות לפני הלידה? "
"מה?"
"מסיבת בייבי שאוור !"
"הברית לא מספיקה לך?"
"זה לא אותו הדבר ליב... תמיד חלמתי לעשות את זה. "
"אני חוששת שלא יהיה לזה זמן. עוד שבועיים אני כבר צריכה ללדת, אנחנו נצטרך להזמין את המשפחה שלך מאנגליה בהתראה קצרה. "
"תני לי לארגן את זה, בבקשה ממך. " הוא הסתכל עליי בעיניים הירוקות שלו. בהיתיי בפניו החלקות. החלקתי את ידיי בשיער הרך שלו.
"בסדר, אבל אני מעדיפה שלא יהיו הרבה אורחים בבית בזמן שלפני הלידה ואחרי. אני רוצה את השקט שלנו."
"אל תדאגי ליביה. אני אוהב אותך. " חיבק את הבטן שלי בידו הראשונה והניח את ראשו בין צווארי לבין החזה שלי.
אני יודעת שאתה אוהב אותי הארי.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...