פרק 18

1.3K 59 7
                                    


 אחרי נסיעה של חצי שעה הגעתי לבית של הארי בשכונת הוליווד הילס. השכונה הזאת כל כך גדולה ויוקרתית. צילצלתי אליו כדי שיפתח לי את השער למכונית.
הוילה ענקית בצבע לבן מתגלה בפני והארי יצא לעברי דרך הדלת הראשית.
הוא היה לבוש בחולצת טי שירט אדומה עם מכנס טרנינג אפור והעביר את ידו בשיערו.

"ליביה ! היה קל למצוא את הבית ?" הארי אמר בחיוך פותח לי את הדלת ואוחז בידי.

"כן... נעזרתי בכמה שכנים בדרך." חייכתי וחיבקתי אותו.

"אילו שכנים בדיוק?" הארי התעניין כיוון שהרבה שחקנים ומפורסמים אחרים גרים סמוך לכאן. 

"דמי לובאטו, קייטי פרי, היא אדם מאוד נחמד. " התנתקתי מחיבוק לוקחת את התיק ונועלת את האוטו. הארי צחק וסגר את השער.

"בואי אני אעשה לך סיבוב." הארי החזיק במותני ולקח ממני את התיק והוביל אותי בהליכה נרגשת במדרגות הקדמיות אל הבית שלו. החלון בחדרו פרוס על כל הקיר ונותן תצפית על נוף העיר בצורה פנורמית, חדר כושר פרטי קטן ובגינה יש בריכה הנפרשת ל10 מטר אורך ולידה היה גקוזי. "ועכשיו המקום הכי אהוב עליי בבית ..... הארון." הוא אמר ופותח את הדלת ונפלה בפניי ארון ענק.

"כל החליפות האלו שלך?!" אמרתי נדהמת ונוגעת בחליפות.

"כן, כולן בנותיי." הוא ענה לי, מת מצחוק מהתגובה שלי וחזרנו למטבח.

"הארי אתה רק בן 23 והדברים האלו מדהימים ! והוילה? היא וואוו! " אמרתי נדהמת בעודי מתיישבת על השיש במטבח הלבן, מסתכלת על הגבר שמחטט במקרר כדי להוציא שתייה קרה. הוא מוציא מיץ תפוחים.

"את אוהבת?" הוא שאל אותי לגבי המיץ.

"תמיד יש פעם ראשונה... " אמרתי ושתיתי במהירות את כל הכוס. "אוי הארי ! זה נורא מתוק!" זרקתי לעברו בזמן שאני מחפשת מים מינרלים.

"יש מים מינרלים במקרר." הוא אמר מאוכזב מכך שלא אהבתי את המיץ המתוק.

שתיתי מהמים ואמרתי לו: "אני תמיד הייתי פחות בקטע של תפוחים, אני אוכל להתרגל לזה " ניגשתי אליו מחבקת את גבו החם.

"ליב" הארי פנה אליי והסתובב כך שחזהנו התחכחו אחד בשני "מה הארי?" פניתי אליו בשאלה, מסתכלת על עיניו "אני רוצה ללמוד עליך עוד, את מרתקת אותי. " הוא אמר והחזיק בידיי.

"גם אני רוצה לדעת עליך עוד הארי." החזרתי לו,

"אז בואי נתחיל!" הארי שינה את הטון והפתיע אותי. הוא הרים אותי בחזרה על השיש באי של המטבח והתיישב על אחד מהכיסאות הקרובים אליי "איזה סרט את הכי אוהבת? " הוא התחיל בשאלה הראשונה.

"אני חושבת ש'משחקי הרעב'. הסרט הזה קירב ביני לבין אחי. היינו ממש מעריצים של הסדרה. ועליך?"

"היומן'אני יודע... זה כל כך רומנטי וקיטשי" הארי אמר והשפיל את מבטו.

"הארי אתה יודע מה זה עושה לנשים כשהן שומעות שאתה אוהב סרטי רומנטיקה?" שאלתי בציניות

"זה ממיס את ליבן, אני יודע את לא הראשונה שאומרת את זה." הוא החזיר את מבטו אליי.

"מה אתה הכי אוהב לאכול? אני אוהבת צ'יפס והרבה ממנו."

"את כל כך חמודה כשאת מדברת את יודעת?" הוא אמר והתחלתי להסמיק. "בכל מקרה טאקו וטווינקס הם האהבות שלי" החזיר לי בחיוך.

"אני אף פעם לא אכלתי טאקו" אמרתי לו.

"מה?! איך זה יכול להיות ? את חייבת לנסות !" הוא אמר בשוק וקם מהכיסא. "לאן אתה הולך?"

"אני מחפש את הטלפון שלי, אני אזמין לנו טאקוס" הוא אמר מחטט בכיסי מכנס הטרנינג שלו ובודק בסלון.

"זה שישי בלילה, כל המקומות סגורים הארי" נשארתי יושבת על השיש.

"את צודקת... איזה באסה " היה לו מבט מאוכזב, הוא כנראה ממש רצה שאני אטעם את המאכל המקסיקני הזה. "לא צפוף לך בסקיני האלה? הם נראים נורא צמודים" הארי שאל בתהייה והתקרב אליי תוך כדי שדיבר.

"ברור שהם צמודים, תודה לאל שמת לב. אני אלך להחליף " באמתי לרדת מהשולחן אבל הארי עצר אותי בכך שנעמד בין רגליי.

"תרגישי פה בנוח ליביה" הוא אמר בזמן שהוא מרכין את ראשו לעברי ואני לעברו, שנינו עצמנו את עינינו ונתנו לשפתיים שלנו לנוע באיטיות אחד כנגד השני. ידיו עלו לעבר גבי התחתון וידי עטפו את גבו, הארי התקרב עוד יותר ונישק אותי בצוואר.

"הארי...אתה...כל..כך ...." ניסיתי להשלים משפט אבל לא יכולתי בגלל הנשיקות שלו.

"תפסיקי לדבר ויותר תנשקי אותי ליב." הארי אמר ברכות והתנתק לרגע. הוא הסתכל על עיניי הכחולות , עשיתי כפי שהוא ביקש והשארתי נשיקות רכות על יד האוזן השמאלית שלו. הארי הרים אותי מהשיש והניח אותי על הספה האפורה שבסלון ושכב מעליי, הפעם ידו הימנית ליטפה את הלחי שלי וידו השמאלית עטפה את ידי הימנית ובידי החופשייה אני ליטפתי את שערו. המשכנו לנשק אחד את השנייה עד שהרגשתי את השפתיים שלי נעשות כואבות.

"הארי לאן כל זה מוביל ?" שאלתי אותו ושמתי לב שכבר אחת עשרה בלילה. כמעט שעה התמזמזנו. "זה תלוי, את מוכנה?" הוא החזיר לי בשאלה והיה נראה מופתע מכך שהפסקתי את הפעילות שלנו , "מוכנה למה ?" שאלתי אותו כדי לוודות, הארי התרומם מעליי וסימן עם ידיו "התייחדות." הוא אמר.

"זה לא מוקדם מדי הארי? אנחנו מכירים רק שבוע..." היססתי בקולי.

"את צודקת... כדי שנחזור לשאלות, נסחפתי עם הרגע." הארי אמר בתסכול והעביר את ידו בשיערו הנעים.

"זה בסדר הארי, זה כן הרגיש לי נכון." התרוממתי והתיישבתי ושילבתי את רגלינו אחד בשני.

"גם לי זה הרגיש נכון ... ליביה." הארי השיב בחיוך.

"האם תענה לי על השאלה הבאה? " העברתי את הנושא, התרגשתי מהחיוך שלו. 

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now