חצי מההיריון עבר, הקטע של הבחילות בבוקר היה נורא אבל נסבל.
הארי תמיד היה לצידי כשמצבי הרוח משתנים ועוד. במהלך חמשת החודשים האלו השמנתי בהרבה ואני שונאת את זה , אני שונאת להרגיש כבדה ונפוחה. לפני כמה ימים כשיצאתי מהמקלחת שמתי לב במראה שיש לי סימני מתיחה ורדרדיים. ורוניקה הבטיחה שתקנה לי משחה שעזרה לה ואני מקווה שהיא תעזור גם לי.
התייעצתי עם דוקטור ג'ונס והיא אמרה שכדאי שאתחיל לחפש קורס הכנה ללידה ושאקפיד על אוכל בריא. בנוסף לכך היא אמרה שהעובר יתחיל לבעוט.
"הרגליים כמעט הגיעו לאורך המקסימלי שלהן ברחם שלך , והן מתחילות לצבור רקמת שריר. והשרירים האלו ישלחו בעיטות. " אוי לא.אני עכשיו שוכבת על המיטה כשאוזניות גדולות סביב הבטן שלי, החלטתי להשמיע לבן שלנו שירים של הארי מאלבומי הסולו שלו, בינתיים הוא אמור לחזור בכל רגע מהריצה שלו עם מרקו. באחד הימים נייל וליאם ולואי התארחו אצלנו ובירכו אותנו על ההיריון. הם עברו על עוד כמה שירים שמתוכננים להיות באלבום הבא שלהם והפצירו בי ללכת לחדר אחר כדי שלא אגלה מהם.
"אני בבית ! "
שמעתי את קולו של הקאפקייק שלי ותוך שנייה הוא נכנס לחדר. "מה שלומך אהובה שלי? " התיישב על המיטה לצידי ונשק ללחי שלי."אני בסדר. " עניתי.
"מה את משמיעה לו ?"
"אותך. " משכתי בשיערו שהיה רטוב מזיעה. הארי הוציא אנחה מקסימה שגרמה לי להידלק...
"אני נכנס להתקלח, תרצי להצטרף? "
"אני אשמח. " אמרתי ללא רגע של חשיבה. קמנו מהמיטה והארי התפשט במהירות. הסתכלתי על גופי דרך המראה, הארי לא ראה אותי ערומה כבר קרוב לחודשיים. אולי הוא לא יאהב את מה שהוא יראה ?
"משהו קרה ליביה? " הוא התקרב מאחורי ונישק את עורפי. הסתובבתי אליו והסתכלתי אל תוך עיניו.
"אתה תאהב אותי גם כשאהיה עם עור מידלדל? וסימני מתיחה על הירכיים ? אחרי שאני אוליד יצור חי מה-"
"תפסיקי כבר. " אמר ונשק לשפתיי. "אני אוהב אותך בכל מצב, בכל צורה, בכל מקום, בכל זמן. " אמר והוריד את שמלת השינה שלי. "בשבילי את תמיד תייהי יפה. "
נכנסנו למקלחון הרחב והארי התעקש לחפוף את השיער שלי והחמיא לי עליו. הוא באמת נראה עם יותר ברק ובריא. אחר כך העביר את סבון הגוף עליי והתחיל להשתמש בו מצווארי וירד עד מטה. כשהגיע לאזור הבטן הוא ירד על ברכיו וליטף אותה יחד עם הסבון, זה היה נחמד.
"הארי. " אמרתי במהירות והעברתי את ידי על הבטן.
"מה קרה? הוא בעט? " הסתכלנו אחד על השנייה בחיוך.
"כן! "
"איפה? "אמר וסימנתי לו. הנה שוב הבעיטה. "זה כואב לך? "
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...