פרק 34 *

1.4K 48 9
                                    


"אז איך בלימודים?" שאלתי את ניקה בזמן שאנחנו יושבות, מחכות לאוכל.

"מתקדם טוב, אבל עדיין לאט. איך את? עם העבודה והכל? " היא שאלה. שמתי לב שהיא לבשה ג'ינס רחב, היא לא לבשה את הג'ינס הזה מקודם.

"מעולה ! אני מקבלת 16,000 דולר לפרק שזה די יפה יחסית לבחורה בת 21 ללא ניסיון."

"צר לי לומר לך, אבל זה גם בגלל הפרוטקציות מאבא שלך..."

"ליב מרטין." קראו בכריזה כדי שניקח את המנות שהזמנו, קמתי מהכיסא אל הדלפק ועזבתי את ורוניקה.     

"היי את זאת שיוצאת עם הארי סטיילס, נכון ?" הבחורה בדלפק שאלה אותי.

"כן זאת אני" עניתי לה בחיוך ולקחתי את המגש. 

 "אני יכולה סלפי איתך בבקשה?" היא אמרה ורצה אל הארון עובדים ולקחה את הטלפון שלה .                   

"כן ברור" עניתי לה בדילאיי.

"תודה, את מדהימה! " לקחתי את האוכל וחזרתי אל ורוניקה.

"ליב מרטין האם את כבר לא בתולה?" היא צעקה ושמה לב לצליעה שלי, שרבים העירו לי עלייה היום.
"האם הארי סטיילס גזל ממך את בתולייך?" היא הייתה בשוק וסימנתי לה להיות בשקט.

"לא גזל...  " עניתי לה.

"סופסוף! אני אוהבת את הבחור הזה! " היא לקחה את הכריך ונגסה בו.
"בכל מקרה... אני צריכה לומר לך משהו חשוב."

" מהו? " שתיתי מהמיץ.

"זוכרת את וויל? " היא הסתכלה עליי במבט מהסס.

"כן" והתחלתי לאכול.

"שכבנו לפני חודש וקצת ומאז המחזור מאחר לי ואני חושבת ש... אולי אני בהיריון ממנו." היא כיסתה את עינייה. 

ורוניקה בהיריון !

"זה דבר טוב ורוניקה ! סיפרת לו? " החזקתי בידה.

"לא... אני לא יודעת אם הוא ירצה בכלל תינוק, וגם אני! אני צעירה מידי! " היא נגסה ביס מהכריך שלה.

"תפסיקי להעלות את כל החסרונות. יש לי רעיון, בואי נלך עכשיו לקנות בדיקה ונבדוק אותך."

מיד אחרי האוכל הלכנו לבית מרקחת כדי לקנות בדיקת הריון, חזרנו לדירה שלי והיא נכנסה לשירותים.

"יש משהו?" ישבתי על הרצפה ליד דלת השירותים.

"עדיין לא... מה זה פס אחד?" היא שאלה ופתחה את הדלת.

קמתי במהירות והסתכלתי על המקל.

"שלילי. חכי רגע זה משתנה."

"לא לא לא! זה לא יכול לקרות לי! " היא השאירה את המקל החיובי בידי ונשכבה על הספה שבסלון. "וויל...הוא לא ירצה את התינוק הזה! אני איהיה לבד. "

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now