פרק 50

1K 40 0
                                    

~~~~ביום ההופעה של קנדריק~~~~

נכנסנו לתוך האולם. כמויות של אנשים בכל מקום אבל מזלנו היה ששיפרתי את הכרטיסים והיינו באזור יותר מרוחק ומרווח.

"הארי! בואו נקנה את המרצ' שלו " לקחתי את ידו והובלתי אותנו אל הדוכן הקטן. הארי התרגש וגם אני, פעם ראשונה של שנינו ביחד בהופעה שהיא לא של הארי.

"האפור נחמד" הארי אמר את דעתו על אחד הסווצרטים וחיבק אותי מאחור.

"תביא לנו מהסווטשירט האפור וגם ההוא עם העיגול האדום" אמרתי למוכר והצבעתי על הסווטשירטים שהיו מאחוריו.

"ליב זה לא הכרחי. רק אמרתי שזה נחמד"

"זה כן ! זה יכול להיות לשנינו" שכנעתי אותו.

"זה אחלה לשינה" המוכר אמר.

"תודה" אמרנו ביחד, אני אמרתי מתוך כבוד והוקרה על שירותו אבל הארי אמר בציניות על כך שצירף את עצמו לשיחה שלנו.

"רוצה לשתות? " הארי הציע לי מפחית הקולה שהוא קנה כשנכנסנו לאולם, לקחתי שלוק.

האורות התמעמו וניהיה חושך, לרגע חזר האור וראיתי כמה בחורות שלמדו איתי בתיכון, שנאתי אותם.

"הייי! זאת ליב שם! " הן קראו ונעמדו לידי וליד הארי.

"היי..." אמרתי מתוך נימוס.

"מה קורה איתך? שנים שלא התראנו" שריל אמרה. שריל הייתה הנערה הכי פופולארית בתיכון וגם אחת הבנות בחבורה של ג'רמי , עד שאני וג'רמי נהפכנו לזוג ו-' גנבתי לה את המקום'.
היא חיבקה אותי. "ואתה בטח הארי, אני שריל" לחצה את ידו של הארי.

"נעים להכיר אותך" הוא חייך ולגם מהשתייה שלו.

"שריל בואי, ההופעה עומדת להתחיל" דונה אמרה לה, היא הייתה השפוטה שלה לאורך כל השנים, אני לא איהיה מופתעת שגם עכשיו.

"לא, אני אשאר עם החברה שלי, ליב " שריל נעמדה ביני לבין הארי. הוא קוויץ את גבותיו ושם לב שלא אהבתי את זה .

"שריל זה זמן איכות שלי ושל ליב, אז נשמח אם תתני... תתנו לנו מרחב" הארי אמר בנימוס ובו זמנית ניפנף אותה כהוגן וההופעה התחילה.

~~~~אחרי ההופעה בבית של הארי~~~~

"ההופעה הכי טובה שהייתי בה. אי פעם" שכבתי במיטה והדלקתי טלויזיה.

"את בטוחה?" הוא סגר את האור בחדר האמבטיה אחרי שציחצח את שיניו.

"כן"

"ולמה היא הכי טובה שהיית בה?" הארי נשכב מאחוריי בתנוחת הכפיות.

"כי אתה היית איתי.... וגם כי ניפנפת את שריל" אמרתי וכששמה הוזכר גילגלתי את עיניי. הוא צחק מפעולותיי ובילגנתי את שיערו הרך.
"אני אוהבת את השיניים שלך"

"למה? "

"הן מושלמות, בדיוק כמוך" עניתי לו וחיכחתי את ישבני באזור מפשעתו.

"אני אוהב אותך" הוא שתל נשיקה על הכתף שלי והוריד את הכתפייה של הפיג'מה שלי בעודו מחבק אותי.

~~~~בבוקר~~~~

"ליב! " התעוררתי מקולו של הארי קורא לי מחדר הארונות.

"מה?! " נאנחתי והתמתחתי במיטה, מתעטפת בשמיכת פוך.

"בואי רגע ! " קמתי מהמיטה, מתהלכת כמו זומבי לחדר הארונות, השמיכה עוטפת את גופי.

"איך זאת?" הארי מסתובב אליי בחלוק מקלחת פתוח, נותן לי נוף על החבילה היפה שלו ובידו מחזיק חליפה.

"מי ?"

"החליפה הזאת... אני יוצא היום בערב לארוחה עם אמא שלי"

"אמא שלך נמצאת בעיר ? " עיניי נפתחו והוא הנהן לחיוב "תמדוד" הוא הוריד את החלוק ונשאר עירום לחלוטין בעודי עומדת ליד מפתן הדלת, חייכתי חיוך רחב.

"נהנת מהנוף ליב?" לבש את החליפה הסגולה.

"כן" חייכתי לו והוא עשה מבט מרוצה. "פעם הבאה אני רוצה להתעורר לצידך, לא מהקריאות שלך" יידעתי אותו.

"יבוצע" הוא נישק אותי ועשה סיבוב כדי שאראה איך החליפה עליו.

"היא מהממת, בעיקר הישבן שלך נראה טוב וקווצ'י"

"די... את מביכה אותי ! " אמר בציניות.

"אז מה את עושה היום?" הארי שאל אותי בזמן שהוא מלווה אותי למכונית שלי, החונה בחנייה שלו.

"יש לי אימון אצל דן... די הזנחתי אותו לאחרונה ואז יש לי שיעור באוניברסיטה ומשם אני אלך לאולפנים, להכין את הסט של ההפקה החדשה".

"את נהדרת" הוא לגם מכוס הקפה שלו ופתח לי את הדלת. "אז כנראה שניפגש כבר מחר, עוד שעה אני נוסע לסטודיו ומשם לארוחה עם אמא שלי"

"מה אתם עושים שם, בסטודיו?"

"מתכננים אלבום חדש! " נכנסתי למושב הנהג.

"לא!" אמרתי בהתרגשות.

"כן!" הוא חייך.

"כן?"

"כן!" הוא אישר שנית.

"זה נהדר הארי ! אני בטוחה שהוא יהיה מדהים "

"שיהיה לך יום מדהים כמוך ליביה" הוא שלח לי נשיקה.

"גם לך אהוב שלי! " יצאתי מהחנייה עם האוטו ונופפתי לו לשלום.


~~~~ שלושה ימים לאחר מכן , בבדיקת אולטראסאונד של ורוניקה ~~~~

אני וורוניקה, יחד עם לואי וויל נמצאים במרפאה פרטית של הרופאה של ורוניקה, אותה רופאה שיילדה אותה. "הנוזל הזה קר?" שאלתי את החברה שלי, זאת שנמצאת בחודש חמישי.

"כמו אנטרטיקה! " היא אחזה בידיה השמאלית את ויל ובידה הימנית את ידו של לואי, אני ישבתי על כיסא מאחורייה.

"זה כל כך יפה" ויל מילמל וקרץ לורוניקה, מהלך שלואי לא אהב.

"תתחיל להתרגל לזה אם אתה הולך ל- אווו" לואי התחיל לומר אבל ורוניקה חיזקה את מגעה בו והכאיבה לו, בנוסף עשתה לו פרצוץ עצבני.

"הנה, אפשר כבר לראות את הגבות שלה, והשיניים מתחילות להתפתח, המערכות הפנימיות ממשיכות להתפתח. כבר התחילו להופיע לך סימני מתיחה?" הרופאה שאלה והעבירה את המכשיר על בטנה. ורוניקה הובכה מהשאלה...



Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now