נקודת מבט הארי
עבר שבוע מאז החתונה, ליב ואני חזרנו ללוס אנג'לס ואנחנו בבית שלי. החלטתי להכין ארוחת ערב במרפסת. בזמן שאני מסדר את הצלחות נשפע צלצול הטלפון שלי.
"הזמנתי לנו כרטיסים לקנדריק לאמר ! " קולה התרגש.
"באמת?! "
"כן! " אפשר לשמוע את החיוך שלה מבעד לטלפון.
"זה נהדר! מתי ? "
" בעוד שבועיים."
"איזה כיף! רגע, כרטיסים רגילים או וי אי פי ?"
"מה אתה חושב?" קולה נהפך לרציני.
"אני מפחד לומר..."
"נוו הארי! "
"וי אי פי..." היססתי בתשובה שלי.
"חכה רגע יש לי שיחה ממתינה." אמרה במהירות והעבירה אותי לממתינה.
אחרי כמה דקות הספקתי כבר לערוך את השולחן ולהתחיל לבשל את המנות.
"חזרתי אלייך."
"שינית אותם לוי אי פי נכון? "
"כן..." היא אמרה וצחקתי. אני אוהב את הבחורה הזאת !
"בכל מקרה... אני צריך אותך בבית בעוד חצי שעה בדיוק."
"למה?"
"הפתעה...." אמרתי וניתקתי, משאיר אותה במתח.
"הבהלת אותי! " ליב עטפה את זרועותייה סביבי בזמן שהוצאתי את הקינוח מהתנור וכמעט חטפתי כוויה.
"מצטערת.... הכנת לנו ארוחה לכבוד מה ? "
"לכבוד החצי שנה שלא חגגנו ביחד." הסתובבתי אלייה ונישקתי את האף החמוד שלה.
"אוי הארי! זכרת !" והיא החזירה לי נשיקה בקו הלסת.
ישבנו במרפסת עם הנוף ללוס אנג'לס בשקיעה. מנה אחרי מנה וקינוח.
"הארי אתה בשלן מאוד טוב, אתה מודע לזה ?"
"אתמול כשהלכת בבוקר לעבודה מיטשל המליץ לי סדנה חד פעמית לאנשים שלא יודעים לבשל שרוצים להשתפר."
"אבל גם כשרק התחלנו לצאת ידעת לבשל טוב מאוד. " החמיאה לי.
" כי הכנתי לך את הדברים הכי טובים שאני יודע להכין." אמרתי והיא צחקה, לא יודע ממה. קמתי מהספה שאני יושב עליה לספה שליב יושבת.
"אני אוהבת אותך." היא אמרה כשרגלינו מחוברות זו בזו.
"אני יודע." לקחתי את ידה ושילבתי בשלי.
"ואתה אוהב אותי? "
"מה את חושבת ? "
"שכן." היא אמרה בביטחון.
"ברור שכן טיפשונת ! " התנפלתי עליה בנשיקות. " חכי כאן רגע." עזבתי אותה, יורד לחדר שינה שלי במהירות ופותח את המגירה בשידה מוציא שקית קטנה.
"מה זה?" היא שאלה כשחזרתי.
"את רוצה להגשים לי פנטזיה?" נשכבתי בין רגלייה, הספה הזו די גדולה.
"כן" היא אמרה בביטחון.
"בואי נעשה את 'זה' פה"
"פה? ולא יראו אותנו ? " היא חששה.
"את רואה פה שכנים?"
"לא."
"אז לא יראו אותנו." אמרתי והיא עשתה חיוך שובב.
היא הורידה את החולצה שלי ופתחה את כפתור ורוכסן מכנסיי. שלחתי יד אל מתחת לחולצתה ושיחררתי את שדייה מהחזייה שנראית ממש לא נוחה.
היא העבירה את ידה בשיערי ומשכה אותו, מה שגרם ללהט בגופי. החלקתי את לשוני את תוך הפה שלה, השפתיים שלנו זזות בתיאום מושלם, הובלתי שובל נשיקות בבטן שלה עד למצח שלה."תפסיק כבר! " היא עצמה את עינייה.
"להפסיק מה ? "
"להתגרות בי! "
"אני אפסיק..." דווקא היה כיף. הורדתי את המכנס שלה ושמתי את הקונדום עליי, נכנסתי לתוכה.
" הארי! "
שמתי עת האצבע שלי בפייה, גבה מתקמר ואני מסיק שהיא גמרה, גם בגלל שהצעקות שלה והנשיכות בי הפסיקו. הגברתי את הקצב והמשכתי להיכנס לתוכה עד שגם אני גמרתי, כמוה. התפרקתי בתוכה אל תוך הקונדום וראשי נח בין צווארה לכתף השמאלית שלה. ידה ליטפה את גבי.
"תודה." פלטתי.
"על מה?"
"תמיד רציתי לעשות אהבה מחוץ לקירות הבית, ועוד איתך הרצון שלי גבר." היא הרימה את ראשי אל מול ראשה, האפים שלנו מתחכחים זה בזה ואני מביט אל תוך עינייה הכחולות.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...