פרק 42

1K 41 4
                                    

"תזכירו לי מי נגד מי" צעקתי לעבר הבנים בגלל הרעש של האוהדים. ישבנו באזור הוי אי פי , השורה הכי קרובה לדשא.

"טוטנהאם נגד צ'לסי." מאט ענה לי והלך לקנות נקניקיות.

"ובעד מי אנחנו?" שאלתי את בן והארי שישבו לצידי.

"מנצ'סטר יונייטד בכללי אבל היום בעד טוטנהאם." הארי ענה וכיבה את הטלפון שלו.

"משחק כדורגל ראשון שלך, ליב ?"בן שאל אותי כשהשחקנים התחילו להתרועע עם הכדור על הדשא.

"כן, תמיד יש פעם ראשונה." אמרתי והארי התחיל לצחוק. "משהו מצחיק אותך ? "

"כן..." הוא ענה והמשיך לצחוק. "את עושה איתי הרבה דברים בפעם הראשונה." הוא לחש והניח את ידו על פיו כדי להירגע ובן נתן לו כיף, הבנתי למה הם מתכוונים.

האוהדים של הקבוצות המתחרות מתקשרים ביניהם בעזרת "שירי מלחמה". האוהדים של טוטנהאם שרים- 'מתקיפים' כנגד ואוהדי צ'לסי מחזירים אש גם כן בשירה.

ראיתי עשרות מצלמות מכוונות אלינו אבל לא יידעתי את זה להארי, רציתי שהוא יהנה כמו כל בחור צעיר עם החברה שלו והבני דודים שלו.

"מייק יגיע היום?" מאט שאל את הארי בזמן המחצית.

"לא, חבר שלו נקלע לתאונה והוא לצידו בבית חולים." הארי ענה לו.

"מי זה מייק?" שאלתי.

"הוא הבן של רובין." הארי ענה לי וקם ממקומו להצטלם עם מעריצים . רובין, אביו החורג של הארי שנפטר ממחלה.

"קשה לך עם הפרסום של הארי?" מאט שאל אותי וביקש מבן לקנות לו גם בירה.

"לפעמים, אבל אני מוכנה להתמודד עם זה בשבילו." הסתכלתי עליו והוא כנראה שמע אותנו מדברים, כשהיה פלאש החיוך שלו היה רחב יותר מבדרך כלל.

"אז את ממש אוהבת אותו. כשהוא התפרסם חלק מבנות העיר שלנו לא היו רוצות להיכנס איתו לקשר רומנטי. בגלל זה הוא יצא רק עם מפורסמות." הוא אמר ולקח מבן שחזר את הבירה שלו.

"רואה את מספר עשר?" הארי חזר ושאל אותי והצביע על בחור בלונדיני.

"כן, למה ?"

"הוא החלוץ הכי טוב בקבוצה הזאת, קוראים לו הארי אדוארד קיין. כמוני. " הסביר לי.

"כל ההארים נראים טוב, במיוחד אתה." אמרתי ונישקתי אותו על הלחי.

"היית מת! יונג מין סון הכי טוב! " בן התנגד לו "ודי כבר עם עם הדביקות הזאת! זה מחליא! " בן נגעל מאיתנו ומאט התחיל לצחוק, הארי לא נשמע לבן ושם את ידו על הכתף שלי.

"גוללל!" הבנים קמו והניפו ידיים באוויר והשאירו אותי נבהלת מההתלהבות שלהם.

המשחק נגמר 2-1 לטובת טוטנהאם. כולנו התקלחנו בלילה בתורות בבית של מאט ושרון. נשכבתי על הספה עם שיערי הרטוב לצידו של הארי.
"מחר בבוקר אנחנו יוצאים להולמס צאפל, לבקר את הצד של אבא שלי. ונישן במלון במנצ'סטר." הוא אמר והינהנתי בחיוב.

בן יצא מהמקלחת כשמגבת כרוחה סביב פלג גופו התחתון, הוא הלך למטבח והכין לעצמו תה עם חלב במטבח. "תשים כבר מכנסיים או שתחזיק את המגבת בן ! אני לא רוצה שליב תראה את התחת הלבן שלך." הוא אמר בהומור וצחק, בהינו בבן.

"גם לך יש תחת לבן." הוא ניסה להחזיר לו אבל לא הצליח, ברגע שהוא הסתובב אלינו עם הספל בידו המגבת נפלה וחשפה בפניי מראה שכנראה תואם לכל הזכרים במשפחתו של הארי.

"בן! מה אמרתי לך לפני דקה ? "הארי כיסה את פניי הצוחקות ובעיקר את עיניי. " רואה ליב ? זאת החבילה של כל החקלאים של משפחת קוקס." הוא אמר ולקח בחזרה את המגבת אליו. קוקס היה שם נעורייה של אן לפני שהתחתנה לראשונה ושינתה לסטיילס.

"אתם חלקאים?" הייתי מופתעת.

"רוב בני המשפחה הרחוקים שלנו חקלאים בנורפוק. הצד שלנו התרחק מהחיים האלה."

__________

אני מדמיינת את הארי החקלאי 😂

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now