פרק 3

1.8K 69 8
                                    

"בן! כמה טוב לראות אותך " אבי קם ואמר בגאווה לאחיינו.

"בואו נשב כבר לאכול, לא אכלתי משלוש בצהריים. " לוקאס נאנח, בן הוא הבן שאבא שלי רצה שלוקאס יהיה. 

"אז בן... מה מביא אותך ללוס אנג'לס?" אמי  החטטנית שאלה בחיוך כשישבנו ליד השולחן.

"אני פה כבר שבועיים. הכרתי מפיק ששמו ג'ף בקסטר כשסיימתי ללמוד בלונדון והוא הכיר לי את הארי סטיילס ועכשיו אנחנו עובדים על השירים מהאלבום שלו ואנחנו עושים "לייב בסטודיו" זה פרוייקט קטנטן." הוא אמר.

"ה הארי ה פאקינג ה סטיילס ?!" ג'ן צרחה ונחנקה באותו זמן.

"ג'ן! מה אמרנו? אסור לקלל! " אבי זעם . ג'ן התנצלה והסיטה את מבטה אל הרצפה

"כן, כן ההארי סטיילס מוואן דיירקשן." בן חייך וענה לג'ן.

תמיד אהבתי את בן, היינו מנגנים יחד עד שמשפחתי עברה דירה מסן פרנסיסקו בגלל העבודה של אבי, שהצריכה בית שקרוב ללוס אנג'לס.
כבר שש שנים חלפו מאז שלא ניגנתי על פסנתר ותופים אני בטוחה שכמעט שכחתי. ההורים שלי קנו לי מתנה ליום הולדת 17 מערכת תופים  בחדרי אבל לצערי אני לא מנגנת בה כי הם טוענים שזה עושה רעש חזק.

ג'ן התחילה להציף את בן בשאלות על הארי, היא אוהבת את וואן דיירקשן מאז ומתמיד וכשנודה לה שהם יוצאים להפסקה זה היה היום העצוב ביותר בחייה. לדעתי הם לא יחזרו לפעילות ביחד, שמעתי כבר על הקריירות המצליחות של כל אחד לבד. לוקאס משחק עם אחינו הקטן ליאו במשחק קופסא ואבא הסיע את ג'ן לישון אצל חברה.

"בן אולי תישן בחדרה של ג'ן היום? כבר ניהיה די מאוחר ולא ארצה שתיסע בלילה לבית המלון. " אמא אמרה בעיניים עייפות.

"בטח , אבל איפה לוקאס יהיה? " בן אמר בקול מודאג.

" אני אשן בחדר הישן שלי אל תדאג לי." לוקאס אמר בערניות. החדר הישן של לוקאס הוא המרתף. יש לו שם שירותים ומיני מקרר משלו.

"המשכת לנגן?" בן שאל בפתאומיות כשישבנו בחדרי בזמן שהוא חיטט בחפציי.

" כן, כלומר... לפעמים ,כיאלו לא הרבה... " הוא ניגש למערכת תופים והחל לתופף מעט.
" לא כדאי עכשיו, ההורים אמרו לי שכשאני לבד בבית אני אנגן ככה שהמוזיקה לא תעשה להם רעש..." אמרתי באכזבה.

"איזה באסה לך... אני יודע! בואי איתי מחר בבוקר לסטודיו וננגן שם! יש שם פסנתר, תופים, צ'לו וגיטרות! " בן אמר בהתלהבות וחייך חיוך חושף שיניים לבנות.

"בסדר... איך אפשר לסרב לחיוך ההורס שלך ?" שאלתי אבל לא ציפיתי לתשובה.

" זאת הבעיה איתי, אי אפשר!" הוא כל כך מתלהב...

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now