פרק 60

976 38 2
                                    

                נ.מ מרי (אמא של ליב)

החלטתי לקחת יום חופש ולהודיע שאני לא אגיע היום לבוטיק. החלטתי לבוא לביתם של ורוניקה ולואי כדי לדבר איתה בנוגע לליב.

"מרי! " ורוניקה החייכנית קיבלה את פני. בתה  ג'וי הייתה בידיה.

"יקירתי ! בוקר טוב, ומה שלום הקטנה ?" סגרתי את הדלת והלכנו לשבת בחצר.

"קמתי בחמש וחצי, תשע זה כמעט צהריים בשבילי." אמרה והאכילה את ג'וי בפירות.

"רציתי לדבר איתך על ליב וטום." התחלתי.

"גם את שמת לב להתנהגות שלהם?" קטעה אותי.

"זאת לא מערכת יחסים בריאה. אני דואגת לה, הוא נוהג בה בחוזקה. כשאני מבקשת ממנה להרים חפצים או רק לשים כלים במדיח אני רואה את הסימנים על הידיים שלה. הוא פוגע בה."

"גם אתמול הוא החזיק בה חזק."

"אני רוצה שתעירי לה על זה ותגידי לה להתרחק ממנו. לי היא לא תקשיב."אמרתי לה בטון רציני.

הבת שלי לא תצא עם גבר כזה.

אחרי שהלכתי מורוניקה התקשרתי להארי.
מזל שלא מחקתי את המספר שלו.
קבענו להיפגש בסטודיו שבו הוא מקליט את השירים שלו. מכל האקסים של ליב הכי אהבתי את הארי. היא לא רצתה לגלות לי למה הם נפרדו אבל אני בטוחה שזאת הייתה סיבה שטותית.

הארי פתח בפניי את הדלת במהירות ונתן לי להיכנס פנימה. "מה שלומך? " שאל לשלומי והתחבקנו.

"אנחנו לבד פה ? " התיישבתי על הספה בזמן שהארי שאל אם אני רוצה לשתות משהו. הוא שתה קפה שחור והתיישב בכיסא מתגלגל.

"כן." ענה ולגם מהכוס.

"אני יודעת שאתה וליב חזרתם להיות בקשר, ואני יודעת שאתה היחיד שהיא תקשיב לו בעניין הזה, וזה עניין חשוב מאוד עבורי." הוא הנהן והמשכתי. "אתה מכיר את טום? החבר הנוכחי שלה? "

"כן, אבל לא לעומק..."

" בכל מקרה- אני חושבת שהוא פוגע בה. לא לא, אני בטוחה בזה. יש לה סימנים על הידיים והפנים והוא מדבר אליה כאילו שהיא חפץ שלו." הפנים הרגועות של הארי הפכו למובהלות בין רגע.

אני לא מאמינה שזה קורה לבת שלי. זה לא מגיע לה , היא צריכה מערכת יחסים בריאה. כמו המערכת יחסים עם הארי.

"אני אדבר עם טום." הארי נראה מרוגז וכמעט שפך את הקפה מהכוס שלו.

"לא עם טום, אני לא רוצה שהם ישארו ביחד. בן אדם כמוהו לא מגיע לה. תדבר איתה. רק לך היא תקשיב. " הסברתי לו.

"למה את בטוחה שהיא תשמע לי? מה לגבי ורוניקה? "

"כי היא עדיין אוהבת אותך, עמוק בפנים." סימנתי להארי בעזרת האצבע שלי על הלב. אני בטוחה שליב עדיין אוהבת אותו והיא מנסה להכחיש זאת במשך זמן רב.

  
                           נ.מ הארי

באותו יום שמרי אמרה לי שליב אוהבת אותי נפרדתי מקמיל. הייתי שלם עם ההחלטה שלי וגם משהו בתוכי היה מעורער. נשארו בי רגשות כלפיי ליב. אני בטוח בזה. אחרי המידע שמרי נתנה לי לגביי טום החלטתי להזמין את ליב אליי לבריכה.
עכשיו כשהיא תיהיה בבגד ים אני אוכל לראות אם באמת יש סימנים על גופה בגלל טום האידיוט.

"הארי? אתה בבית? " קולה נשמע.

שכחתי שנתתי לליב כפתור הפותח את שער הכניסה ובטח גם שכחתי את הדלת פתוחה.

"כן אני רק מחליף לבגד ים." צעקתי לה מחדרי.

אחרי שיצאתי מהחדר גיליתי אותה כבר שוכבת על מיטת השיזוף על יד הבריכה. היא לא הורידה את הבגדים שהסתירו את בגד הים.

"התגעגעת אליי?" קמה אליי.

"תמיד. " אמרתי וחיבקתי אותה והרחתי את שיערה.
השיער היפה שלה...
"בואי ניכנס." התנקתנו אחד מהשנייה.

"יש בעיה ..."

"לא ליב, אין בעיה כי השבוע אין לך מחזור. אז אין לך תירוץ." קפצתי לבריכה והיא נרטבה מעט.

"אתה עדיין זוכר את התאריך שלי ?" מבטה התמוגג.

"אני אזכור אותו לתמיד. " שחיתי לקצה השני של הבריכה כדי להתרענן והיא הורידה את הבגדים. כשהתקרבתי יותר למדרגות, היכן שהיא נכנסה לבריכה ראיתי סימנים על גופה ועל הידיים. אחרי כמה דקות שבהן צחקנו על כל מיני דברים העליתי את הנושא.

"מה הסימנים האלו ליב? " לקחתי את ידה.

"זה כלום, אל תתייחס." היא ניסתה להשתחרר מאחיזתי.

"מי עשה אותם? טום ?"

"הוא... אנחנו מנסים דברים אחרים. " היא ניתקה את מבטה ממני והסתכלה הצידה.

"הוא עשה משהו בניגוד לרצון שלך? כפה עלייך? " השפילה את מבטה ועינייה התחילו להתמלא בדמעות. "תעני לי. בבקשה ליב. " אמרתי והיא החזירה את עינייה לעיניי.

היא שתקה.

" למה את איתו? " ניגבתי את הדמעות שלה וצירפתי אותן למי הבריכה.

"כי אני מנסה להתגבר עלייך, וזה לא מצליח! " מרי צדקה. "אני יודעת שאתה עם קמיל ואני עם טום אבל- " היא דיברה במהירות.

"נפרדתי ממנה."

"מה? " שפתייה נפערו.

"נפרדתי מקמיל." החיוך עלה על פנייה והדמעות פסקו בין רגע. היא נראית מאושרת. "אבל זה לא הנושא. הוא פוגע בך ליב, תיפרדי ממנו."

"ואתה לא תפגע בי?"

"לעולם לא." עניתי לה והיא קפצה עליי בחיבוק ומשכה אותי אל תוך המים והוציאה אותי מהם.
הלב שלי התמלא בחום.

"השיער שלך יפה," אמרה והעבירה את ידה בתוך שיערי."וגם השפם הזה נחמד מאוד. "

"את יותר יפה." אמרתי והיא הסמיקה.
"ולגביי טום- "

"אני אפרד ממנו, אבל אני רוצה שאתה תיהיה לידי. אני לא רוצה שהוא יתחיל להתעצבן ויוציא את הכעס עליי."

"אז את בעצם רוצה שאני איהיה שם כדי שהוא יוציא את הכעס עליי."

"כן" אמרה בציניות וחיבקתי אותה קרוב אליי. היינו רחוקים אחד משנייה יותר מידי זמן.

___________

אני ממש מחבבת את מרי.
וגם את הארי (מאוד)

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now