ליב נשארה אצלי עד הערב והכנו ביחד ארוחת ערב. קבענו שאני אשאר ברכב שלי בזמן שהיא תדבר איתו בבית שלה. האחים שלה יהיו אצל אביה כחלק מהמשמורת מהגירושים ואמרתי למרי שתצא לבלות עם חברות. עדכנתי אותה בהכל והיא ממש שמחה.
נ.מ ליב
אמרתי להארי לחנות בחנייה של השכנים שלי שנמצאים בחופשה ושמתי אותו בחיוג מהיר בטלפון שלי. לפתע נשמע צלצול מהדלת, זה בטח טום.
"אנחנו צריכים לדבר." אמרתי בזמן שהוא נכנס. הוא ישב בספה הגדולה בסלון ואני בכורסא , כדי שיהיה בינינו מרחק. הוא היה נראה מבולבל.
"אני נפרדת ממך." כל כך חסרת רגישות."מה ?! " הוא קם במהירות .
"בבקשה שב ותן לי להסביר לך." הוא ישב בחזרה והיה נראה זועם. "הקשר שלנו לא טוב עבורי ולא טוב עבורך."
"אל תגידי לי מה טוב לי ליב! " קם ובעט בספה. חייגתי במהירות להארי "את תעשי מה שאני אומר לך." התקרב אליי והצביע לכיווני. "מה לא טוב בקשר שלנו? תגידי לי! " החזיק בידי בחוזקה.
"בטח יש לך מישהו אחר." מילמל."אתה אלים כלפיי טום! אתה אולי לא שם לב לזה אבל אני כן. " אמרתי בהתגוננות והארי נכנס בדיוק.
"תעזוב אותה." הארי איים עליו.
"אתה? " הוא התחיל לצחוק. "את עוזבת אותי בשביל הבריטי הזה ?" עזב את ידי ונאנחתי בהקלה.
"אני לא אפגע בה בניגוד אלייך." הארי התקרב.
"היא הייתה שבורה כשהיא באה אליי, בגללך." טום היה גבוה יותר מהארי, בקצת.
"אתה יכול לעזוב טום." אמרתי לו.
"אל תגידי לי מה לעשות." טום הסתובב אליי והרים את קולו.
"אל תצעק עליה." הארי דחף אותו. וכתגובה טום נתן לו מכה לאשכים שגרמה להארי לתפוס את האזור ולרדת לרצפה "הארי ! " ניגשתי אליו.
"אני לא הייתי מאמין עלייך ליב, חשבתי שאת שונה." טום אמר ויצא מהבית וטרק את הדלת. קמתי מהר כדי לנעול אותה.
"קרח-" הארי מילמל בכאב ורצתי למטבח כדי להביא לו את מבוקשו.
"אתה בסדר?" נתתי לו את הקרח והוא שם אותו באזור הפגוע שלו.
"כן. זאת לא הפעם הראשונה שנותנים לי מכה לביצים, " הוא ציחקק " זאת הפעם השנייה."
"מה? מתי הייתה הפעם הראשונה?" שאלתי בגלל שהוא שינה את הנושא.
"בחטיבת הביניים." ענה. "אני שמח שאת חופשייה ממנו." חייך אליי ושפתיו התרחבו.
לאחר מכן עלינו לחדר שלי כדי לתת להארי לנוח במיטה. הוא הוריד את המכנס שלו כדי שיהיה לו יותר מרווח באזור המפשעה.
"הארי? " ישבתי על הכיסא והתקרבתי אליו תוך כדי.
" מה?"
"למה נפרדת מקמיל?"
"הרגשתי חנוק איתה, אני לא יודע מה עשיתי איתה כל הזמן הזה. היא הייתה עלוקה וזה לא התאים לי ו..." התחיל לומר אבל הפסיק.
"ומה?" הסתקרנתי.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...