"אני לא יכול. "
"אתה כן יכול הארי, הגיע הזמן. " עודדתי אותו.
אני והארי מתעקשים להישאר בחדר שלנו בלילות ולא ללכת לפלין הבוכה בגלל שהוא צריך להסתדר לבד ואנחנו לא נוכל לקום בשבילו כל פעם בלילה. במיוחד עכשיו כשהארי יוצא לסיבוב הופעות ואני נשארת עם פלין לבד לתקופה של שלושה חודשים.
ראיתי את הארי כמעט מוותר. "בשבילי הארי. בבקשה! " התנחננתי אליו.
"אני גם רוצה ללכת אליו אבל זה הרגל רע. אנחנו חייבים לתת לו להסתדר בעזרת עצמו. " ישבתי על המיטה לצד הארי.הוא קם בפתאומיות ואמר "אני לא יכול לסבול את זה, התינוק שלי צריך אותי. " יצא מהחדר שלנו.
"אני יודעת..." נאנחתי בדאגה ויצאתי אחריו. כשהגעתי לחדר הארי לקח את פלין הבוכה אל זרועותיו וניענע אותו כדי שירגע. תוך כדי גם שר לו. פלין הושיט את ידיו לאויר ומחץ את האויר הבלתי נראה.
"הוא רוצה אותך. " הארי אמר.
אני התיישבתי על כיסא ההנקה שבחדר והורדתי את חולצת הפיג'מה שלי. למרות השיניים שגודלות לפלין אני רוצה להמשיך להניק. אני אוהבת להיות מחוברת אל התינוק שלי. הארי הניח אותו בחיקי ובהה בנו בזמן שפלין ינק. זה הצחיק אותי.
קמתי בבוקר והלכתי ישירות לחדר של פלין. הארי ערך עבורו מופע גאג'לינג.
"הבן שלי נהנה ? "
"תיהיי בטוחה שכן. "
~~~3 שנים אחר כך, ביום הולדת של פלין~~~
"יום הולדת שמח,פלין היקר. " שרנו לו בזמן שהגישו לנו קינוח שוקולד יחד עם זיקוק.
היום פלין בן שלוש, השיער שלו בגוון יותר כהה מהבלונד שהיה לו כשנולד. ורוניקה ולואי הגיעו יחד עם פרדי וג'וי בת החמש, נייל והיילי וגם ליאם והבן שלו בר. הזמנו את כולם למסעדה ואחר כך לביתנו כדי לערוך מסיבת 'אפטר פרטי'.
כשיצאנו מהמסעדה היו הרבה צלמי פפארצי. הם לא התחשבו בעובדה שיש פה ילדים קטנים שרגישים לפלאשים ורעש. כולם יצאו כבר חוץ ממני והארי ופלין וליאם ובר. הגענו לכאן ביחד באוטו.
אני יצאתי ראשונה מהסעדה, מפלסת לבנים את הדרך למכונית ללא פגע אבל גם ללא הצלחה מרובה. ליאם החזיק בידו של בנו בן הארבע והארי הרים את פלין. הפלאשים לא פסחו על עיניהם הרגישות. שמעתי את הארי צועק להם להתרחק אבל הם לא נענו לבקשותיו.
הנסיעה לבית שלנו הייתה מלאה בכעס ששרר במכונית. אף אחד לא דיבר, חוף מפלין ובר, שדיברו כל הזמן.
כשהגענו כולנו ישבנו בחצר,הילדים משחקים ומציקים אחד לשני והמבוגרים שותים קפה ותה יחד עם עוד קינוח. ביקשתי מהארי שיבוא ויעזור לי במטבח.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...