פלין בן 8 ולני בת 4. ליב אמרה שהיא לא רוצה יותר ילדים בגלל הטראומה שהייתה לה מהלידה של לני ואני מבין אותה, גם לי היה מלחיץ לראות את לני במצב כזה, ליב אמרה שזה השפיע עליה יותר מידי מבחינה רגשית.
אני הוצאתי לפני חצי שנה אלבום והיום ליב והילדים באים לראות אותי. אני מתרגש. ההופעה במקסיקו סיטי עכשיו ומחר נטוס ביחד לחופשה בקנקון למשך שבוע.
נ.מ פלין
זאת ההופעה הראשונה שאני רואה את אבא מופיע ואני מתרגש בשבילו. בזמן שאבא לא היה באזור אני הייתי הולך עם אמא לטקסי פרסים. אהבתי שכל הפוקוס עליי. ואהבתי גם שלני עדיין לא הולכת לטקסים בגלל שהיא צעירה, וזה מה שהופך אותה לאחות המושלמת.
כשאבא וחבר שלו, לואי לא היו בסביבה אמא והחברה שלה, ורוניקה מפגישות ביני ובין לני לבין הילדים שלהם, פרדי,גו'י וסאמר.
אני בדרך כלל משחק כדורגל עם פרדי בגינה בזמן שהבנות משחקות ליד הבריכה, ואז הן מנסות להצטרף למשחק שלנו ומפריעות.לני היא זאת שמנהיגה אותן, מה שפחות הופך אותה לאחות מושלמת.
סאמר ולני הן החברות הכי טובות ולפעמים מציקות לי. אמא אמרה לי שהיא ואמא של סאמר, ורוניקה היו מציקות לאחים שלהן גם.
בהופעה, אני ישבתי ליד אמא בכיסאות בשורה הראשונה ולני ישבה על הברכיים שלה עם אוזניות מבודדות רעש. יש פה הרבה בנות שקוראות לי לשלום ולאבא ועם פוסטרים.
כשאבא עלה לבמה הוא לבש חליפה נוצצת בצבע כחול והתחיל לשיר.אמא התחילה לצלם אותו, אני לא יודע למה. בכל הופעה שאמא הולכת היא תמיד מצלמת ומראה לי וללני יום אחרי.
הרבה אנשים אומרים שאני דומה לאמא אבל אני דווקא חושב לאבא יותר.
הוא אומר שגם לי יש קול יפה ושאני איהיה גם זמר כשאני איהיה גדול.נ.מ ליב
הילדים נרדמו במהלך ההופעה. אני שמחה מכך כי לני משכה לפלין בשיער והוא כעס עליה, אבל אז הפרדתי ביניהם והם התעייפו ונרדמו.
אני בהיתי בהארי, הוא כל כך אוהב את העבודה שלו ואותנו. הוא מאושר כשהוא שר וכשהוא איתנו בבית. אני לא יכולה לחכות לחופשה שלנו ביחד, כבר חודש שלם שלא התראנו והילדים ממש התגעגעו לאבא שלהם ואני למגע של בעלי, הארי.
אחרי שסיים את השיר ששר הוא עצר את ההופעה וביקש שקט מהקהל."אני רוצה להקדיש שיר לאמא של הילדים שלי. ליביה, קומי ובואי לבמה ! "
קמתי בזהירות כדי לא להעיר את הילדים. הם עדיין ישנו על הכיסאות ואני עליתי אל הבמה.
"לפני עשר שנים בדיוק הקדשתי ושרתי לך את השיר הבא, אבל אף פעם לא ביקשתי ממך לעלות לבמה."
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...