פרק 95

924 40 3
                                    

במשך החודשים הנותרים להיריון פלין קיבל את המצב ושאל כל יום מתי אחותו הקטנה באה. זה גרם לי לשמוח ורומם את מצב רוחי.

בינתיים צברתי עם פלין עוד זכרונות שלי ושלו עד שבזכרונות הבאים תיהיה עוד מישהי קטנה. הארי כבר חזר וכל אחד מאיתנו הציע שמות לתינוקת. הארי ופלין היו ביחד בבריכה ואני הייתי מבחוץ לה.

"מה לגבי רוזי? " הארי הציע, זה באמת שם יפה ויש לו קעקוע של ורד. הבנתי למה הוא הציע את השם הזה.

"מלאני ! " פלין צעק. אני עיוותי את פרצופי. חיפשתי משמעויות לשמות לבנות.

"זה ארוך מידי פלינס. " הארי הסביר לו.

"לני! השם שלה יהיה לני! " התפרצתי.

"לני? " שניהם שאלו.

"לי נתן האל.' זה מושלם ! "

בהיריון הזה הייתי יותר רגוע ומנוסה הוא היה גם יותר קל מהראשון.

כשהתחילו לי צירים נסענו לבית החולים. אן, אמא שלי וג'ן אחותי היו איתנו בסוויטה ששכרנו בבית החולים. פלין התעקש לבוא אז איפשרנו לו.

"מתי האחות תגיע?" פלין ישב על ידי במיטה.

"מאוד בקרוב פלין. אתה שמח?" הארי עמד לצד המיטה ובילגן את השיער של הילד שלנו.

"כן. " הוא אמר בחיוך והזיז את ראשו.

ביקשנו ממנו ומג'ן לחכות בחוץ בזמן הלידה. הפעם אן הייתה גם נוכחת.

נ.מ הארי

"את יכולה ליביה, בדיוק כמו שעברנו עם פלין. תלחצי. " החדרתי בליב מוטיבציה ומרי ואמא שלי גם עודדו אותה. אספתי במהירות את שיערה של ליב לקוקו כששמתי שהיא מזיעה קצת. דוקטור ג'ונס הייתה איתנו, האישה שיילדה את פלין.

"עוד כמה לחיצות ליב, מהר. " הקול של דוקטור ג'ונס היה שונה הפעם. יותר לחוץ. ליב הפסיקה ללחוץ. ואני לא הבנתי מה קורה.

"היא בחוץ? " ליב שאלה.
"למה היא לא בוכה?" ליב נלחצה ואני, אמא שלי ומרי לא הבנו מה קורה. האחות הביאה סכין ובאה לצד דוקטור ג'ונס. מה קורה?

"תגידו לי מה קורה! " ליב התחילה לבכות. מרי ואמא לחשו לה שהכל יהיה בסדר. אני הלכתי במהירות לדוקטור ג'ונס וראיתי שחבל הטבור היה סביב הצוואר של התינוקת. האחות חתכה אותו במהירות ואז הבכי נשמע.

תודה לאל.

האחות טיפלה בה ודוקטור ג'ונס התנצלה בפנינו שלא אמרה מיד מה קרה. לני הגיעה לידייה של ליב והיא בכתה. האימהות שלנו יצאו מהחדר.

"הארי אני כל כך פחדתי שמשהו קרה לה. " ליב ישבה על המיטה והחזיקה אותה.

"גם אני ליביה. " נשקתי לה. "את יודעת... היא דומה לי. "

"נכון. "

לני היא העתק מדיוק שלי. היה לה גם שיער בהיר אבל לא כמו של פלין כשהוא נולד. העיניים שלנו היו תואמות, השפתיים , האף והכל.

"ליביה, אני חושב שמצאתי אהבה חדשה. " אמרתי לליב ונישקתי את הראש הקטן של לני.

״תודה הארי, ״ אחר כך פלין נכנס.

"היא קטנה! " הוא ישב על המיטה לצד אמא שלו.

"נכון פלינס. " אמרתי לו.

"איך היא תוכל לשחק איתי? " אמר בכעס.

"פלין. " ליב נזפה בו.
אחרי שעה בערך פלין אמר שהוא אוהב אותה, הוא אמר שהוא יגן עליה מפני אנשים רעים.
עכשיו אני מבין איך אני וליב חינכנו אותו, דואג לזולת, לאחותו הקטנה. אני אוהב אותו.


נ.מ ליב


חזרנו הביתה, לני ביידי והארי ופלין רצים לחדר החדש שלה כחלק מתחרות. החדר שלה צבוע בצבעים רגועים, לבן וסגול לבנדר. אני מחזיקה אותה קרוב אליי, מסניפה את ריחה.

"ניצחתי ! "
פלין קרא בקול.

"לעזאזל ! "

"תשמור על השפה שלך הארי. " הגעתי אחריהם לחדר. התאורה הרגועה בחדר גורמת לי לשלווה, לני הקטנה פקחה את עינייה והתבוננה בחדרה החדש.
"ברוכה הבאה לני. " הארי הבריש את ידו על ראשה בעדינות ונשק לה.

"שלום לך נסיכה קטנה..." אמרתי בראשי.
אני אסירת תודה על כך שיש לי אותה, בת נוספת לי ולהארי, אחות קטנה לפלין וכתינוקת שתגדל להיות מדהימה.

___________

Hello little princeses !

פרק 95!!!
אוף... אני יודעת שהוא קצר מידי

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now