נ.מ ליבעברו שבועות מאז החתונה. "איך היה היום?" שאלתי לשלומו של בעלי. אני צריכה להתרגל לכינוי הזה .
מאז שחזרנו מירח הדבש היינו כל כך עסוקים בעבודה. יש עכשיו בעיות בסדרה שאני מביימת והבעיות האלו גורמות לתאריך סוף הצילומים להתארך."התחלנו להקליט היום שיר שיהיה באלבום." אמר וליטף את מרקו שהפריד בינינו גם במיטה.
"באמת ? אני יכולה לשמוע אותו ? "
"לא."
"למה לא? "
"כי זאת הפתעה לך, לורוניקה והיילי ולחברה החדשה של ליאם."
אמר וליטף את מרקו.
"אני לחוץ מהחזרה של הלהקה וההופעות שיהיו לנו בקרוב. " הארי פלט לאויר ופתחתי את המנורה שהייתה על יד השידה הקטנה שלי."למה? "
"אולי המעריצים לא כמו פעם וגם כל אחד מאיתנו היה מוצלח בנפרד..."
"הארי... תאמין לי שהמעריצים שלכם תמיד יאהבו ויעריצו אתכם."
"תודה שאת-"
"אישה תומכת ואוהבת ומלאת תקווה? כן זאת אני." גרמתי לו לצחוק. אני אוהבת את הצחוק של הארי, הוא מתגלגל כזה והוא תמיד עוצם את עיניו.
"מה שמזכיר לי... אמא שלי תבוא להתארח אצלנו לפני שהיא טסה ללונדון כדי לעזור לג'מה. היא כבר בחודש שישי." הוסיף.
"מתי היא תבוא? "
"ביום שלישי."
נאנחתי בהנאה, יש לי זמן לסדר את הבית עד שהיא מגיעה.
יום שבת, היום האהוב עליי בשבוע. למה? כי זה היום השבועי שהארי תמיד מנסה לאפות. כשקמתי בבוקר הרחתי ריח של אפייה מהמטבח. מרקו קפץ על הספה והארי הסתובב עם סינר צמוד לגופו.
"החלטת לוותר הבוקר על בגדים? " חיבקתי את גבו כשלא ציפה לבואי. הוא נבהל והסתובב אליי. אני יודעת שהוא אוהב להסתובב בערום מלא או למחצה כשהוא בסביבתי.
"אני מנסה לשפר את הקאפקייקס שאפיתי, ומרקו הוא שפן הניסיונות שלי."
"הארי אסור לכלבים לאכול שוקולד."
"אני צוחק איתך, את תייהי שפן הניסיונות שלי." אמר והגיש לי קאפקייק . הוא היה מצופה בקצפת והיה כל כך טעים.
"הארי! אני גאונה ! "
"אני יודע שאת גאונה. רוצה לחדש לי משהו? "
"יש לי כינוי חדש בשבילך !"
"מהו? "הארי ניגב את ידיו בהתלהבות.
"קאפקייק! אתה יודע למה? " התקרבתי אל גופו ונשכתי את שפתיי.
"למה ?"
"כי הוא טעים בדיוק כמוך." אמרתי וחפנתי את ישבנו החשוף. הוא חייך בשובבות ונישק את צווארי. לפתע היה נשמע צלצול בדלת ולפני שאני אמרתי שאפתח, הקאפקייק הקדים אותי. "הארי אתה ערום ! " צעקתי לעברו בזמן שהלך לכיון הדלת הראשית.
נ.מ הארי
"לואי! ורוניקה ! וג'וי ! " שלושתם עמדו בפתח הדלת עם מזוודות. עדיין לא קלטו שאין לי שום דבר מתחת לסינר הזה. ג'וי הקטנה רצה אליי ופתחה את ידיי כדי שארים אותה.
"היא התחילה לדבר השבוע." לואי יידע אותי והכניס את המזוודות ואחריו ורוניקה. סגרתי את הדלת. "הארולד! תוריד את הילדה. " לואי אמר במהירות וכיסה את עינייה של ורוניקה. "למה אתה ערום?"
"כי זה הבית שלי, החוקים שלי."
"ג'וי ! " ליב אמרה בשמחה ולקחה את ג'וי אליה. הילדה הזאת פשוט מהממת. "תשים לפחות מכנס. אני לא רוצה שורוניקה תראה את הישבן שלך." לחשה לי באוזן ואחר כך נשכה אותה בחושניות.
"ישבן." גוי חזרה על דבריי תיב, זה כל כך חמוד !
"אתם גורמים לי להקיא." לואי וורוניקה אמרו בהתאמה.
אחרי שחזרתי לסלון, הפעם עם מכנס טרנינג לבן. ורוניקה ולואי סיפרו שריססו את הבית שלהם והם יהיו איתנו עד מחר. בגלל שהבית שלנו קצת מבולגן וורוניקה סובלת מזה היא הציעה שהיא תנקה ותקל על ליב.
"שנלך לבריכה? " לואי שאל ולקח את ג'וי בידיו. הנהנתי בחיוב והחלפתי לבגד ים.
"תטעם לואי, הארי הכין אותם הבוקר." ליב הגישה לנו מגש של קאפקייקס והלכה להראות לורוניקה איפה חומרי הניקוי.
"אז, מה איתך ועם ליב? " לואי שם את ג'וי בתוך מתנפח עם מצופים והרטיב את שיערו.
"באיזה מובן? "
"אתה יודע, ילדים והרחבת התא המשפחתי."
"אנחנו כן רוצים ילדים, אבל לא ממהרים."
"אתם מנסים? "
"זה נושא מורכב לו, היה לנו סוג של ויכוח בירח דבש על זה."
"בירח דבש? זה לא טוב. "
"אני יודע, אבל פתרנו את זה.... נראה לי..." משכתי את המצוף של ג'וי אליי ושיחקתי איתה.
נ.מ ורוניקה
ליב הובילה אותי לחדר השירות וסגרה את הדלת. "ניקה." קראה בכינוי וקולה נשבר.
"מה קרה ליבי? " שאלתי כשראיתי אותה בוכה.
"אני והארי..." ניגבתי את הדמעות שלה.
" מהירח דבש ... כבר חודש שאנחנו מנסים ל... את יודעת, וזה לא מצליח."
"מה זאת אומרת? מה קרה בירח דבש? "
"הלחצתי את הארי עם העניין של ילדים ו- זה הרבה אחריות שלנו ואנחנו רוצים קריירות בנוסף – " היא גימגמה בגלל הבכי.
"שש... מה עוד? "
"אנחנו מאוד רוצים, והארי אמר שכשזה יקרה הכל יהיה בסדר. ניקח חופשות לידה וניהיה עם התינוק אבל- אני לא רוצה לחכות למתי שזה יקרה, אני לא רוצה להיות אמא בפעם הראשונה כשאני בת שלושים ומשהו. אני רוצה עכשיו, וכבר חודש שאני הפסקתי עם הגלולות. " היא חיבקה אותי. היא אף פעם לא הייתה כל כך פתוחה איתי כמו עכשיו ועכשיו הכל יצא ממנה. " ו- ולא סיפרתי להארי שהפסקתי לקחת אותן."
"מתוקה שלי... אולי כדי שתדברי איתו על זה ותלכו לרופאה כדי לבדוק. הכל יהיה בסדר. " הרגעתי וליטפתי אותה.
"הכל יהיה בסדר... "
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...