~~~~חזרה ללוס אנג'לס~~~~
היום זה יום השנה לנישואים שלנו אז תכננתי לליב הפתעה. יותר נכון, אני ופלין תכננו לה. אנחנו נלך לפיקניק בחוף של מאליבו.
היום זה גם היום החופשי של שנינו.ליב עדיין בחופשת לידה ואני בטוח שהיא נהנת. היא כרגע מתקלחת ואז נצא. בינתיים סידרתי את כל הצרכים בסל והכנסתי לאוטו גם סדין כדי שנוכל לשבת.
"אני אוהבת את החולצות שלכם. " ליב חיבקה אותי בזמן שקשרתי את פלין לכיסא הבטיחות. לבשתי חולצה לבנה עם פיצה שרק סליס אחד ממנה חסר ועל החולצה הלבנה של פלין היה הסליס הנותר.
אנחנו משלימים אחד את השני.כשיצאנו לדרך ליב ישבה מאחור יחד עם פלין ושיחקה איתו בזמן שנהגתי. שמתי מוזיקה מהרדיו והסתכלתי דרך המראה עליהם. אני כל כך מאושר איתם.
ידעתי שהיה משהו מיוחד בבת דודה של בן וידעתי שאני הייתי צריך לסמס לה באמצע הלילה ועכשיו היא האמא של הילד שלי.
פלין כל כך דומה לה שלפעמים אני מקנא, אבל מתנחם בעובדה שיהיו לנו עוד ילדים קטנים בעתיד שיוכלו לרשת ממני דברים.
"הארי תיזהר ! " ליב צעקה והחזרתי את מבטי אל הכביש. כמעט נתקעתי במכונית אחרת.
ליב הבינה שזה פיקניק ברגע שהגענו לחוף מבודד וכשראתה אותי מוציא דברים מהבאגז׳, לא תכננתי משהו גדול. רק רציתי להיות איתה ועם פלין, שלושתינו לבד. שמתי בתרמוס תה וארזתי לנו עוגה שקניתי אתמול. לא היה לי זמן לאפות אחת.
"את יודעת איזה יום היום? " נשכבתי על הסדין.
"ברור שאני יודעת. זה יום הנישואין הראשון שלנו. " ליב נשענה על אחת מידה והתכופפה אליי. פלין עלה על בטני ונשכב עליה.
"ולא תכננת כלום? אני פגוע. " ניסיתי לעורר בה רגשות אשם שהיא לא צריכה.
"ידעתי שאתה עושה לי משהו, לואי והפה הגדול שלו לא יכולים לשתוק לרגע. "
"אני חייב להפסיק לספר ללואי דברים. " מילמלתי והנחתי את ידי על גבו של פלין. הוא ילד שובב.
"יש לי הפתעה בשבילך. " ליב התרוממה ולקחה חפץ מתיק היד שהיא הביאה.
"באמת? " היא העבירה לידי את החפץ וישבה ליד ראשי.
"כן, תפתח. " זאת הייתה קופסא קטנה של טבעת. פתחתי אותה ובהיתי בטבעת.
"היא יפה, תודה ליביה. " ניסיתי להתרומם כדי לנשק אותה אבל לא הצלחתי. ליב הניחה את ידיה על לחיי ונישקה אותי ברוגע. פלין נרדם. "יש לטבעת הזאת משמעות כלשהי?"
"אני יודעת שאתה אוהב תכשיטים והטבעת הזאת הייתה נראית לי שונה אבל מספיק שווה בשביל האוסף שעל היד שלך. " הסבירה. "וגם כי אני חושבת שהיא יפה. " היא באמת יפה, זה הייתה טבעת עם ראש נמר בקטן.
"ובכן... אנ לא קניתי לך שום דבר, לא הספקתי ל-"
"זה בסדר הארי, אתה הבאת לי המתנה הכי גדולה בעולם. בזכותך אני אמא לילד מדהים. " העבירה את ידה בשיערי.
"פלין הוא באמת מתנה. " הסכמתי עם דברייה והיא התחילה לבכות. "למה את בוכה? "
"אני לא יודעת. " היא צחקה תוך כדי ונשכבה לצידי.
כשהגענו בערב הביתה דאגנו לפלין והשכבנו אותו לישון. ניסינו לפחות.
"הוא נרדם? " ליב לחשה ונכנסה לחדר יחד עם כוס מים שביקשתי ממנה להביא לי בזמן שאני מרדים אותו.
"קצת. נראה לי שהוא בסדר. " לחשתי לה.
"אמא ואבא הולכים לשחק באמא ואבא פלינס, נשמח שתישן ולא תפריע הפעם." לחשתי לו כדי להצחיק את ליב. היא משכה אותי במהירות מחוץ לחדר שלו.נ.מ ליב
משכתי בידו של הארי לכיון החדר שלנו.
מאז שחזרנו מלונדון לא יצא לנו לשכב.אני צריכה את זה!
הורדתי את החולצה הלבנה של הארי ובילגנתי את שיערו. הארי הוביל אותי אל הקיר, והושיב אותי על השידה הגבוהה.
הוא מצץ את צווארי ואני גנחתי בקול רם. הארי הלך לרגע כדי להביא קונדום ובינתיים אני התפשטתי כיום היוולדי.
משכתי את הגינס שלו למטה ברגע שחזר. הלבשתי עליו את הגומי והוא נדחק לתוכי.התגעגעתי אל הרגעים שלנו ביחד. אחרי כמה דקות הוא שוב הרים אותי, הפעם למיטה. אני הייתי מעליו והורדתי את הקצב המהיר שהיה בהתחלה בקצב איטי יותר. הוא נישק את שפתיי לזמן מה תוך כדי שהוא נע בתוכי ואני מתנוענת מעליו. גמרנו ביחד ונישקתי אותו על השפתיים. הוא זרק את הקונדום איפשהו בחדר, יחד עם הבגדים הזרוקים שלנו. ירדתי מגופו והתכרבלנו מתחת למיטה.
_____________
והספירה לאחור מתחילה... עכשיו !
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanfictionליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...