"היי ליב, ואת ..? " הוא הסתכל על ג'ן וחיכה שהנערה המרוגשת תאמר את שמה.
"זאת ג'ן, אחותי הקטנה." עניתי במקומה.
"הארי אני אחכה במכונית עד שתבוא, יש לי שיחה לעשות." האיש שלידו אמר.
" חמש דקות אני בא." אמר לו הארי והאיש הלך בזמן שג'ן מחבקת את הארי. "ג'ן שמעתי שאת אוהבת את השירי.." הארי התחיל לומר.
"שלך, של ליאם, נייל, וזאין ! פאק אני לא מאמינה שאתה פה! " היא אמרה בהתרגשות.
"ג'ן מתי תלמדי לדבר יפה ?" נאנחתי והעברתי את ידי בשיערי והארי צחק וגומתו בלחי השמאלית התגלתה בפניי.
"צלמי אותנו בבקשה אם הארי כמובן מסכים לכך. " הנה הנימוס חזר לנערה בעלת עיניי הדבש.
"כמובן שאני מסכים, הכל בשביל ליב ומשפחתה." פניי והפנים של ג'ן התמוגגו ממילותיו והוא הבחין בכך. צילמתי שתי תמונות שבאחת מהן הארי וג'ן מתחבקים כיאלו שהכירו שנים ובשנייה שהארי מנשק את ראשה של ג'ן. בזמן שג'ן מעלה את התמונה לאינסטגרם הארי לקח אותי לצד. כמה מטרים מג'ן. "איך ישנת הלילה?" הוא התעניין.
"לא וואו, אבל היו גרועים יותר." עניתי לו והוא הנהן.
"אני אוהב את המפגשים הלא צפויים שלנו והספונטניים האלה, מי יודע איזה מכר שלך אני אכיר פעם הבאה?" אמר.
"אני חושבת שלאט לאט אתה תכיר כבר את כולם, אפרופרו מכרים, מי זה האיש שהיה איתך?" החזרתי לו בשאלה.
"ג'ף , הוא אחד מהמפיקים שלי." ענה לי בתשובה קצרה ונגע בכתפתי.
"אהה , ג'ף הידוע. שמעתי עליו מבן." אמרתי.
"נחמד שאת בעניינים, מתי אזכה לראות אותך שוב ליב מרטין? " שאלי הארי ברשמיות.
"יום שלישי נוח לי, אתה יכול? " אמרתי בכוונה כדי שיסרב בגלל ההופעה שהוא יראה אותי בה.
"לצערי לא... יש לי הופעה באותו יום." פניו נראו מצוברחות. "אבל ביום רביעי אני פנוי." הארי ניסה לחפה על היום התפוס.
"רביעי נפלא!" החזרתי לו בחיוך והוא חייך אליי בחזרה ולפתע נהיה אור חזק של פלאש שסינוור את שנינו. "תודה רבה על הסינוור אחות." אמרתי לג'ן שעמדה בצד. "זה למזכרת!" אמרה והסתכלה על הארי.
"אני אדבר איתך במהלך היום ליב. שיהיה לכן יום נפלא בנות, ביי! "הארי אמר בעודו רץ למכונית שג'ף חיכה בה.
"זה היום הכי טוב שהיה לי אי פעם! תודה רבה לך ליבי!" ג'ן אמרה לי והשתמשה בכינוי שלי בזמן שאכלה את ההמבורגר שלה.
"אין על מה אחותי "החזרתי לה ונשמע קול מטלפוני .
זה היה בן.
ב: " החלטת כבר?"
ל: "מה החלטתי?"
ב: "במה את רוצה לעבוד בחייך הבוגרים והמשעממים אולי!!!"
ל: "לא יצא לי עדיין לחשוב של זה הייתי עמוסה היום."
ב: " כן אני יודע. הארי עידכן אותי. איך ג'ן ? היא נרגשת ?"
ל:" ברור שכן. מתי הספקת לדבר עם הארי ?"
ב: " לפני עשר דקות, הוא היה נשמע מאוד מרוגש מהמפגש לפנות בוקר וכשנפגשתם בצהריים. לדעתי הוא מתלהב ממך, מאוד מתלהב."
ל: "נחמד לדעת. אתם קרובים ? אתה והארי?" פרצופה של ג'ן חייך חצי חיוך כששמעה את שמו של הבחור בעל הגומה
ב: "אני נגן בפרוייקט שלו, אנחנו יוצאים מדי פעם החבר'ה לבילויים. אבל לא יותר מזה." בן מסר לי.
ל: "טוב לדעת, אני אתקשר אליך יותר מאוחר אני עם ג'ן."
בן: "תמסרי ד''ש!"
"אני רוצה קינוח, מה יותר עדיף קרם ברולה או עוגת שוקולד חמה? או אולי וופל?" ג'ן אמרה ופתחה את כפתור הג'ינס שלה.
"ברור שעוגת שוקולד חמה! " עניתי לה במהירות, חושבת על מה שבן אמר.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fiksi Penggemarליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...