"שלום הארי."
המעצב הראשי של גוצ'י לחץ את ידו בשל הארי.
"ליב." לחץ את ידי לאחר מכן.הארי ואני הספקנו כבר להיפגש היום עם המעצבים של בלמיין וורסאצ'ה. הארי כבר יודע שהוא יבחר בחליפה של גוצ'י ורוב הפגישות מיועדות כדי למצוא לי שמלה.
"חשבתי שהחתן לא אמור לראות את השמלה לפני החתונה." רייאן המעצב הוביל אותנו לחדר המדידות כדי לקחת מאיתנו מידות.
"החתן שלי רצה להיות שותף לכל חלק בתהליך וכך גם אני." עניתי לו ונשענתי על ידו על הארי. רייאן לקח מאיתנו מידות והעביר לשני עוזריו. התחלנו עם החליפה של הארי.
"אני אהבתי את זאת. היא עושה לך מבנה טוב." אמרתי וראיין הסכים עם דבריי.
הארי מדד כבר שלוש חליפות ואף אחת מהן לא מצאה חן בעינינו. החליפה הנוכחית היא שחורה ורגילה לחלוטין אבל עם נצנצים מעטים שבצבע שחור."אנחנו ניקח את זאת." הארי הסכים עם דעותינו ויד מהבמה העגולה כדי לחליף לבגדיו. אחרי שאני ערכתי את מדידות השמלה לא התחברתי לאף אחד מהסגנונות. הארי הבין אותי ואמר שלחתונה שלי אני צריכה ללבוש את מה שאני באמת אוהבת. המשכנו לפגישה שלנו בדיור. אני מקווה לתקווה.
כשהגענו, ראף המעצב הצרפתי קיבל את פנינו יחד עם העוזרת שלו רובין. ביום שבו אני והארי הודענו על האירוסים דיור היה בית האופנה הראשון ששלח לנו ברכת מזל טוב והציעו להלביש אותנו. באותו יום הגענו למדידות ועכשיו כשהגענו גילינו שהם תפרו ועיצבו במיוחד עבורי שמלה.
בחלקה העליון היא הייתה שקופה מבד תחרה בצבע גוף עם רקמות פרחים וחלקה התחתון היה מורכב מהרבה שכבות דקות יחד עם אותן רקמות שהיו בחלק העליון. להכל התווספה הינומה ארוכה באותו צבע של השמלה.
בזמן שאני מתבוננת בגופי במראה , הארי קם מהספה שעליה נח לפני מספר דקות ולחש לאוזני "את נראית מדהים ליב." והזיז את שיערי קדימה. "אני אוהב את המחשוף הזה." הסתכל עליי דרך המראה.
"תודה בייב." הודתי לו.
"את אוהבת אותה ? " שאל והנהתי בחיוב. היא ישבה כל כך טוב על הגוף שלי. "עבודה נהדרת ראף, ניקח אותה." הארי הלך לכיוונו ולחץ בידו וחייך .
~יומיים אחרי~
אני וג'ן מתכוננות לצאת לכיוון שדה התעופה ושם נפגוש את ורוניקה ואת בת דודתי ג'סי. "תשמרו על עצמכן ואל תעשו שטויות, ג'ן אני סומך עליך." הארי הצביע עלייה.
"הארי אלו רק שלושה ימים באיי הבאהמאס . אנחנו ניהיה בסדר." אמרתי לו. בזמן שאני יוצאת עם הבנות למסיבת רווקות, גם הבנים יוצאים ללאס ווגאס. ג'ן דיברה עם החבר שלה בטלפון ומזכירה לי את התקופה שאני והארי רק התחלנו לצאת.
"מתי היא הספיקה להתבגר ? " מילמלתי ורכנתי לרצפה כדי לנשק את מרקו. "אני מקווה שאתה אף לא תתבגר מרקו." פניתי למתנה הכי טובה שהארי הביא לי עד כה.
"ואין חשפנים! " הארי הזכיר כבר פעם שנייה היום.
"אין חשפנים... " התרוממתי מהרצפה והסרתי את דאגותיו. הוא התקרב לנשק אותי. איך השפתיים שלו כאלו בשרניות ורכות ?
"את בטוחה שאתן לא רוצות שאני אקח אתכן לשדה?" ליפף את זרועותיו סביבי.
"המונית כבר בחוץ." ג'ן הזכירה לנו וגרמה לגופינו להתרחק
"אוהבת אותך." לחשתי באוזנו והוא נופף לנו לשלום.
כשהגענו לשדה לא היינו צריכות לעבור בדיקות ביטחוניות כיוון שנסענו במטוס פרטי. ג'ן כל כך התרגשה וצילמה הכל לאינסטגרם שלה. מישל מגיעה מטיסה מניו יורק. ורוניקה השאירה את ג'וי בהשגחתו של ויל, אביה הביולוגי. ג'סי בת דודתי גם כן השאירה את בנה בן הארבע, ג'וני יחד עם אביו צ'אד. כשהיינו קטנות, לפני המעבר ללוס אנג'לס היינו מבלות את כל היום ביחד. היא הייתה החברה הכי טובה שלי. עכשיו היא גרה בסנטה ברברה.
הטיסה הייתה סבירה. כשהגענו לוילה השכורה קיבלתי הודעה מג'מה שהטיסה שלהן מלונדון התעכבה ושהן יגיעו באיחור של שלוש שעות. איזה באסה.
פיזרתי בכל חדר, בכל מיטה חבילת מתנות המכילה את בגד הים שקנינו.
במהלך כל היום הזה היינו בבריכה והשתזפנו. אני קצת השתעממתי אבל התנחמתי בעובדה שעוד יומיים אני חוזרת לבחור שלי ואנחנו מתחתנים .
"אני מתגעגעת אליך." כתבתי במהירות בגלל שראיתי שהוא מחובר.
"הוו... גם אני מתגעגע אלייך." כתב ושלח בנוסף תמונה שלו עם מרקו במיטה. "אני כבר התחלתי לשנוא את הכרית." כתב וגרם לי לצחוק, כשאנחנו בנפרד הוא תמיד מחבק כרית ומדמיין שזאת אני. "אני יכול להתקשר?"
"אמ... ג'ן סופסוף נרדמה. אני אצא מהחדר". קמתי מהמיטה בשקט ויצאתי מהחדר, התקשרתי להארי.
"מה את לובשת ? " הוא שאל תוך שנייה מאז שענה לשיחה.
"הארי... " אמרתי בביישנות וודאתי שאין אף אחת בסלון. " גופייה ומכנס קצר " עניתי והוא הגיב באנחה. "מה הבנים עשו לך היום? "
"הם מטומטמים. בן הזמין לנו שתי חשפניות ואני התנגדתי. אז הוא נכנס איתן לחדר ונעל אותי בחוץ". צחקתי כתגובה.
"מסכנוני... מה התוכניות למחר? "
"ללכת לבריכה של המלון, קזינו ועוד מסיבות."
"אבל אל תגזים עם השתייה. אני מקווה שליאם מפקח על זה."
"כן. הוא מפקח נהדר. "
________
תכנית החתונה יוצאת לפועל !
תודה על ההצבעות 💕
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanficליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...