פרק 65

1K 41 4
                                    

האולפנים ביקשו ממני לביים את העונה השלישית של הסדרה שהפקתי בעבר, מאז שמי נהפך למוכר בקרב הציבור כמקור להצלחה אחרי כמויות הפרסים שהסדרה קיבלה. כמובן שאני מקבלת תגובות חיוביות על העבודות שלי ועל הזוגיות שלי עם הארי.

"אז סיימנו את 19, בואו נעבור לסצנה 21!" קראתי במגפון שיועד לי.

זאת הרגשה טובה להיות הבוסית . אפילו יש לי נער מים פרטי! כיסא הבמאי לא כל נוח אבל עם כל הכבוד שאתה מקבל, זה נסבל. השחקנים ירדו מהסט כדי להחליף בגדים. 
בינתיים קיבלתי הודעה מהאהוב שלי, הארי.

ה: יש לי מתנה עבורך. מתי תגיעי הביתה? כמעט כל שבוע הוא מפתיע אותי עם מתנה. לא משנה מאיזה סוג.

ל: בסביבות שמונה בערב. תחכה לי עם ארוחת הערב?

ה: כמובן אהובה שלי. שלח בנוסף אימוג'י של לב אדום.

ל: יש אפשרות לרמז לגביי המתנה?

ה: את הולכת לאהוב אותי עוד יותר (זה הרמז) אוהב אותך!

חייכתי לעצמי, אולי עוד היום הוא יציע לי? אני שמה לב שורוניקה מתחילה לדבר איתו לעיתים קרובות על כמה שחיי המשפחה נחמדים ושהיא אוהבת לקרוא ללואי בתארו כ "בעל".

"שנתחיל ? " קראתי שוב המגפון החביב כשהשחקנים חזר לסט והתאמנו על שורותיהם.

"ושמישהו יזמין טכנאי למזגן! " הוספתי. כבר שלושה ימים שכולנו עובדים בחום יתר .

"אני בבית ! " צעקתי בחלל הכניסה של הבית, מניחה על השידה את מפתחות המכונית מסוג אאודי שהארי קנה לי כמתנה לפני חודשיים.

מחכה לך במרפסת
הארי סימס לי. הנחתי את הטלפון גם כן ושמתי אותו על השתק.

כשיצאתי למרפסת גיליתי את הארי לבוש בחולצה בצבע ירוק זית וסקיני צמוד לרגליו .עומד ליד קופסא בינונית מקושטת.

"מתי סוף סוף יהיה לך חופש ותייהי רק שלי?" התקדם אליי ושתל נשיקה עדינה.

" בעוד שבועיים. " עניתי הוא נאנח. "אבל שעות העבודה שלי הולכת ומתקצרות, מתשע בבוקר עד ארבע אחר הצהריים." החזרתי לו בחיוך מאוהב .

"נהדר" ענה וליפף את זרועו סביב מותניי. "עכשיו... תמשכי בסרט ! " אמר בהתלהבות ועשיתי כדבריו.

"הווו הארי! אני לא מאמינה! " אני לא מאמינה שאין שום טבעת. יש רק-

"את אוהבת ?" קטע את מחשבותיי והסתכל עליי במבט חמוד.

"היא כל כך מתוקה וקטנה! " התכופפתי.

"אני יודע! וזה הוא. " תיקן אותי. "את לא רואה שיש לו- " הארי הצביע עליו.

"עכשיו ראיתי! הארי תודה ! " פניתי אליו עם ראשי בחיוך. "אבל דבר אחד לא ברור לי."

"מהו ? "

" אתה אוהב יותר חתולים מאשר כלבים, אז למה דווקא כלב? "

"אפילו שאני אוהב יותר חתולים החלטתי לפנק אותך בכלב. וגם אני זוכר שאמרת שאף פעם לא היה לך כלב ושכל כך רצית. אז... הנה לך! "

"תודה! תודה! תודה!" לקחתי את הגור הקטן בין ידיי והתרוממתי בחזרה להארי.

"עכשיו נהפכנו לשלישייה!" חיבק אותי מאחור והביט בכלב שהיה בין ידיי.

"איזה סוג הוא ?" שכבנו במיטה שלנו יחד עם התוספת המושלמת.

"רועה גרמני." הארי ליטף את הגור. "אני מכיר מישהו שעובר במשטרת לוס אנג'לס במחלקה של הכלבים. אני התעניינתי והוא אמר לי שלפני חודשיים נולד גור ואין להם צורך בו, אז אימצתי אותו במקום שהם יביאו אותו לצער בעלי חיים ." הוא עבר ללטף את שערי ולאחר מכן שילב את ידו בשלי.

"אתה בן אדם טוב הארי." אמרתי בחיוך והכלב ליקק את ידינו השלובות זו בזו. "איך נקרא לו? "

"חשבתי על... מרקו. " הארי היסס בקולו.

"מרקו ? "

"מוצא חן בעינייך ? השם הזה מסמל נחישות ותעוזה ומקורו בשפה הלטינית." צחקתי לאור העובדה שהארי ממש בקיע בחומר.

"אני אוהבת את זה." נישקתי את הארי ולאחר מכן ליטפתי את מרקו הקטן שהספיק להירדם באמצע המיטה וליצור מרחק ביני לבין הארי.

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now