פרק 37

1.2K 41 1
                                    

נקודת מבט ליב

מסיבת סיום הצילומים של הסדרה שעבדתי עליה נקבעה. הגעתי לכאן עם אבי. כולם לבושים חגיגי וממש כיף לי עם כל הצוות.

"תודה רבה לכם ,לבמאי, לקאסט, למפיקים, למאפרים, תאורנים, צלמים לעוזרים ולכל אלו שעזרו לנו להפוך את החלום שלנו למציאות." אמר אחד התסריטאים. אנחנו במועדון סגור באל איי.

"אם אוכל לקחת רגע מזמנם רבותיי." אמר מתיו, השחקן הראשי שהפך לידיד טוב שלי. "במהלך הצילומים הכרתי מישהי, זו שדאגה לאפר אותי בכל יום , אני רוצה להודות למלהקת שדאגה שאני אכיר אותך קלואי, המאפרת שלי. קלואי בואי הנה." קלואי המאפרת הלכה לכיוון בן זוגה בחודשים האחרונים. מתיו ירד על ברכיו והוציא קופסא קטנה. "כאן ועכשיו בפניי האנשים שסובבו אותנו בחודשים הללו, אני רוצה לחלוק איתך את שארית חיי , אני רוצה שאת תייהי אם ילדי, התנשאי לי קלואי קולטון? " היא התחילה לבכות "כן! כן! כן!" והם התנשקו. אני שמחה בשבילם, הם זוג יפה ומוצלח, מתיו התייעץ איתי לגבי בחירת הטבעת ונראה שקלענו לטעמה של קלואי.



"אתה לא תנחש מה קרה אתמול."

"מה קרה?"

"מתיו, ידיד שלי והשחקן הראשי בסדרה הציע למאפרת שלנו, קלואי נישואים."

"והיא אמרה שכן?"

"ברור שכן! אם כבר מדברים חתונות... "

"ליב את בטוחה שאת רוצה לדבר על זה בטלפון?"

"לא עלינו! מה עם אחותך?"

"החתונה תיהיה ב 10 באפריל בלונדון, ואת מוזמנת."

"ומתי אני אראה את המשפחה שלך?"

"כדאי לפני ה11 במרץ כי אז הסיבוב מתחיל וכמעט כל יומיים יש לי הופעה במקום אחר והוא מסתיים בסוף יולי."

"זאת אומרת שאנחנו ניהיה בנפרד כמעט חמישה חודשים? "

"כן... אני יודע שזה עצוב אבל אנחנו נתגבר על זה בייב...יש תוצאות מהקדם בחינה? "

"כן ! טוב שהזכרת לי ! קיבלתי 96 ! "

"זה מעולה ליביה ! היום בערב נצא למסעדה ונחגוג את זה."

"חייב בציבור?"

"אנחנו כמעט ואף פעם לא יוצאים החוצה, תמיד בבתים שלנו. למה את מפחדת מהתקשורת?"

"כן. קצת."

"אל תפחדי אני אסדר לנו מקום פרטי. אני אדבר איתך מאוחר יותר, אנחנו נכנסים לפגישה."

"מי זה אנחנו?"

"אני וג'ף ועוד כמה כדי לדבר על המרצ' החדש לסיבוב הופעות. "


"תראו את ההריונית היפה ואת החברה שלה שיוצאת עם זמר מפורסם." דן התרגש וגש לחבק את ניקה ואז אותי, לגמתי שלוק מהבקבוק שלי והנחתי את הטלפון והמפחתות שלי בצד החדר.

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now